IKM uke 52 ❤️

Ja jeg har det samme, kommer og går, både lette murringer og litt stikking. Husker jeg hadde det samme i første graviditet :)

Ligamentsmerter har jeg også, men det er mer kraftige lyn i lysken ved brå bevegelse (typisk at jeg reiser meg opp raskt) eller ved nys og hoste.
Akkurat det samme har jeg! Og jeg hadde det også i første graviditet, selv om det starter kanskje ikke like tidlig som nå.
 
Ja jeg har det samme, kommer og går, både lette murringer og litt stikking. Husker jeg hadde det samme i første graviditet :)

Ligamentsmerter har jeg også, men det er mer kraftige lyn i lysken ved brå bevegelse (typisk at jeg reiser meg opp raskt) eller ved nys og hoste.
Ja! Ikke hele tiden, men kommer og går litt. Føler det sitter nederst i magen, litt nederst i ryggen også, men kanskje mest av alt i rumpa på en måte :laughing002 Det er ikke direkte vondt, men som en mild variant av «nå kommer mensen snart
Akkurat det samme har jeg! Og jeg hadde det også i første graviditet, selv om det starter kanskje ikke like tidlig som nå.
Godt å høre at vi er flere i samme båt :Heartbigred Jeg må prøve og senke skuldrene litt tror jeg. Får også litt den følelsen av at nå kommer mensen snart.. Vi får bare krysse fingrene for at spirene sitter hos oss alle:happy: Håper bare de neste ukene går fort!
 
Ja det var skikkelig trist. Men men. Hadde vel ikke regnet med noe annet da❤️ deg da? Er Du i ny ikm gruppe?
Her kom tr på selveste julaften så jeg har meldt meg inn i uke 3.. Har gått i ett med sykdom og forskjellig her hele julen så har enda ikke klart å snu hodet mot ny pp og alt det, så tar det nok litt som der kommer.
Blir det uke 4 på deg da?:Heartred
 
Her kom tr på selveste julaften så jeg har meldt meg inn i uke 3.. Har gått i ett med sykdom og forskjellig her hele julen så har enda ikke klart å snu hodet mot ny pp og alt det, så tar det nok litt som der kommer.
Blir det uke 4 på deg da?:Heartred
Ja her også. Sykdom hele jula:( så det har ikke vært så mye jul her heller. Frøkna er så og si frisk nå. Tror ho har litt smerter i øret barne på kvelden når ho skal sove. Så er bare å bli kvitt det og siste dagene med antibiotika:) kællen fikk også antibiotika i dag. Så da blir vel han frisk også. ❤️ mangler bare at jeg blir sjuk nå. Så:p
God bedring til dere❤️
Ja ikm uke 4 blir det da. Lurer på om jeg tar frem termometeret igjen til uken. For å se❤️ selvom kroppen min spiller veldig på lag nå, så er det jo spennende å se likevel ❤️
Tvi tvi for neste pp. Jeg får følge med i uke 3 også jeg da☺️
 
Antatt ikm i dag men verken to streker eller tr, så da ble nok eggløsningen senere enn jeg trodde. Siste rest eggløsningsslim kom juleaften og om egget endelig slapp da så er ikm min flyttet langt uti neste uke :hilarious:

Gratulerer til alle med to streker :love7
 
Antatt ikm i dag men verken to streker eller tr, så da ble nok eggløsningen senere enn jeg trodde. Siste rest eggløsningsslim kom juleaften og om egget endelig slapp da så er ikm min flyttet langt uti neste uke :hilarious:

Gratulerer til alle med to streker :love7
Hei! Jeg er ny i denne type gruppe (og sent ute, men googler meg ihjel om dagen på let etter svar).

Siste mens var 3.desember. Har de siste syklusene hatt 26 dager, men variert litt opp mot 30 om man ser bakover, og unntak på 36.

Vi er i prøveperiode 1, så tidlig, men jeg forventet mens torsdag 29. des. I dag er det fortsatt ingen tegn til mensen, og testene er blendahvite alle sammen.

Er det fortsatt håp? Vi var ganske aktive i perioden jeg trodde eggløsning var, men fikk aldri skikkelig utslag på eveline el-test. Kan eggløsning plutselig være veldig sent, eller er det vanlig å teste positivt sent ved så kort syklus? Jeg begynner å lure på hele syklusen min.

Vi er ekstremt heldige om det går så kjapt, og jeg er forberedt på at det tar mer tid, men å gå sånn å ikke vite er det verste syns jeg.

Har ikke så mye symptom, men husker ikke at jeg hadde så mye tidlig med mitt første barn (20 mnd) heller.

Noen med erfaring med sen positiv test eller hoppet over el, selv om syklus normalt er ganske stabil?

Jeg har ikke gitt opp håpet helt, selv om jeg i dag er tre dager over IKM.

Gratulerer til alle dere som er blitt gravide og får septemberbaby ❤️
 
Hei! Jeg er ny i denne type gruppe (og sent ute, men googler meg ihjel om dagen på let etter svar).

Siste mens var 3.desember. Har de siste syklusene hatt 26 dager, men variert litt opp mot 30 om man ser bakover, og unntak på 36.

Vi er i prøveperiode 1, så tidlig, men jeg forventet mens torsdag 29. des. I dag er det fortsatt ingen tegn til mensen, og testene er blendahvite alle sammen.

Er det fortsatt håp? Vi var ganske aktive i perioden jeg trodde eggløsning var, men fikk aldri skikkelig utslag på eveline el-test. Kan eggløsning plutselig være veldig sent, eller er det vanlig å teste positivt sent ved så kort syklus? Jeg begynner å lure på hele syklusen min.

Vi er ekstremt heldige om det går så kjapt, og jeg er forberedt på at det tar mer tid, men å gå sånn å ikke vite er det verste syns jeg.

Har ikke så mye symptom, men husker ikke at jeg hadde så mye tidlig med mitt første barn (20 mnd) heller.

Noen med erfaring med sen positiv test eller hoppet over el, selv om syklus normalt er ganske stabil?

Jeg har ikke gitt opp håpet helt, selv om jeg i dag er tre dager over IKM.

Gratulerer til alle dere som er blitt gravide og får septemberbaby ❤️

Den er jeg litt usikker på, men om syklusen din er på 30 dager igjen så er du på ikm i dag? Så se an til i morgen? :)

I forholdt til eggløsningstestene, hvor lenge testet du? Var det noen som var så nære at du kanskje hadde en veldig kort topp så du misset den på testene?
 
Her er det et håp om en spire, begge testene er tatt på ettermiddagsurin, så håper å få en sterkere strek i morgen.
IKM var opprinnelig 31/12, men siden eggløsning ikke kom før 20-21/12, så er ny IKM rundt 1, 2 januar.
Håper dette er en spire som holder seg :angelic:
 

Vedlegg

  • 7BE5D95E-53A1-4525-A803-3101D007406A.jpeg
    7BE5D95E-53A1-4525-A803-3101D007406A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 56
  • 342FC085-32E5-4C54-9A0C-D033AF0C3EFC.jpeg
    342FC085-32E5-4C54-9A0C-D033AF0C3EFC.jpeg
    175,6 KB · Visninger: 52
Den er jeg litt usikker på, men om syklusen din er på 30 dager igjen så er du på ikm i dag? Så se an til i morgen? :)

I forholdt til eggløsningstestene, hvor lenge testet du? Var det noen som var så nære at du kanskje hadde en veldig kort topp så du misset den på testene?
Brukte 10 eggløsningstester, men var sånn avlesing på tlf, kom opp «lav» hver gang. Jeg kikket på strekene og syns de var like svake hele veien ja, det kan hende jeg har ikm i dag eller om et par dager også evt, om syklus har endret seg litt. Jeg fikk negativ cb digital også (helt tullete å ta den, jeg vet). Så har ikke så veldig troa men har et håp! En del smerter i korsryggen i dag, men aner ikke om det er ene eller andre veien eller uten betydning heller. Man blir helt tussete av dette her..

Tusen takk for svar!
 
Back
Topp