IKM uke 52 ❤️

Negativ test 10 dpo og DET tempdroppet:bored: Aldri hatt det så tidlig:shifty:
Skygge på babyplan tidligtest er eneste jeg har å vise til i dag, tror jeg gir opp de testene…
Nå skal jeg og 7 åringen kose oss med en julefilm, de 3 tenåringene er usosiale:hilarious: Husk å nyte barna imens de er små altså!
 
Negativ test 10 dpo og DET tempdroppet:bored: Aldri hatt det så tidlig:shifty:
Skygge på babyplan tidligtest er eneste jeg har å vise til i dag, tror jeg gir opp de testene…
Nå skal jeg og 7 åringen kose oss med en julefilm, de 3 tenåringene er usosiale:hilarious: Husk å nyte barna imens de er små altså!
Hva betyr et sånt tempdropp, da? Og hvordan går det med 100-puppene? Her er de veldig ømme, men negativ test i dag.
 
Hva betyr et sånt tempdropp, da? Og hvordan går det med 100-puppene? Her er de veldig ømme, men negativ test i dag.
Normalt sett betyr tempdropp mensen den dagen eller dagen etter, men det har jeg lite troa på siden jeg går på progesteron. Da skal jeg ikke ha mensen før dpo 15. En gang hadde jeg tempdropp cd 7 og var gravid. Så man vet jo aldri.
Puppene er der :hilarious:
Håper testene våre blir positive og vi får verden beste julegave!
 
Har sneket litt frem til nå. Er egentlig for tidlig å teste, men innbiller meg at jeg ser en liten skygge? Med og uten blitz.
Jeg ser den røde flekken på siden av testen! Det har jeg hatt denne måneden også, men jeg hadde det forrige pp også, da ble det desverre ikke sterkere. Men denne gangen ble den definitivt sterkere!
 
Jeg ser på blitzbildet! Håper for deg at det ikke er en skygge ❤️
Til og med sambo så streken. Men hadde flere kjemiske forrige prøverunde, så tar det med en klype salt:) også dropper jeg alkoholen til julemiddagen i tilfelle i dag.
 
God julemorgen! Håper mange av dere får en positiv test i julepresang ❤️

Jeg våknet opp med sinnsyke mensen smerter. Men ingen blødning, svetter og føler jeg har feber men tempen er helt normal. Noe høy puls. Merkelige greier. 9 DPO. Mensen skal egentlig ikke komme før om 5 dager.

Håper alle får en nydelig feiring ❤️
 
Back
Topp