- IKM UKE 52 -

Enn hos deg? Er vi i samme båt?
Snodige greier... kun litt blod her og der i 2-3 dager, men ikke nok til å bruke ob/bind..skjønner ikke så mye da mensen bruker å være kraftig i flere dager hos mego_O
 
Hvordan er utfloden til dere som er blitt gravid? Har fått lotion og melke utflod nå
Snodige greier... kun litt blod her og der i 2-3 dager, men ikke nok til å bruke ob/bind..skjønner ikke så mye da mensen bruker å være kraftig i flere dager hos mego_O

Åå? Tenke du noe på festeblødning?
La merke til at jeg har melkeaktig og lotion utflod og det bruke jeg ikke å ha rett før mens
 
Åå? Tenke du noe på festeblødning?
La merke til at jeg har melkeaktig og lotion utflod og det bruke jeg ikke å ha rett før mens

Vet ikke hva jeg tenker etter disse rare dagene egentlig:hungover: hadde troa, men negative tester, siste tatt 2 dager siden.. har ikke hatt noe blod siden i går tidlig, kun bittelitt brunt
 
Hvordan er utfloden til dere som er blitt gravid? Har fått lotion og melke utflod nå[/QUO

Jeg har alltid pleid å ha sånn utflod du beskriver før mens, men denne gangen har det vært helt blankt. Så det er individuelt tenker jeg, men forandringer i syklusen/symptomer kan jo være gode tegn?:angelic:
 
Er ikke gravid viser den digitale så da skal jeg kose meg med et glass ikveld :)
 
Testene mine blir svakere, så jeg venter bare på å begynne å blø :(
 
Back
Topp