IKM uke 9 <3

Ingen tante her. Og ingen positiv test heller. Men stresser ikke med det. Tante kommer når den kommer. Alle symptomer på at tante skulle komme er borte igjen.


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Jeg driver visst å tester positivt jeg...:)
Bruker strimmel, skal kjøpe en digital i morgen. Var egentlig veldig forberedt på at tanta skulle komme, så nå ble jeg litt overraska:)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Jeg driver visst å tester positivt jeg...:)
Bruker strimmel, skal kjøpe en digital i morgen. Var egentlig veldig forberedt på at tanta skulle komme, så nå ble jeg litt overraska:)


<3 Lille Engel Aug12 <3

Oi :) hvisker gratulerer :) hvor langt over ikm er du nå?
 
Jeg trodde Ikm var 2.mars. Men siden el kom ca 22. Februar, så var vel Ikm rundt 8-10 mars. Ble en skikkelig rotete pp det her.
Men testet 10. Mars, og negativ. Så da var jeg jo i hvertfall på Ikm dagen og tok det forgitt at tanta kommer. Men testet i dag og positiv test. Tok en til litt senere på ny urin og den var litt svakere. Men synlig strek!
Men er i såfall en uke over Ikm da!;)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
jeg glemte å teste i dag...:P hahaha var ikke det første jeg tenkte på når jeg stod opp med andre ord.
 
Jeg driver visst å tester positivt jeg...:)
Bruker strimmel, skal kjøpe en digital i morgen. Var egentlig veldig forberedt på at tanta skulle komme, så nå ble jeg litt overraska:)


<3 Lille Engel Aug12 <3

Nææ så koselig da :-D skal jeg føre deg opp som gravid eller vil du vente til du har tatt en digital?
 
Jeg trodde Ikm var 2.mars. Men siden el kom ca 22. Februar, så var vel Ikm rundt 8-10 mars. Ble en skikkelig rotete pp det her.
Men testet 10. Mars, og negativ. Så da var jeg jo i hvertfall på Ikm dagen og tok det forgitt at tanta kommer. Men testet i dag og positiv test. Tok en til litt senere på ny urin og den var litt svakere. Men synlig strek!
Men er i såfall en uke over Ikm da!;)


<3 Lille Engel Aug12 <3

Ååå så herlig! :) Hvisker også gratulerer! :)
 
Jippi!!! :D :D :D Så herlig nyhet! Gratulerer nok en gang, bare nå hvisker jeg definitivt ikke! :D
 
Back
Topp