IKM uke 52 ❤️

Den testen som utålmodigprøver1 la ut, den er jo veldig tydelig strek. Tror hun bruker make sure tester og de er jo greie så lenge hun fikk strek innen tiden. Hvorfor bruker du will yam, var ikke det for å forlenge luteral fasen? Tenker akkurat på den med alkohol jeg også, har så lyst på et glass med mannen min, men jeg får ikke lov av han å teste før julesamlingene er over fordi jeg blir så lei meg og «borte». Han sier nå bare later vi som du er gravid også kan vi bli lei oss etterpå :dance018
Glemte å gagge deg i svaret. Jeg ser heller ikke streken på FruPandas tester, så det er sannelig godt at ingen avhenger av meg til å tolke testene sine :woot:
 
Er ikke du bare 12 dpo? Jeg ser streken, og bra den kom før den tørket. Men har sett masse tidlig babyplan tester og mange av de har skygge. Sjekk om den er litt rosa, da er det baby strek:) forstår din indre kamp, og det er ikke noe god følelse. Prøv å nyt lille julaften og julaften så får du nok svaret i løp av et par dager :HeartbigredJeg er et sted mellom 9-10 dpo, klarer ikke helt se om den har antydning til rosa eller ikke. Den har definitivt noe rosa på kanten, men det har jeg fått før ut at jeg var gravid. Mulig jeg må kjøpe noen andre tester neste gang,
Er et sted mellom 10-12 dpo, IKM et sted mellom i morgen og på mandag. Så det er kanskje håp. Heldigvis er det full timeplan både i dag og i morgen, så da flyr tiden av gårde!

Klarer ikke se om skyggen er rosa eller grå. Men det er definitivt noe rosa på siden (hvis jeg snur testen), men det har jeg hatt før også, uten at jeg har vært gravid. Begynner å mislike babyplan testene nå :dance018

Håper dere alle sammen får en skikkelig fin julefeiring, både med og uten et glass med alkohol! Det tenker jeg er innafor så tidlig, så lenge man ikke drikker altfor mye! :santa Tusen takk for at dere svarer på meldingene mine, er så deilig å ha noen å dele denne galskapen med!
 
Er ikke du bare 12 dpo? Jeg ser streken, og bra den kom før den tørket. Men har sett masse tidlig babyplan tester og mange av de har skygge. Sjekk om den er litt rosa, da er det baby strek:) forstår din indre kamp, og det er ikke noe god følelse. Prøv å nyt lille julaften og julaften så får du nok svaret i løp av et par dager :Heartbigred
Skjønner veldig godt at du ikke ser de! Tror dessverre det er ønsketenking, men det er samtidig litt deilig å holde fast på følelsen av håp. Og jeg har ikke prøvd så lenge at jeg ikke takler litt skuffelse når tanta kommer
 
Er et sted mellom 10-12 dpo, IKM et sted mellom i morgen og på mandag. Så det er kanskje håp. Heldigvis er det full timeplan både i dag og i morgen, så da flyr tiden av gårde!

Klarer ikke se om skyggen er rosa eller grå. Men det er definitivt noe rosa på siden (hvis jeg snur testen), men det har jeg hatt før også, uten at jeg har vært gravid. Begynner å mislike babyplan testene nå :dance018

Håper dere alle sammen får en skikkelig fin julefeiring, både med og uten et glass med alkohol! Det tenker jeg er innafor så tidlig, så lenge man ikke drikker altfor mye! :santa Tusen takk for at dere svarer på meldingene mine, er så deilig å ha noen å dele denne galskapen med!
Enig! Helt forsiktig alkoholbruk er innafor så lenge man ikke vet!
 
Skjønner veldig godt at du ikke ser de! Tror dessverre det er ønsketenking, men det er samtidig litt deilig å holde fast på følelsen av håp. Og jeg har ikke prøvd så lenge at jeg ikke takler litt skuffelse når tanta kommer
Ikke legg noe vekt på hva jeg ser og ikke ser, altså! Men uansett - 10-12 dpo er så tidlig at ev. negative tester ikke kan tillegges særlig mye vekt. Dpo-dagene er slitsomme, synes jeg.
 
Skjønner veldig godt at du ikke ser de! Tror dessverre det er ønsketenking, men det er samtidig litt deilig å holde fast på følelsen av håp. Og jeg har ikke prøvd så lenge at jeg ikke takler litt skuffelse når tanta kommer
(Men du ser helt tydelig streken på testen som utålmodigprøver1 la ut i uke 51-gruppa, eller?)
 
E499CCC8-5E35-41EC-85BA-F86500C8A435.jpeg

Dere ser vel heller ikke noe her!?
 
Back
Topp