IKM uke 52 ❤️

8DPO og fikk plutselig lyst å teste. Skygge eller strek? :oops: CB sin ser blå ut og BP tidlig ser rosa ut her. Har null symptomer på hverken det ene eller det andre.
Jeg ser ❤️ spent på min test også i morgen da. Om du ikke har noen symptomer☺️ håper på enda sterkere strek i morgen ❤️❤️
 
Jeg ser ❤️ spent på min test også i morgen da. Om du ikke har noen symptomer☺️ håper på enda sterkere strek i morgen ❤️❤️
Jeg må ta en på morgenurin. Disse testene er tatt på kveldsurin etter middagsselskap hvor jeg drakk 2 julebrus og 2 kopper kaffe :laughing002 Jeg er lys våken om kveldene og umulig å stå opp om morgenen. Men bare tenkt at det er jula som setter spor. Blir spennende å se om streken blir sterkere! Har en digital liggende også, men den får jeg vente med.
 
øverste er vanlig, og nederste early. Morgenurinen min er på 4 t søvn hvor jeg har drukket 0,7 L vann… så hadde sikkert vært bedre å testa på neste urin, men skal på dagvakt såå det går ikke.
 

Vedlegg

  • 160C1FF3-8442-4E6B-8D35-1C8621AC369B.jpeg
    160C1FF3-8442-4E6B-8D35-1C8621AC369B.jpeg
    358,8 KB · Visninger: 134
Da er TR på plass her, og etter tre dager med menssmerter til ingen nytte var det greit å komme i gang. Feberen er på vei ned og vesla virker piggere også, så nå blir det nok snart endelig jul her i huset også. Vi har en lang rekke familiemiddager å ta igjen! ❤️ :)
 
Last edited:
Vet det «bare» er å vente til i morgen å se… men noen som har noen tanker om denne? 10 dager siden ovitrelle(16/12) og idag 9 dpo. Tenker selv at ovitrelle fort sitter i lengre en 10 dager, men ville den vært tydeligere om det er 9 dpo?
E2C5AFC0-0DA5-4790-9A1D-79E7995C8A2F.jpeg
 
Vet det «bare» er å vente til i morgen å se… men noen som har noen tanker om denne? 10 dager siden ovitrelle(16/12) og idag 9 dpo. Tenker selv at ovitrelle fort sitter i lengre en 10 dager, men ville den vært tydeligere om det er 9 dpo? Vis vedlegget 395389
9 dpo er tidlig, syns det kan se ut som starten på noe :smiley-angelic001
 
Back
Topp