Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God måren
Dagens ikm'ere:
♡ Fredag 26. Februar ♡
3. Astrantia - 32 år - PP13 (PP3 etter SA) - B1 - EL 11.2.
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02
Korleis går det med dere? Og dere andre fra tidligere, har det dukka opp strek eller tr? ❤
God måren
Dagens ikm'ere:
♡ Fredag 26. Februar ♡
3. Astrantia - 32 år - PP13 (PP3 etter SA) - B1 - EL 11.2.
6. Mariell -23år - PP2 - B2 - EL rundt den 10.02
Korleis går det med dere? Og dere andre fra tidligere, har det dukka opp strek eller tr? ❤
Nå er jeg ifølge Flo(tror mindre og mindre på den for å være ærlig!) 16 dpo men ifølge hva jeg tror er jeg 12/13 dpo idag. Alle de 6 tidligtestene jeg bestilte fra Babyplan slo ikke ut, idag tok jeg for moro skyld den eneste testen jeg hadde igjen, som ikke er tidligtest, og jaggu dukka det ikke opp en svak men uttalt strek! Nå er jeg maks forvirra, og allerede på vei for å kjøpe nye tester som IKKE har ligget i postkassa mi i flere timer i 30 minusgrader(de fra Babyplan hadde det)
Men da er jeg jo ikke så mange dpo som jeg først trodde? Jeg er den som tenker "strek er strek" men dette tør jeg nesten ikke å tro på! Men jeg tenkte med meg selv da jeg sprang på do igår hele tida og trodde det var TR som startet, og jeg i tillegg var sinnsykt kvalm, at kanskje det er noe der likevel?
Ble plutselig veldig spennende!
JaDet der er strek ja! Spennande ❤
Ka er flo?
Ja
Flo er en mens- og eggløsnings-app men den stemmer tydeligvis ikke for meg, da
Jeg skal ta en ny test idag, muligens imorgen!
GratulererNå er jeg ifølge Flo(tror mindre og mindre på den for å være ærlig!) 16 dpo men ifølge hva jeg tror er jeg 12/13 dpo idag. Alle de 6 tidligtestene jeg bestilte fra Babyplan slo ikke ut, idag tok jeg for moro skyld den eneste testen jeg hadde igjen, som ikke er tidligtest, og jaggu dukka det ikke opp en svak men uttalt strek! Nå er jeg maks forvirra, og allerede på vei for å kjøpe nye tester som IKKE har ligget i postkassa mi i flere timer i 30 minusgrader(de fra Babyplan hadde det)
Men da er jeg jo ikke så mange dpo som jeg først trodde? Jeg er den som tenker "strek er strek" men dette tør jeg nesten ikke å tro på! Men jeg tenkte med meg selv da jeg sprang på do igår hele tida og trodde det var TR som startet, og jeg i tillegg var sinnsykt kvalm, at kanskje det er noe der likevel?
Ble plutselig veldig spennende!
Min strek var svakere i går kveld og jeg finne gravid 1-2. Kjør på med en digitalDette er testene fra i går og i dag morges. Tenker å ta en CB digital i morgen hvis jeg tør, føler det er lettere å stole på den.
Vis vedlegget 349776 Vis vedlegget 349777
Bare dato! Så derfor den er litt usikker, føler jeg. Ingen måte å registrere tester eller selv endre på EL-dagen.Men basert på ka? Berre dato? Ingen temping eller el-testing liksom?
Takk! Er nesten så jeg ikke helt tror på det, men tegnene snakker jo litt for seg de også. Mannen min syns det er helt bortkastet å kjøpe nye tester, men jeg vil ha det litt mer svart på hvitt liksom! hahaGratulerer
Ser ut til at dette går riktig vei! 13 DPO i dag, og siste pillen av Wild Yam tas i kveld
Håper så inderlig spiren blir værende i magen!
Dagens tester. 9DPO. Synes i grunn ikke de er så mye sterkere enn i går. Men hcg trenger vel 48 timer for å doble seg.
Vis vedlegget 349756 Vis vedlegget 349757
Rosa er babyplan tidligtest. Blå er make sure vanlig.