IKM uke 52 ❤️

Er 7 dager dpo i dag. Og er altså SÅ varm. Går rundt i singlet ute. Holdt på å svette i hjel på butikken med jakke.
I tillegg har jeg tykk hvit utflod (kremete)
Tegn eller mens tegn? Kan ikke huske denne varmen fra tidligere sykluser
 
Kan nok se ut som det bare var en skygge på testen jeg tok i går tidlig :/ Begynner å miste trua nå. Er tidligtester bra Babyplan, jeg er litt usikker på EL, men jeg tror jeg er et sted mellom 9 dpo og 11 dpo i dag, og når jeg legger godvilja til så ser jeg i grunnen skygger på alle testene. Håper jeg bare er på 9 dpo og at det fortsatt er for tidlig.

Hadde sånn håpet at jeg skulle ha en hyggelig gave å gi mannen på julaften :( Er bare PP3, så jeg burde såklart ikke bli så skuffet, men jeg har ventet på klarsignal fra mannen i hvertfall 3 år, så jeg føler jeg egentlig har vært en prøver i en evighet allerede.

Vis vedlegget 395162
Prøver på ny test i morgen. Plutselig sitter spiren vet du :Heartpink pp3 er ingenting:happy7
 
Er 7 dager dpo i dag. Og er altså SÅ varm. Går rundt i singlet ute. Holdt på å svette i hjel på butikken med jakke.
I tillegg har jeg tykk hvit utflod (kremete)
Tegn eller mens tegn? Kan ikke huske denne varmen fra tidligere sykluser
Et bra tegn, kan bli varm mens egget fester seg gjerne med et trykk i magen, så slipper trykket seg litt og man blir litt kaldere igjen. Gjerne rundt 6-7-8 dpo. Og etter det kommer hetetoktene litt utover i svangerskapet:) men man blir også veldig varm inne med jakke på kjøpe senter med alt det stresset:hungover: tykk hvitt kremere utflod er typisk svanger utflod men mange får det også i dpo land før mens. Den blir ofte hvit og tykk for hindre mot infeksjoner før menstruasjon. Du ser det best når du er typ 10 dpo og egget har festet seg da øker menstruasjonen. :Heartbigred
 
Kan nok se ut som det bare var en skygge på testen jeg tok i går tidlig :/ Begynner å miste trua nå. Er tidligtester bra Babyplan, jeg er litt usikker på EL, men jeg tror jeg er et sted mellom 9 dpo og 11 dpo i dag, og når jeg legger godvilja til så ser jeg i grunnen skygger på alle testene. Håper jeg bare er på 9 dpo og at det fortsatt er for tidlig.

Hadde sånn håpet at jeg skulle ha en hyggelig gave å gi mannen på julaften :( Er bare PP3, så jeg burde såklart ikke bli så skuffet, men jeg har ventet på klarsignal fra mannen i hvertfall 3 år, så jeg føler jeg egentlig har vært en prøver i en evighet allerede.

Vis vedlegget 395162
Jeg har også sånne skygger på mine babyplan tidlig. Begynte faktisk å tro det var noe, har aldri fått en eneste skygge før, men for min del var den sterkere i går morges (9dpo) enn i dag, så jeg klarer ikke helt å tro på at det faktisk skal bli en strek...
Tester igjen i ettermiddag, men er det ikke noe økning da heller slutter jeg på progesteron og ser frem til neste måned, tror jeg :(
 
Tok første test idag, 10 DPO, ser ingen tegn til babystrek. Så tenker automatisk at jeg venter til tr kommer på mandag :happy: har ikke flerne tidligtester liggende hjemme! Bare mange vanlige fra babyplan:dead:

D7D399FA-1E4C-4AD2-BCD5-C44302088C01.jpeg
 
Når har du dpo? Vente litt da før du gir opp:Heartpink men skjønner man mister litt håpet når ikke testen øker.
10 dpo i dag, IKM teknisk sett passert med to dager pga progesteron, har vanligvis 8 dager lutealfase. Hvis testen fortsatt er negativ i morgen tror jeg at jeg stopper... Bare å glede seg til å få mensen på reise/familieselskap/etc :(
 
Ingen symptomer på meg i dag heller. Men er alt fra 5 til 7 dpo da. Mest sannsynlig 6.
jentungen hoster jo hele kvelden og nattan, så nå ble det en dose cosylan altså. Stopper jo ikke å hoste stakkars. Om hosten skal sitte i i en måned så kommer jeg til å krepere ;)
Klarer ikke tenke helt klart når ho har vært så dårlig. Men heldigvis er almenntilstanden ennå bedre i dag ;)

Jeg er spent på testene deres ☺️☺️
 
Ingen symptomer på meg i dag heller. Men er alt fra 5 til 7 dpo da. Mest sannsynlig 6.
jentungen hoster jo hele kvelden og nattan, så nå ble det en dose cosylan altså. Stopper jo ikke å hoste stakkars. Om hosten skal sitte i i en måned så kommer jeg til å krepere ;)
Klarer ikke tenke helt klart når ho har vært så dårlig. Men heldigvis er almenntilstanden ennå bedre i dag ;)

Jeg er spent på testene deres ☺️☺️
Godt hun er litt bedre selv om hun fortsatt hoster. 6 dpo er fortsatt tidlig, da! Jeg tar nok første test i morgen, det foregår mye i kroppen så enten overreagerer jeg på wild yam eller så er det noe på gang. Men jeg er i tvil om jeg klarer å sove natta gjennom, i natt måtte jeg opp 2 ganger og tisse, det er jo ikke optimalt mtp tidligtesting.
 
10 dpo kveld, og tendensen til strek fra i går har ikke utviklet seg. Tror bare jeg må konkludere med at jeg føyer meg i rekken av de som har fått skygger på babyplan, altså. Da blir det ny apple watch i trøstepremie til meg selv til jul ;)

Edit: kan legge til at vi har fulgt etter vesla med feber og smerter i kroppen, så er vi riktig heldige må vi avlyse julefeiringen også. All in a good day!
 

Vedlegg

  • D6CFB6D1-B489-4437-B70F-607CC7E4F09A.jpeg
    D6CFB6D1-B489-4437-B70F-607CC7E4F09A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 60
Last edited:
Men hvor tidlig er det egentlig vanlig å få strek? Før trodde jeg det ikke var mulig for ikm-dagen, men det virker som om mange får utslag rundt 12-13 dpo?
 
Back
Topp