- IKM UKE 52 -

Denne ser jo ganske positiv ut?:rolleyes: cd 14! Får teste igjen senere i kveld også:p
 

Vedlegg

  • CB140BCD-3904-4095-99CD-040F80834379.jpeg
    CB140BCD-3904-4095-99CD-040F80834379.jpeg
    70,1 KB · Visninger: 41
CD 17, fjerde dag med el-slim. Lav på monitoren igår, spent hva den blir på senere idag. Har vanligvis el på ca dag 5 med slim:woot: Og veldig kort lh topp. Så den går som oftest fra helt lav til maks på kort tid:nailbiting:
Blir nok litt banandans her ikvell:hilarious::dance011

Høres bra ut :D fikk lagt inn aksjer i ste :cool: og holde meg for nesten el-test snart:p
 
:p
åååh man blir jo helt gal av denne ventetiden !
Hadde egentlig lovet meg selv (og mannen) å ta det litt med ro med testing denne pp, siden vi har god tid denne mnd og faktisk rekker/orker aksjelegging annenhver dag.. så spiller det sånn sett ikke så stor rolle å vite når EL er og hvilen dpo man er.. men røk på noen EL tester likevel og de er negative hvilket ikke "passer inn" i mine beregninger om hvor jeg er i syklusen...Kanskje har den vært og kanskje er EL på vei hvem vet:p Noen andre som blir litt gale i toppen av å prøve ?! Føler meg alene, føler "alle" blir gravide ved å vaske undertøyet sammen omtrent:p Poeng løst innlegg å, beklager det... Måtte bare lufte ut litt:p

Kjenner følelsen!! Har du pleid å ha stabile sykluser da? Har man sex annenhver dag, så bør man jo treffe bra på el :) krysser fingrene for at dere treffer:p
 
:p

Kjenner følelsen!! Har du pleid å ha stabile sykluser da? Har man sex annenhver dag, så bør man jo treffe bra på el :) krysser fingrene for at dere treffer:p
Takk for svar ♡ ja har vært rimelig stabile før dette !! Troooor kanskje jeg har EL i dag? Nederste er fra i kveld :) Men aksjer blir det uansett :p Lykke til til deg også, hvordan går det med deg?:) Edit; ser at du er på samme sted som meg i syklusen :D
 

Vedlegg

  • 20181208_222013.jpg
    20181208_222013.jpg
    742,4 KB · Visninger: 36
Last edited:
Takk for svar ♡ ja har vært rimelig stabile før dette !! Troooor kanskje jeg har EL i dag? Nederste er fra i kveld :) Men aksjer blir det uansett :p Lykke til til deg også, hvordan går det med deg?:) Edit; ser at du er på samme sted som meg i syklusen :D
Om noen timer er den positiv :)
 
Takk for svar ♡ ja har vært rimelig stabile før dette !! Troooor kanskje jeg har EL i dag? Nederste er fra i kveld :) Men aksjer blir det uansett :p Lykke til til deg også, hvordan går det med deg?:) Edit; ser at du er på samme sted som meg i syklusen :D

Ja, ser ut som det nærmer seg:p mine er fra 17.30 og 23.30, så satser på at de er negative i morgen så jeg kommer meg over i dpo-land :)
 

Vedlegg

  • B150C85F-8A9E-47B3-AACD-EE8CA0C51E54.jpeg
    B150C85F-8A9E-47B3-AACD-EE8CA0C51E54.jpeg
    407,2 KB · Visninger: 42
CD 18 og dag 5 med el slim. Bittelitt økning på el testen igår men den gav fortsatt lav på monitoren. Spent på om den blir på maks idag:excited001
Vil over til dpo-land nå.
 
Der er den gitt. AKSJER :)

Aksjer ble lagt i går ettermiddag, nå er samboer borte til mandag, og sist var på tirsdag pga litt mye stress, så håper det holdt med en runde i går:rolleyes:

Cd10 på deg? Tester du etter el eller følger du bare symtomene mtp El?
 
Dere hadde rett jenter, EL test knall positiv nå i ettermiddag :D
 

Vedlegg

  • 20181209_150449.jpg
    20181209_150449.jpg
    895,3 KB · Visninger: 28
Ja, ser ut som det nærmer seg:p mine er fra 17.30 og 23.30, så satser på at de er negative i morgen så jeg kommer meg over i dpo-land :)
Spennende! Nesten litt skummelt å ha ikm rundt julaften blir jo potensielt verdens beste julegave ♡ krysser fingrene for deg! :)
 
Spennende! Nesten litt skummelt å ha ikm rundt julaften blir jo potensielt verdens beste julegave ♡ krysser fingrene for deg! :)

Takk, du også :) ja, nå flyttet IKM seg til juleaften:wideyed: hadde jo vært verdens beste julegave, men litt skummelt å få opp forhåpningene:rolleyes:
 
Back
Topp