IKM uke 52 ❤️

Negativ test i dag . Men er vel bare 9 dpo. Bør jeg ta utfloden som et hint i feil retning?
9 dpo er ingenting. Prøv å ikke tenk så mye på den utfloden. Mye ubalanse i underlivet som påvirker utfloden. Til og med når du gjør brazillian waxing kan du får lotion hvit masse utflod. Sperm kan også påvirke utfloden din. Vent et par dager, så tar du en test. Om du har en da :)
 
9 dpo er ingenting. Prøv å ikke tenk så mye på den utfloden. Mye ubalanse i underlivet som påvirker utfloden. Til og med når du gjør brazillian waxing kan du får lotion hvit masse utflod. Sperm kan også påvirke utfloden din. Vent et par dager, så tar du en test. Om du har en da :)
Rosa blod nå- får bare vente å se om dette er TR eller festeblødning- skjønner ikke mtp positiv eggløsningstest den 14 desember.
 
Rosa blod nå- får bare vente å se om dette er TR eller festeblødning- skjønner ikke mtp positiv eggløsningstest den 14 desember.
Rart om tr skulle komme tidlig om du ikke har opplevd kort luteal fase før???? Vi får satse på festeblødning :Heartbigred Du vet når man er gravid så blør man lettere , gjerne under samleie.??
 
Rart om tr skulle komme tidlig om du ikke har opplevd kort luteal fase før???? Vi får satse på festeblødning :Heartbigred Du vet når man er gravid så blør man lettere , gjerne under samleie.??
Har vært så stabil med 28 dagers syklus. Dønn stabil. Men etter SA i november, kan det være at ting har forandret seg. Virket som den forskøv alt med to dager ekstra. Får bare vente å se. Tusen takk for svar :Heartbigred
 
Skulle egentlig ikke teste før tr kommer i morgen, var hundre prosent overbevist om at tr kommer pga menssmerter i går kveld og i dag. Jeg fikk plutselig en trang til å ta test før aftenvakt, å regnet med negativ test. Vanlig test fra babyplan! BEE378E7-7759-41EA-94EF-59A8E2862114.jpeg
Å den ser jaggu meg positiv ut!!! :cheers
Er helt i sjokk. 13 DPO idag!
 
Skulle egentlig ikke teste før tr kommer i morgen, var hundre prosent overbevist om at tr kommer pga menssmerter i går kveld og i dag. Jeg fikk plutselig en trang til å ta test før aftenvakt, å regnet med negativ test. Vanlig test fra babyplan! Vis vedlegget 395336
Å den ser jaggu meg positiv ut!!! :cheers
Er helt i sjokk. 13 DPO idag!
Så fin test, veldig positiv! Gratulerer! :joyful:
 
Åhr, biitelitt blod på papiret nå, der mista jeg all håp om positiv test i morgen :grumpy: 8/9 dpo i dag.
 
Back
Topp