IKM uke 52 ❤️

Her var det blenda test i dag enten 9 eller 11 dpo. Jeg tror selv 10☺️ blenda som forventet.
12E46BF4-34F4-4CC7-8FB0-700D85CA8910.jpeg
 
Jeg skal teste i morgen tidlig 8 dpo, og på kvelden. Hvis det er noe på gang, forventer jeg
Åååååååå, som jeg håper at jeg kommer etter deg! Skummelt å håpe så mye ….
Er så deilig å håpe med alle sommerfuglene i magen! Er så vondt når slaget er tapt! Men det finnes jo nye sjanser så lenge man har noenlunde egg og kvalitet igjen! Krysser fingrene for deg nå!
 
Jeg skal teste i morgen tidlig 8 dpo, og på kvelden. Hvis det er noe på gang, forventer jeg

Er så deilig å håpe med alle sommerfuglene i magen! Er så vondt når slaget er tapt! Men det finnes jo nye sjanser så lenge man har noenlunde egg og kvalitet igjen! Krysser fingrene for deg nå!

Ikke kommet noe enda. Sjekket statistikken fra FF (lagt inn 12 sykluser), og aldri hatt syklus på mer enn 32 dager og lutealfaser på mer enn 16 dager. Er på cd31/dpo16 i dag. Så blir spennende i morgen, tør nesten ikke tenke tanken at det faktisk kan være noe!
 
Ikke kommet noe enda. Sjekket statistikken fra FF (lagt inn 12 sykluser), og aldri hatt syklus på mer enn 32 dager og lutealfaser på mer enn 16 dager. Er på cd31/dpo16 i dag. Så blir spennende i morgen, tør nesten ikke tenke tanken at det faktisk kan være noe!
Jeg håper sånn for deg! Faktisk en god del prøvere som får positiv først 14 dpo, så hvorfor skal det ikke være mulig for deg?! Krysser fingrene for deg!
 
I dag er første dag med «gravid» på fertilitetsmonitoren, som i grunnen er den dummeste «advanced» maskinen jeg har vært borti. For noe tull. Er også første dag med svak strek på testen fra Normal. Jeg føler meg trygg på at hcg har økt, med tanke på at tester som hittil har vært negative nå er positive. Men må si jeg ikke anbefaler noen av disse testene til andre!

Jeg har hatt positiv babyplan i flere dager, og CB med ukeindikator siden 1.juledag. I dag er jeg et sted mellom 14-16 dpo!

548A26C8-693E-48A8-94CB-1A8D7E14C799.jpeg
0CFEA7BE-3083-4C00-A16B-C81059C85C62.jpeg
 
8 dpo - hvit morgentest. Skal det bli en nyttårsgave til meg i år??? Det finnes enda litt tid..
Og egget kan jo ha sluppet dagen etter positiv el test? Noen som vet? I såfall er jeg 7 dpo. Spennende!

Artig å se dere som har fått positiv test, noen har jo fått det kjempetidlig!!! Gratulerer til dere.
 
Back
Topp