IKM uke 8 ❤

Nå har jeg ligget 20 minutter i sengen og grått!! Hvorfor? Fordi mannen ikke er hjemme.
Jeg hadde trengt de der trygge armene der i kveld altså. Er så redd for å miste igjen :( han er så flink til å holde meg positiv og få meg bort fra slike dumme tanker. Men her ligger jeg... og langt uti havet ligger han - uten dekning! Synd på meg i dag :hilarious:

Hvis man ikke kan stole på rødt blekk kanskje man kan stole på blått? Eller om man ikke Kan stoler på blått så kan man stole på rødt? Bildet tatt etter 3min. Babyplan og cb tidlig. Ja jeg måtte på apoteket. Har kjøpt to digitale også, men vet ikke når jeg tør ta en?

Vedlegg

• 336B79A9-4B31-456A-9918-B99426DC5AFF.jpeg
    336B79A9-4B31-456A-9918-B99426DC5AFF.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 136
Nå har jeg ligget 20 minutter i sengen og grått!! Hvorfor? Fordi mannen ikke er hjemme.
Jeg hadde trengt de der trygge armene der i kveld altså. Er så redd for å miste igjen :( han er så flink til å holde meg positiv og få meg bort fra slike dumme tanker. Men her ligger jeg... og langt uti havet ligger han - uten dekning! Synd på meg i dag :hilarious:

Jeg føler med deg! Har opplevd å miste så mange ganger selv, at uansett hvor sterke strekene ble, så var jeg like bekymret .. Fødte jo heldigvis en frisk gutt juni i fjor, men jeg kjenner allikevel på frykten for å miste igjen.

Sender deg masse styrkeklemmer :Heartred

Hvis man ikke kan stole på rødt blekk kanskje man kan stole på blått? Eller om man ikke Kan stoler på blått så kan man stole på rødt? Bildet tatt etter 3min. Babyplan og cb tidlig. Ja jeg måtte på apoteket. Har kjøpt to digitale også, men vet ikke når jeg tør ta en?

Jeg ser ikke noe på den blå, men den rosa har nydelig strek! Ville ha ventet en dag eller to med ClearBlue Digital slik at streken blir enda tydeligere :Heartred

Den krever gjerne mer HCG for å få utslag!

Jeg ser på begge, gratulerer du må da være gravid ❤️❤️❤️❤️

Var veldig sterk strek på den blå, du er nok ikkje langt unna 1-2 på digital om det er ukeindikator du har kjøpt? :) eg har aldri kjøpt digital, syns det e bortkasta penger og stress (:hilarious:) men har sett ufattelig mange bilder her inne, og digitale slår faktisk kjappere ut enn ein trur, iallfall enn eg trur :) ville venta 2 dager, altså testa med strips Lørdag måren, og dersom streken er god kan du ta ein digital då og :) sleppe du risikera at den ikkje slår ut..

Var veldig sterk strek på den blå, du er nok ikkje langt unna 1-2 på digital om det er ukeindikator du har kjøpt? :) eg har aldri kjøpt digital, syns det e bortkasta penger og stress :)hilarious:) men har sett ufattelig mange bilder her inne, og digitale slår faktisk kjappere ut enn ein trur, iallfall enn eg trur :) ville venta 2 dager, altså testa med strips Lørdag måren, og dersom streken er god kan du ta ein digital då og :) sleppe du risikera at den ikkje slår ut..
Trur jeg tar en sammen med mannen min i morgen <3

Ser strek på begge! :Heartred

Jeg føler med deg! Har opplevd å miste så mange ganger selv, at uansett hvor sterke strekene ble, så var jeg like bekymret .. Fødte jo heldigvis en frisk gutt juni i fjor, men jeg kjenner allikevel på frykten for å miste igjen.

Sender deg masse styrkeklemmer :Heartred

Jeg føler meg litt teit som syter. Jeg har jo ikke opplevd det mange ganger som flere andre her har... ikke meningen å være så tander :) jeg har stor respekt for dere som har stått i dette her flere ganger enn jeg har!! Mitt første svangerskap var så enkelt og ukomplisert. Nå føles det så sårbart, på en måte. Må bare prøve å tenke litt positivt innimellom :happy::Heartred jeg er jo i skrivende stund gravid, og det er da noe!

Får heldigvis besøk av min nærmeste venninne straks. Skal fortelle det til henne i kveld :love2

Tror jeg misforstod testen! Det skal kanskje bare være én strek på den fra CB? For i så fall ser jeg den klart å tydelig! Har tatt to sånne som skal vise +, skjønner du.

Gratulerer igjen, uansett :smiley-angelic003

Jeg føler meg litt teit som syter. Jeg har jo ikke opplevd det mange ganger som flere andre her har... ikke meningen å være så tander :) jeg har stor respekt for dere som har stått i dette her flere ganger enn jeg har!! Mitt første svangerskap var så enkelt og ukomplisert. Nå føles det så sårbart, på en måte. Må bare prøve å tenke litt positivt innimellom :happy::Heartred jeg er jo i skrivende stund gravid, og det er da noe!

Får heldigvis besøk av min nærmeste venninne straks. Skal fortelle det til henne i kveld :love2

Synes så absolutt ikke du er tander! Man kan være like redd uansett om man har mistet tidligere, eller ei :Heartred

Så fint at du får besøk av en god venn! Det hjelper å ha noen å prate med :hug013

Tror jeg misforstod testen! Det skal kanskje bare være én strek på den fra CB? For i så fall ser jeg den klart å tydelig! Har tatt to sånne som skal vise +, skjønner du.

Gratulerer igjen, uansett :smiley-angelic003
Sånn er det avbildet i bruksanvisning for Gravid. Spennende å se om det fortsetter å øke :) Bildet øverst fra bruksanvisning og nederst er min, uredigert

Vedlegg

• 7E6FBB8A-C93D-4467-AEAB-482B9C7F6AD5.jpeg
    7E6FBB8A-C93D-4467-AEAB-482B9C7F6AD5.jpeg
    21 KB · Visninger: 116
Murringer og stikkinger idag, null TR. Får vel bare vente og se hva uka bringer. Kommer til å ta en ny test på lørdag/søndag om ikke tanta melder sin ankomst. Fikk skikkelig strekk i lysken da jeg reiste meg ikveld, det har vært tegn for meg med alle mine sv.skap. Mannen min bare tar manglende mens som graviditet og går og jubler allerede :hilarious:

Murringer og stikkinger idag, null TR. Får vel bare vente og se hva uka bringer. Kommer til å ta en ny test på lørdag/søndag om ikke tanta melder sin ankomst. Fikk skikkelig strekk i lysken da jeg reiste meg ikveld, det har vært tegn for meg med alle mine sv.skap. Mannen min bare tar manglende mens som graviditet og går og jubler allerede :hilarious:

Haha, så søt han er! Spennende da :nailbiting:

13DPO og blenda test til morgenen i dag. Men hadde vært på do i natt, så ikke så konsentrert som vanlig. Men burde vel ha vært nooooe på tidligtest nå om det hadde vært en spire der :sorry: Forøvrig våknet opp gjennomsvett fire dager på rad :eek:Pleier å ha en litt «svett natt» før mensen kommer, men fire på rad er rekord. :wacky: Ugh!

Vi tok en test sammen i kveld når han var ferdig på jobb❤️

Vedlegg

• 9E3844DA-22FB-457A-A9F8-03FEE8D42B35.jpeg
    9E3844DA-22FB-457A-A9F8-03FEE8D42B35.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 135
Last edited:
Er det sant??? Denne svake streken dukket opp godt innen tidsfristen. Er RFSU tidlig kjent for skygge? Jeg trengte ikke å vri og vende for å se den. :nailbiting::nailbiting: 11 dpo.

Vedlegg

• 47269AED-BF5C-4655-A793-7E0F02A0FA77.jpeg
    47269AED-BF5C-4655-A793-7E0F02A0FA77.jpeg
    44,4 KB · Visninger: 109
Back
Topp