Bare dato! Så derfor den er litt usikker, føler jeg. Ingen måte å registrere tester eller selv endre på EL-dagen.
Du kan registrere både EL- og graviditetstester i Flo. Har brukt den appen selv siden 2018!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare dato! Så derfor den er litt usikker, føler jeg. Ingen måte å registrere tester eller selv endre på EL-dagen.
13 dpo IKM i dag/morgen.
Har en digital test liggende, men tenkte i spare den litt til!
Vis vedlegget 349815
Tipper digital vil slå ut med så fin strek!
Ja, den slo ut 11 dpo med myyye svakere strek forrige gang. Men tenkte å vente slik at jeg kan få 2-3 eller evt 3+. Dit kom jeg nemlig aldri sist
Åh, ja. Har tydeligvis ikke fulgt med jeg!
Skjønner du vil vente litt med neste da ja.
Åja, da er det bare jeg som ikke skjønner den appen helt! Eller om det er ulike typer av den?Du kan registrere både EL- og graviditetstester i Flo. Har brukt den appen selv siden 2018!
Det har gått meg hus forbi! hahaSniker litt - man kan registere positive og negative el-tester + endre dagen (eggløsning min metode) i Flo
Må velge «flere parametre» og så finne den som heter eggløsning.
God måren
Dagens ikm'ere:
♡ Fredag 26. Februar ♡
3. Astrantia - 32 år - PP13 (PP3 etter SA) - B1 - EL 11.2.
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02
Korleis går det med dere? Og dere andre fra tidligere, har det dukka opp strek eller tr? ❤
Fin strekKjøpte en Makesure test og tok nå, på utvannet urin. Da tror jeg at jeg tør å si at jeg foreløpig er gravid! To tester lyver vel ikke! Og streken her er merkbart sterkere enn i morges.
Aldri blødd når jeg har vært gravid. Bortsett fra en gang da jeg hadde en spontanabort kjempe tidlig, eller en kjemisk var det vel heller. Fikk mensen til da jeg skulle hatt den. Digital slo ut enda to dager etter jeg begynte blø.En skikkelig fin start på helgen Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.
Vis vedlegget 349893
Mange får litt blødning når de egentlig skal ha mensen. Leste noe en jordmor hadde skrevet om at det var litt fra livmoren som skulle ha kommet ut men som jo ikke gjør det for fullt når du er gravid. Men jeg blødde litt etter at jeg hadde vært og gjort nummer to her om dagen, omtrent på IKM. Slimhinnene våre blir skjørere når vi er gravide, så for min del tror jeg det var det at jeg tok i pga hard mageEn skikkelig fin start på helgen Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.
Vis vedlegget 349893
En skikkelig fin start på helgen Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.
Vis vedlegget 349893
En skikkelig fin start på helgen Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.
Vis vedlegget 349893