IKM uke 9 <3

Tanta kom i dag ja... men eg e GLAD for det, for det betyr at jeg ikke er heeelt fåkka øpp, OG at jeg om fire dager kan ta pergo igjen, OG at vi kan prøve igjen og ca 14 dager. Denne pp skal jeg bestille lots of el tester ja gjett om hoho!!
 
just waiting... ringer gyn på tirsdag om det ikke skjer noe innen den tid. bare for å høre....
 
Jaddaaaam.... gjett hva jeg har vært på i dag da...! Baby Shower for en venninne av meg.... gjett om man blir misunnelig sjalu og litt trist over at det ikke er meg... men selvfølgelig glad for henne og samboeren da, men likevel...! :) :)
Uff er akkurat der selv altså... skikkelig misunnelig på søstra til sambo...hu skal ha babyen når som helst. jaja hvordan går det med deg? ingen mensen enda?
 
ENNÅ ingenting på dere turteldue og nisha?? usj :( :( heller ingen pos tester eller blodprøver? uff :(
 
Uff er akkurat der selv altså... skikkelig misunnelig på søstra til sambo...hu skal ha babyen når som helst. jaja hvordan går det med deg? ingen mensen enda?

Det er bra tungt ja!! :( her er mensen kommet og jeg jublet godt!! Glad for at en av to utfall skjedde, så kan jeg konsentrere meg om ny pp :) nå skal jeg ha pergo-pp :D også skal jeg skaffe meg el-tester :) :) kan jo være en kjekk ting å vite OM jeg faktisk får el ;) alt bra med deg da??
 
Det er bra tungt ja!! :( her er mensen kommet og jeg jublet godt!! Glad for at en av to utfall skjedde, så kan jeg konsentrere meg om ny pp :) nå skal jeg ha pergo-pp :D også skal jeg skaffe meg el-tester :) :) kan jo være en kjekk ting å vite OM jeg faktisk får el ;) alt bra med deg da??
Uff kjipt at tanta kom..men siden negative tester så jaggu på tide den kom da. Ny pp, nye muligheter :) har desverre ikke vært her så mye i det siste...ble så knekt av all denne prøvingen....så kneika ble myyyye bedre idag siden jeg kom meg til en annen gyn...som var super flink. Så fikk sjekket eggledere...de var ikke tette heldigvis. Men han tror han såen polypp inni livmoren, men dette fikk jeg henvisning videre til sykehus..som kan lett ta over tre mnd til..men men :) og jeg har tdeligvis PCO, men glad jeg vet, men usikkert enda om jeg har PCOS. Skal få sjekket mannlige hormoner når jeg får mensen igjen, så tar blodprøve da :) Skal ogs få nye piller som han mente skulle være bedre enn pergotime, som heter Femar. Så skal prøve dette frem til jeg får undersøkelsen på sykehuset. Han er super dytkig og glad jeg bestilte time til han :) Så happy ;) ja veldig greit å vite om du har El..men syns gyn skulle sjekket dette hver mnd om du faktisk får el. Skal visst ha El om tre dager ca sa gyn. Så er ikke sånn prøve modus denne pp, men legger inn noen aksjer for morro. Og ja sambo har super bra perm. 80 millioner av dem, 40 millioner svømmedyktige og 40 av dem kommer fram til egget :) Så han skal det ikke stå på...super sperm i hele den familien (han har 11 søsken, ni av dem er brødre) :) Måtte fortelle dette bare :)
 
var innom gyn i dag, har fått resept på primolut, også skal ejg ta ut to pakker med pergotime...
 
var innom gyn i dag, har fått resept på primolut, også skal ejg ta ut to pakker med pergotime...
Hva er primolut?
Sa han noe om hvorfor mensen ikke var kommet enda da? Pergotime, er det slik for å få eggløsning det? :p
 
Hva er primolut?
Sa han noe om hvorfor mensen ikke var kommet enda da? Pergotime, er det slik for å få eggløsning det? :p

primolutt er hormoner som nullstiller kroppen. (altså mensenpiller)

har ikke hatt time, var bare rett innom og bestilte time og høre hva jeg kunne gjøre. så har fått innstrukser om dobbelkur. om det ikke kommer noen pos innen neste uke.
 
primolutt er hormoner som nullstiller kroppen. (altså mensenpiller)

har ikke hatt time, var bare rett innom og bestilte time og høre hva jeg kunne gjøre. så har fått innstrukser om dobbelkur. om det ikke kommer noen pos innen neste uke.


åååh, okeii :)
 
Back
Topp