IKM uke 8 ❤

Tipper digital vil slå ut med så fin strek!

Ja, den slo ut 11 dpo med myyye svakere strek forrige gang. Men tenkte å vente slik at jeg kan få 2-3 eller evt 3+. Dit kom jeg nemlig aldri sist :)

Ja, den slo ut 11 dpo med myyye svakere strek forrige gang. Men tenkte å vente slik at jeg kan få 2-3 eller evt 3+. Dit kom jeg nemlig aldri sist :)

Åh, ja. Har tydeligvis ikke fulgt med jeg! :facepalm:

Skjønner du vil vente litt med neste da ja.

Åh, ja. Har tydeligvis ikke fulgt med jeg! :facepalm:

Skjønner du vil vente litt med neste da ja.

Jeg har aller helst lyst til å vente til mannen kommer hjem, men det er jo nesten to uker til! :wideyed:
Tenker jeg først vil se stigning på strimlene nå. Så får digital være prikken over i-en etterhvert :cat:

God måren :)

Dagens ikm'ere:

♡ Fredag 26. Februar
3.
Astrantia - 32 år - PP13 (PP3 etter SA) - B1 - EL 11.2.
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02

Korleis går det med dere? Og dere andre fra tidligere, har det dukka opp strek eller tr? ❤

Ingen tr her enda, men helt blenda tester så er nok ikke gravid denne mnd heller :( Har fått veldig tidlig postitivt tester tidligere så har ikke troa når de enda er helt blenda nå 9-11 dpo.
Blæh... hadde virkelig troa på denne pp nå siden jeg står på Lutinus nå :( Usikker på om vi skal prøve igjen neste pp eller om vi skal hoppe over de 2 neste. Etter å ha prøvd i 8 mnd nå føler jeg det er litt «bortkasta» å ikke prøve i to pp bare pga det da skulle blitt desemberbarn :confused:

Kjøpte en Makesure test og tok nå, på utvannet urin. Da tror jeg at jeg tør å si at jeg foreløpig er gravid! To tester lyver vel ikke! :D:D:D:D Og streken her er merkbart sterkere enn i morges.

Vedlegg

• 20210226_135021.jpg
    20210226_135021.jpg
    17,2 KB · Visninger: 160
Er denne svak for å være 11-12 dpo? To dager siden jeg testet positivt

Vedlegg

• ADBF4D79-AC2D-46A4-9E44-1E6696B10B00.jpeg
    ADBF4D79-AC2D-46A4-9E44-1E6696B10B00.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 109
En skikkelig fin start på helgen :Heartbigred Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.

27.2.21.jpg

En skikkelig fin start på helgen :Heartbigred Hadde vel og merke litt blod på papiret, kan det være en festeblødning? Var veldig lite.

Vis vedlegget 349893
Aldri blødd når jeg har vært gravid. Bortsett fra en gang da jeg hadde en spontanabort kjempe tidlig, eller en kjemisk var det vel heller. Fikk mensen til da jeg skulle hatt den. Digital slo ut enda to dager etter jeg begynte blø.

Vis vedlegget 349893
Mange får litt blødning når de egentlig skal ha mensen. Leste noe en jordmor hadde skrevet om at det var litt fra livmoren som skulle ha kommet ut men som jo ikke gjør det for fullt når du er gravid. Men jeg blødde litt etter at jeg hadde vært og gjort nummer to her om dagen, omtrent på IKM. Slimhinnene våre blir skjørere når vi er gravide, så for min del tror jeg det var det at jeg tok i pga hard mage :smiley-ashamed004
Med forrige hadde jeg en stor styrtblødning i uke 7, men ultralyd viste at knøttet storkoste seg der inne så det var altså slimhinnene i skjeden eller livmortapp som hadde blødd.

Vis vedlegget 349893

Ikke godt å si hvorfor du blør. Jeg hadde blødning i uke 6-7 i mitt første svangerskap. Uten at det var farlig. Men ville kanskje tatt en tur til legen hvis det fortsetter.

Gratulerer så mye med 1-2 på digital.

Dagens tester 10 DPO.
Rosa er siste tidligtesten jeg hadde, og blå er vanlig make sure. God stigning fra i går.
Dristet meg til en digital også siden strekene var sterkere i dag.
:wav

EB363C1D-3405-4BF0-8D29-ADC6FCA7EEA7.jpeg
BAF24A33-D0F8-4E1D-B25C-F55B12207369.jpeg
9BE8218D-2CBA-4DFC-B0CD-194520260D01.jpeg

Tenker jeg kan settes på gravid nå! :love7

Vis vedlegget 349893

Det er nok ikke festeblødning, da det er noe som skjer før man får positivt utslag. En festeblødning (som i utgangspunktet ytterst få opplever), kommer av at egget fester seg i livmoren. Det begynner deretter å produseres HCG.

Dog er små blødninger tidlig i svangerskapet veldig, veldig normalt da slimhinnene er fulle av blod og derfor litt ekstra skjøre.

Har opplevd blødninger i alle svangerskap, 3 endte i SA og 1 endte i en frisk og fin gutt juni i fjor :Heartred

Er du bekymret ville jeg tatt kontakt med en lege for å sjekke at HCG-nivået ditt dobles eller mer, over flere dager.

Noen som har tatt eggløsningstest bare for gøy? Min ble veldig sterk nå, 14 DPO. Morsomt å se xsmile9

Ikke bry dere om verdens styggeste rosa morgenkåpe ..

Vedlegg

• 59882F0A-3D4A-4FEB-B842-9B6281285AF6.jpeg
    59882F0A-3D4A-4FEB-B842-9B6281285AF6.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 126
Last edited:
Back
Topp