IKM uke 9 <3

Uff, så irriterende å verken få det ene eller andre. :/ men det er jo faktisk sånn at tanta kan tulle med kroppen om man stresser for mye:/ håper du får positiv test altså!!:):):)


<3 Lille Engel Aug12 <3
jeg stresser faktisk ikke. ikke har jeg noe neeed for å teste, ikke har jeg noen formening om at denne gangen har det klaffet. jeg håper faktisk at jeg IKKE er gravid akkuratt her og nå... :p for jeg skal igjennom en MR undersøkelse på fredag.. (etter skade jeg pådro meg i desember)
 
jeg stresser faktisk ikke. ikke har jeg noe neeed for å teste, ikke har jeg noen formening om at denne gangen har det klaffet. jeg håper faktisk at jeg IKKE er gravid akkuratt her og nå... :p for jeg skal igjennom en MR undersøkelse på fredag.. (etter skade jeg pådro meg i desember)

Ååå bra:) da misforstod jeg. Lykke til for at du ikke er gravid da:p hehe


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
merkelig hvor "deilig" det er at det er flere enn meg som sitter i denne situasjonen...

Hehehe, det er litt lettende selvom det jo ikke er noe kult! :) håper det er et positivt tegn for oss toan da! :D

Har du også forresten litt murringer i magen under navlen?? mine murringer har blitt sterkere og kan vandre fra ene siden av magen til den andre... *klø seg i hodet*!
 
Hehehe, det er litt lettende selvom det jo ikke er noe kult! :) håper det er et positivt tegn for oss toan da! :D

Har du også forresten litt murringer i magen under navlen?? mine murringer har blitt sterkere og kan vandre fra ene siden av magen til den andre... *klø seg i hodet*!
ingen murringer, men ømme bryst, og humørsyk som fy... når tenker du å teste igjen då?
 
ingen murringer, men ømme bryst, og humørsyk som fy... når tenker du å teste igjen då?

hmm... ikke så veeldig humørsyk, men har mer temperament enn før merker jeg. merker ellers at kroppen min oppfører seg helt unormalt rar, utmattet sliten og tappet for energi mer enn før, luktesansen min er myyye bedre... har faan men gått opp to tre kilo og jeg har ikke spist mer eller mer usunt.. jeg er helt forvirret! blæææh

Jeg tørr nesten ikke teste mer, for jeg orker ikke se enda en negativ test, men har avtalt med meg selv at hvis ingenting skjer ila uken, spør jeg legen om å få tatt en blodprøve hcg...! Enn du da? :)
 
ååh, så kjedelig at det fortsatt ikke er noen positive tester på dere Trudelutt'n og Turteldue!! Krysser fingrene for at det bare er sen stigning av Hcg som gjør det ;-D
 
ååh, så kjedelig at det fortsatt ikke er noen positive tester på dere Trudelutt'n og Turteldue!! Krysser fingrene for at det bare er sen stigning av Hcg som gjør det ;-D

Ja, det er helt idiotisk blitt! :( nå begynner det virkelig å slite isund psyken her!! jeg har jo alltid et lite håp om at det er som du sier sen stigning av hcg... nå har ikke jeg testet meg siden søndag kveld da... venter kanskje en eller to dager til og tester!
 
Ja, det er helt idiotisk blitt! :( nå begynner det virkelig å slite isund psyken her!! jeg har jo alltid et lite håp om at det er som du sier sen stigning av hcg... nå har ikke jeg testet meg siden søndag kveld da... venter kanskje en eller to dager til og tester!
ååh, krysser fingrene for positiv test! Oii, flink du er som ikke har testet siden da :-D
 
flink ja, men jeg føler ikke jeg har lyst å se enda en negativ test, men syns det snart må være på tide med en oppdatering.... det er så rart for hveeeer bidige dag har jeg murringer i magen nesten som litt krampe/knip - aktiv følelse under navlen kan også være på forskjellige siden... dette kommer og går hver dag.. men likevel ingen mens, og sånn har det vært siden ikm...! jeg bare forstår ikke kroppen min lengre... blææh godt å få ut litt frustrasjon gitt :p
 
flink ja, men jeg føler ikke jeg har lyst å se enda en negativ test, men syns det snart må være på tide med en oppdatering.... det er så rart for hveeeer bidige dag har jeg murringer i magen nesten som litt krampe/knip - aktiv følelse under navlen kan også være på forskjellige siden... dette kommer og går hver dag.. men likevel ingen mens, og sånn har det vært siden ikm...! jeg bare forstår ikke kroppen min lengre... blææh godt å få ut litt frustrasjon gitt :p

Nei er forståelig at du ikke vil se flere negative tester ja.. Håper for din del at du virkelig er gravid nå og at det ikke er kroppen som tuller med deg <3
 
Nei er forståelig at du ikke vil se flere negative tester ja.. Håper for din del at du virkelig er gravid nå og at det ikke er kroppen som tuller med deg <3
Tusen takk :D <3 eg håper du har helt rett! :) :)
 
Jeg krysser fingrene for deg trudelutten:) man blir jo helt sprø når verken det ene eller andre kommer/vises :/ :/
Fortsatt ingenting her heller, negativ test på tirsdag, men heller ingen mens.
Enten 5 dager over IKM, eller 13 dpo i dag.
Forrige gang testet jeg positivt 10dpo, men det kan jo være forskjellig fra gang til gang.
TR har meldt sin ankomst av og på i en uke nå, men fortsatt ingen mens.
Murring, kvalm, svimmel når jeg reiser meg for fort opp, sulten hele tiden.



<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Jeg krysser fingrene for deg trudelutten:) man blir jo helt sprø når verken det ene eller andre kommer/vises :/ :/
Fortsatt ingenting her heller, negativ test på tirsdag, men heller ingen mens.
Enten 5 dager over IKM, eller 13 dpo i dag.
Forrige gang testet jeg positivt 10dpo, men det kan jo være forskjellig fra gang til gang.
TR har meldt sin ankomst av og på i en uke nå, men fortsatt ingen mens.
Murring, kvalm, svimmel når jeg reiser meg for fort opp, sulten hele tiden.



<3 Lille Engel Aug12 <3


Aaaw takk søte deg :D enig med deg, blir gaaal! hahaha uff ukult igrunn! spesielt når kroppen offører seg slik en aldri har opplevd før :p
Det er akkurat slik jeg er også!! murringer som kan forflytte seg litt fra side til side, ikke akkurat kvalm men sulten heletiden og når jeg da spiser klarer jeg ikke så mye som vanlig, og innimellom svimmel når jeg reiser meg opp... pluss at jeg syns luktesansen min er skarpere enn før...
Ja, er sikkert forskjellig fra gang til gang, men vi har fremdeles en mulighet siden mensen ennå ikke er kommet da :) Krysser alt av fingre for deg også! :D måtte vi være heldige jenter :D :D
 
Back
Topp