- IKM UKE 52 -

Hærlig når det skjer noe :p
Lykke til!! Håper på mange små juleoverraskelser her inne snart :santa:rendeer

Ja, enig!:p Er bare så redd for å få høye forhåpninger:rolleyes: Ble gravid første gang i PP7 i mars men mistet 11+3 i mai, skulle egentlig hatt termin i går, og føles rart å komme til den datoen uten å være gravid, så kanskje derfor jeg er litt ekstra utålmodig denne mnd.

Hvordan går det med aksjeleggingen? :D
 
Ja, enig!:p Er bare så redd for å få høye forhåpninger:rolleyes: Ble gravid første gang i PP7 i mars men mistet 11+3 i mai, skulle egentlig hatt termin i går, og føles rart å komme til den datoen uten å være gravid, så kanskje derfor jeg er litt ekstra utålmodig denne mnd.

Hvordan går det med aksjeleggingen? :D

Jeg skjønner deg veldig godt, vi mistet 2 ganger i sa når vi prøvde på nr 2. Det er vondt å passere slike datoer og fortsatt ikke være gravid igjen.:smiley-angry017
Det tok akkurat 2 år fra vi begynte å prøve til lillebror kom. Nå har det snart gått ett år siden vi begynte å prøve på nr 3. Men har hatt noen pause PP er innimellom. Så PP7 nå :Heartred Håper dette er vår måned :smiley-angelic001
Blir nok aksjer ikvell:dance011:dance011Men stresser ikke, tror ikke el er før til helgen ;)
Enn hos dere??
 
Jeg skjønner deg veldig godt, vi mistet 2 ganger i sa når vi prøvde på nr 2. Det er vondt å passere slike datoer og fortsatt ikke være gravid igjen.:smiley-angry017
Det tok akkurat 2 år fra vi begynte å prøve til lillebror kom. Nå har det snart gått ett år siden vi begynte å prøve på nr 3. Men har hatt noen pause PP er innimellom. Så PP7 nå :Heartred Håper dette er vår måned :smiley-angelic001
Blir nok aksjer ikvell:dance011:dance011Men stresser ikke, tror ikke el er før til helgen ;)
Enn hos dere??

Uff, ja! Trist å høre om deg også!
Er nok ikke EL før mot slutten av helgen her heller, men greit å være klar:p siste natt i gammel bolig i dag (overtok ny i går) så her ser leiligheten bomba ut og kvelden går til pakkking, så får prøve å ikke slite oss for mye ut så vi ikke orker når vi legger oss:hilarious:
 
Hei! Gøy at det var en for uke 52 :)

Jeg er ny bruker babyverden, men har brukt det aktivt ca 1 uke i mnd i et år ca :smiley-ashamed004 Jeg sluttet på p-piller i november 2017, men har ikke vært aktiv prøver siden da. Men har vært mer aktiv og hatt EL-testing og graviditetstesting siden mars i år, tror jeg :scratch Så når det kommer til PP, så er jeg ikke helt sikker. Jeg var ganske sikker på at forrige mnd klaffet, men det gjorde ikke det.. Krysser fingrene for denne mnd, med tanke på at samboeren reiser på jobb i 3mnd i januar..

SM96 - 22 - B1 - PP? - EL 15.12 - IKM 28.12
 
Uff, ja! Trist å høre om deg også!
Er nok ikke EL før mot slutten av helgen her heller, men greit å være klar:p siste natt i gammel bolig i dag (overtok ny i går) så her ser leiligheten bomba ut og kvelden går til pakkking, så får prøve å ikke slite oss for mye ut så vi ikke orker når vi legger oss:hilarious:

Gratulerer med ny bolig! :D:gen014 Da vil kanskje dpo-dagene fly avgårde med ordning til jul i nytt hjem? :Heartred
Hadde jo vært perfekt å kunne starte den nye epoken med en liten spire! Jeg krysser fingrene for dere:smiley-angelic001
 
Cd10 idag! Og i går fikk jeg noen relativt sterke kramper! Håper det betyr at noe er i gang :happy:
 
CD 14 her og el-slim de siste 3 dagene. Tror el er i løpet av de nærmeste dagene, litt sterkere el-test i går, så spent på hvordan den er senere i dag.
Men vi har ikke fått lagt inn aksjer de siste dagene, har flyttet og holdt på hele dagen de siste dagene og har vært helt utslitt når vi endelig har kommet oss i seng alt for sent:wacky: men har «satt av»:hilarious: tid til det i ettermiddag før vi får besøk:p:hilarious:
 
CD 14 her og el-slim de siste 3 dagene. Tror el er i løpet av de nærmeste dagene, litt sterkere el-test i går, så spent på hvordan den er senere i dag.
Men vi har ikke fått lagt inn aksjer de siste dagene, har flyttet og holdt på hele dagen de siste dagene og har vært helt utslitt når vi endelig har kommet oss i seng alt for sent:wacky: men har «satt av»:hilarious: tid til det i ettermiddag før vi får besøk:p:hilarious:

Hærlig :hilarious: Viktig å sette av tid til banandans midt i flyttinga :dance011:dance011
Kos dere:laughing002
 
CD 17, fjerde dag med el-slim. Lav på monitoren igår, spent hva den blir på senere idag. Har vanligvis el på ca dag 5 med slim:woot: Og veldig kort lh topp. Så den går som oftest fra helt lav til maks på kort tid:nailbiting:
Blir nok litt banandans her ikvell:hilarious::dance011
 
CD12, max på monitoren og positiv EL test. Nærmer seg EL :)
 
Sitter og venter på at EL slimet skal komme. Er spent om kroppen er i rute hadde 24 dager syklus sist men bruker og ha 27 dagers. :)
 
åååh man blir jo helt gal av denne ventetiden !
Hadde egentlig lovet meg selv (og mannen) å ta det litt med ro med testing denne pp, siden vi har god tid denne mnd og faktisk rekker/orker aksjelegging annenhver dag.. så spiller det sånn sett ikke så stor rolle å vite når EL er og hvilen dpo man er.. men røk på noen EL tester likevel og de er negative hvilket ikke "passer inn" i mine beregninger om hvor jeg er i syklusen...Kanskje har den vært og kanskje er EL på vei hvem vet:p Noen andre som blir litt gale i toppen av å prøve ?! Føler meg alene, føler "alle" blir gravide ved å vaske undertøyet sammen omtrent:p Poeng løst innlegg å, beklager det... Måtte bare lufte ut litt:p
 
Back
Topp