IKM uke 52 ❤️

God julemorgen, folkens! Cd29 her. Mens kan for min del komme så seint som cd32 (17 dpo), så her er det bare å vente og se. Men har ikke allverdens forhåpninger iom at testen var negativ i går :shy: Ikke testet i dag, gjør det muligens i morgen. Ømme pupper og trøtt. Hvis noen har solskinnshistorier, må de gjerne dele!:Heartpink
 
God jul alle! Håper på mange positive tester i dagene fremover :happy:

Er selv ca 7/8 dpo i dag, skal sove borte i natt og tror derfor jeg tar første test på mandag, som da er 9/10 dpo :)
 
Normalt sett betyr tempdropp mensen den dagen eller dagen etter, men det har jeg lite troa på siden jeg går på progesteron. Da skal jeg ikke ha mensen før dpo 15. En gang hadde jeg tempdropp cd 7 og var gravid. Så man vet jo aldri.
Puppene er der :hilarious:
Håper testene våre blir positive og vi får verden beste julegave!
Oi, da kan vel tempdropp så tidlig være et positivt tegn, da! Håper, håper! :Heartpink Og håper for min del at negativ test igår ikke nødvendigvis betyr at løpet er kjørt …
 
Monitoren må ha minimum 50 i hCG for å bli positiv :) så du er nok gravid:Heartbigred
Åja! Den er så høy ja! Trodde det var 25 jeg. Jeg prøver å la det være min lille hemmelighet i dag, så skal mannen forhåpentligvis få en digital test i morgen tidlig når alt julestresset har lagt seg <3
 
Nå kommer et ganske negativt innlegg fra meg, men må bare ry litt fra meg en plass.. Altså FOR EN JULAFTEN! Startet med å få mensen rett over midnatt, våknet kl 02 av at minstemor gråt og eldstemann hadde kastet opp, han kom inn til oss, lå å vridde seg og sa han var ekkel i magen. Han har vært løs i magen og vært mye på do hele dagen, spesielt kvelden, men heldigvis har humøret og formen vært på topp! Jeg har gått med tiidenes mensensmerter og pms fra en annen verden.. Siden eldste var dårlig kunne vi ikke dra på julefrokost hos mamma, så i år er første gang på 16 år at jeg ikke en gang har vært på besøk der på julaften, kjenner at det var skikkelig tungt. Det nærmer seg 2 år siden en av søskene mine tok sitt eget liv så jul er egentlig bare dritt generelt, så alt dette i tillegg gjorde det bare mye verre. Var å leverte en julegave på døren til mamma, hun kom å ga meg en klem og jeg gråt hele veien hjem igjen. GOD JUL sier jeg bare
 
Nå kommer et ganske negativt innlegg fra meg, men må bare ry litt fra meg en plass.. Altså FOR EN JULAFTEN! Startet med å få mensen rett over midnatt, våknet kl 02 av at minstemor gråt og eldstemann hadde kastet opp, han kom inn til oss, lå å vridde seg og sa han var ekkel i magen. Han har vært løs i magen og vært mye på do hele dagen, spesielt kvelden, men heldigvis har humøret og formen vært på topp! Jeg har gått med tiidenes mensensmerter og pms fra en annen verden.. Siden eldste var dårlig kunne vi ikke dra på julefrokost hos mamma, så i år er første gang på 16 år at jeg ikke en gang har vært på besøk der på julaften, kjenner at det var skikkelig tungt. Det nærmer seg 2 år siden en av søskene mine tok sitt eget liv så jul er egentlig bare dritt generelt, så alt dette i tillegg gjorde det bare mye verre. Var å leverte en julegave på døren til mamma, hun kom å ga meg en klem og jeg gråt hele veien hjem igjen. GOD JUL sier jeg bare
Uff, dette var vondt å lese. Skjønner at du trengte å få dette ut! En god klem sendes i den retning. Håper på bedre tider for deg og familien din :Heartred
 
Nå kommer et ganske negativt innlegg fra meg, men må bare ry litt fra meg en plass.. Altså FOR EN JULAFTEN! Startet med å få mensen rett over midnatt, våknet kl 02 av at minstemor gråt og eldstemann hadde kastet opp, han kom inn til oss, lå å vridde seg og sa han var ekkel i magen. Han har vært løs i magen og vært mye på do hele dagen, spesielt kvelden, men heldigvis har humøret og formen vært på topp! Jeg har gått med tiidenes mensensmerter og pms fra en annen verden.. Siden eldste var dårlig kunne vi ikke dra på julefrokost hos mamma, så i år er første gang på 16 år at jeg ikke en gang har vært på besøk der på julaften, kjenner at det var skikkelig tungt. Det nærmer seg 2 år siden en av søskene mine tok sitt eget liv så jul er egentlig bare dritt generelt, så alt dette i tillegg gjorde det bare mye verre. Var å leverte en julegave på døren til mamma, hun kom å ga meg en klem og jeg gråt hele veien hjem igjen. GOD JUL sier jeg bare
Off. Føler virkelig med deg. Her er vi syke, alt er avlyst, og vi voksne har i grunnen kranglet i hele dag. All tålmodigheten har gått med til å ta vare på konstant sur ettåring og vi har ikke hatt noe igjen til å være greie med hverandre... Skikkelig møkkafølelse :(
 
Nå kommer et ganske negativt innlegg fra meg, men må bare ry litt fra meg en plass.. Altså FOR EN JULAFTEN! Startet med å få mensen rett over midnatt, våknet kl 02 av at minstemor gråt og eldstemann hadde kastet opp, han kom inn til oss, lå å vridde seg og sa han var ekkel i magen. Han har vært løs i magen og vært mye på do hele dagen, spesielt kvelden, men heldigvis har humøret og formen vært på topp! Jeg har gått med tiidenes mensensmerter og pms fra en annen verden.. Siden eldste var dårlig kunne vi ikke dra på julefrokost hos mamma, så i år er første gang på 16 år at jeg ikke en gang har vært på besøk der på julaften, kjenner at det var skikkelig tungt. Det nærmer seg 2 år siden en av søskene mine tok sitt eget liv så jul er egentlig bare dritt generelt, så alt dette i tillegg gjorde det bare mye verre. Var å leverte en julegave på døren til mamma, hun kom å ga meg en klem og jeg gråt hele veien hjem igjen. GOD JUL sier jeg bare
:Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred Takk for at du deler og takk for at du er et mennneske! En drittdag rett og slett! Bra du får det ut her! Har vært grinete og stressa hele dagen her.. kjennes som TR er rett rundt hjørne med alle sine «flotte» symptomer..:dead:
 
Hadde håpet på sterkere strek i dag, har så lyst til å ta digital med ukeindikator så jeg kan vise den til mannen. Men babyplan ser helt lik ut som de to jeg tok i går, og den nederste fra Normal er jo faktisk negativ! :nailbiting: Klarer ikke feire helt enda kjenner jeg:rolleyes:
531DA8A3-0903-44DB-8400-897DC86AE9E5.jpeg
 
Back
Topp