IKM uke 9 <3

Jeg tok en test i dag der det kom frem en svaaak test etter at makstiden hadde gått ut, så den er jo ikke "gyldig", men den jeg tok i går var heeelt hvit også lenge etterpå så da er det jo en mulighet for at det er noe der som ikke var der i går.. Men vi får se, jubler ikke enda men det blir nok en ny test i morgentidlig... Vurderer å gå og legge meg snart så jeg kan teste igjen!! Verdens beste motivasjon for å komme seg opp om morgenene..! Og jeg er egentlig et B menneske.
 
oh no sa jeg ikke skulle teste før IKM(søndag), men er blitt invitert på fest til mannen sin fetter på lørdagen så ser ut at jeg bør teste på lørdagen....
 
Åååå så spennende da!!! :D Krysser ennå fingrene for at det vises to streker snart! :D Her har jeg hatt litt spotting av og på siden forrige uke, som jeg som jeg ofte får før mensen, men ingen mens ennå og ingen mens smerter... så vi får se. Holder hodet oppe enn så lenge, men antar at mens kommer snart... :p blæh denne pp'en har jeg vært mye forvirret gitt!
oki...håper de ikke blir noe merblod på deg da ;) jeg har visst fått litt gammelt blod på papiret...skjedde med en gang etter stress på jobb :( jaja håpe det ikke kommer noe mer...test deg o et par dager du også da vel :D
 
oh no sa jeg ikke skulle teste før IKM(søndag), men er blitt invitert på fest til mannen sin fetter på lørdagen så ser ut at jeg bør teste på lørdagen....
njæææ kjør på med en test ;) så slipper du tenke på om du er gravid eller ikke... :D
 
oki...håper de ikke blir noe merblod på deg da ;) jeg har visst fått litt gammelt blod på papiret...skjedde med en gang etter stress på jobb :( jaja håpe det ikke kommer noe mer...test deg o et par dager du også da vel :D

Usj aldri noe gøy når det kommer litt rødt på papiret... heheheh jeg tenker å teste i morgen tidlig jeg :) enn du??
 
:(
 
Pleier alltid å spotte i noen dager før... Men nå kom mensen med et pangstart idag!!! :( masse blod!!! Nå skal jeg få sjekket eggleder, kreve henvisning og ta en prøvefri mnd :) orker ikke mer mas og skuffelser, så da tar vi det rolig fremover. Håper dere blir gravide alle :)
 
Pleier alltid å spotte i noen dager før... Men nå kom mensen med et pangstart idag!!! :( masse blod!!! Nå skal jeg få sjekket eggleder, kreve henvisning og ta en prøvefri mnd :) orker ikke mer mas og skuffelser, så da tar vi det rolig fremover. Håper dere blir gravide alle :)


Ååh det var kjedelig :-/
 
18dpo... så nå er jeg overbevist om at det ikke klaffet denne pp..
 

Vedlegg

  • 1362034836321.jpg
    1362034836321.jpg
    30,3 KB · Visninger: 40
Back
Topp