IKM uke 52 ❤️

…. Og der kom det en blodflekk i trusa, helt på tampen av dagen! Farken, nå rakk jeg akkurat å få forhåpningene litt for mye opp, men selvfølgelig var det for godt til å være sant, hvorfor skulle det gå denne gangen …
Kan settes på tr :-(
Dette var leit! Det syns jeg virkelig! Man får jo et ekstra lys over håpet når det er jul og man ønsker seg en gledelig juleoverraskelse! En overraskelse til en selv,familien og jorden…

God jul til deg og dine. Trøsteklem sendes herfra. En ny sjanse står snart foran din dør. Håper 2023 bringer deg ditt hjerte begjærer aller mest i disse tider :Heartbigred
 
Dette var leit! Det syns jeg virkelig! Man får jo et ekstra lys over håpet når det er jul og man ønsker seg en gledelig juleoverraskelse! En overraskelse til en selv,familien og jorden…

God jul til deg og dine. Trøsteklem sendes herfra. En ny sjanse står snart foran din dør. Håper 2023 bringer deg ditt hjerte begjærer aller mest i disse tider :Heartbigred

Tusen takk! Håper fortsatt for din del, og om det ikke blir nå, at vi havner i samme termingruppe på nyåret <3
 
I dag er første dag med «gravid» på fertilitetsmonitoren, som i grunnen er den dummeste «advanced» maskinen jeg har vært borti. For noe tull. Er også første dag med svak strek på testen fra Normal. Jeg føler meg trygg på at hcg har økt, med tanke på at tester som hittil har vært negative nå er positive. Men må si jeg ikke anbefaler noen av disse testene til andre!

Jeg har hatt positiv babyplan i flere dager, og CB med ukeindikator siden 1.juledag. I dag er jeg et sted mellom 14-16 dpo!

Vis vedlegget 395447Vis vedlegget 395448
Gratulerer så mye :HeartredNormaltestene er faktisk driit dårlige :wtf: :rolleyes: Ville ikke stolt på de nei:joyful:
 
Har vært litt stille i det siste, har hatt både omgangsyke, forkjølelse og influensa i hus siden natt til julaften... Men vi begynner endelig å bli friske! Eldstemann er frisk, jeg og samboer begynner å nærme oss 100%, men minstemor er enda slapp med litt feber. Håper vi alle er i toppform i morgen så vi kan prøve å nyte siste del av jula :Heartred
 
mistenker at ikm er på torsdag, pga forsinka el. Venter i spenning - mulig festeblødning på søndag. Har ikke sett rosa siden. Negative tester så langt. Skal teste igjen i morgen. :bookworm: Nervepirrende å gå på do nå. Klem til deg:Heartred
Håper du får to fine streker i morgen:smiley-angelic001:Heartred
 
Mye sykdom her og. Begynner å bli frisk etter to uker med heftig influensa. Barna mine har hatt feber og omgangssyke i 5 dager og før dette hadde de influensa, så her har jeg vært inne i 3 uker….
Vi har sendt inn godt med soldater likevel og jeg er nå litt spent på om det går an å bli gravid i første syklus etter SA. Hadde en kjemisk i pp 9 og tidlig SA nå i pp 11, så nå tester jeg i spenning. Jeg tror jeg er 7 dpo i dag og ikke 8. Mine tester er så langt hvite og kan ikke skimte noe. Har aldri før hatt svake streker før tidligst 9 dpo, så forventer ikke å se noe helt enda.
 
Skal jeg få en baby før jeg blir 37 så haster det voldsomt :p mannen min har også vært sjuk hele jula så den spermen de neste 3 mnd er vel uansett ubrukelig ;) så da er vel løpet kjørt
 
Back
Topp