IKM uke 52 ❤️

Tusen takk! Nå har jeg til og med klart å logge inn og følge tråden (tror jeg). Måtte bare laste ned appen for å få det til :computer012

Her er den usynlige streken som antagelig bare jeg ser og som sikkert bare er en skygge. Jeg er superutålmodig og tester aaaalt for mye. Må nok ta meg sammen om dette tar lang tid, for da blir jeg blakk. Nederste testen er fra i dag, jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo, er ikke helt sikker.
Vis vedlegget 395074

Vis vedlegget 395075Vis vedlegget 395076
Uredigert versjon
Jeg ser også strek på nederste på alle bildene!! Hvordan får du negativ filter?
 
Mine tester i går og i dag. kan se noe på den nederste men får veldig ofte skygge på disse :(
42740ACC-F875-4F9A-9EC0-3F4EB06F8576.jpeg
 
Tusen takk! Nå har jeg til og med klart å logge inn og følge tråden (tror jeg). Måtte bare laste ned appen for å få det til :computer012

Her er den usynlige streken som antagelig bare jeg ser og som sikkert bare er en skygge. Jeg er superutålmodig og tester aaaalt for mye. Må nok ta meg sammen om dette tar lang tid, for da blir jeg blakk. Nederste testen er fra i dag, jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo, er ikke helt sikker.
Vis vedlegget 395074

Vis vedlegget 395075Vis vedlegget 395076
Uredigert versjon
Ser strek nederste :happy7
 
Synes jeg ser noe, men synes det forandrer seg for lite fra dag til dag... På den ene siden har jeg aldri fått en eneste skygge før, enda så mye som jeg har lett etter dem. På den andre siden er det vel veldig skygge-aktig når de øker så lite?

Bildene er uredigert med og uten blitz, og en redigert versjon (økt svartpunkt og metning). Siste testen er fersk, de andre er tørket.
 

Vedlegg

  • 363B1340-5F5E-4AB3-8413-38AA700A2CE4.jpeg
    363B1340-5F5E-4AB3-8413-38AA700A2CE4.jpeg
    1.005,5 KB · Visninger: 83
  • 105595A2-0CF3-402A-8FCF-506D5ABEF01F.jpeg
    105595A2-0CF3-402A-8FCF-506D5ABEF01F.jpeg
    553,8 KB · Visninger: 85
  • 5952B036-FD5B-4213-A5DF-75B21659C230.jpeg
    5952B036-FD5B-4213-A5DF-75B21659C230.jpeg
    926 KB · Visninger: 86
Nå har minsten fått RS virus. Å vi er helt utslitte. Så dagene går til å passe på henne, kjenner dog null symptomer :(
Uffa... Ønsker god bedring! Syk unge her også... Vi hadde tenkt å få gjort masse før besøk lille julaften :(
 
Tusen takk! Nå har jeg til og med klart å logge inn og følge tråden (tror jeg). Måtte bare laste ned appen for å få det til :computer012

Her er den usynlige streken som antagelig bare jeg ser og som sikkert bare er en skygge. Jeg er superutålmodig og tester aaaalt for mye. Må nok ta meg sammen om dette tar lang tid, for da blir jeg blakk. Nederste testen er fra i dag, jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo, er ikke helt sikker.
Vis vedlegget 395074

Vis vedlegget 395075Vis vedlegget 395076
Uredigert versjon
Ser strek på den nederste!
 
Er det flere her som tester med CB monitor, jeg har ikke brukt min på flere år og ting går fort i glemmeboken. Man får jo maksimal i 2 dager. Regner man 1dpo da fra dagen etter siste dag med maksimal?
 
Synes jeg ser noe, men synes det forandrer seg for lite fra dag til dag... På den ene siden har jeg aldri fått en eneste skygge før, enda så mye som jeg har lett etter dem. På den andre siden er det vel veldig skygge-aktig når de øker så lite?

Bildene er uredigert med og uten blitz, og en redigert versjon (økt svartpunkt og metning). Siste testen er fersk, de andre er tørket.
Ser også noe på nederste:) du har så mange tester :happy7 blir spennende om du tar ny test i dag:Heartpink
 
Synes jeg ser noe, men synes det forandrer seg for lite fra dag til dag... På den ene siden har jeg aldri fått en eneste skygge før, enda så mye som jeg har lett etter dem. På den andre siden er det vel veldig skygge-aktig når de øker så lite?

Bildene er uredigert med og uten blitz, og en redigert versjon (økt svartpunkt og metning). Siste testen er fersk, de andre er tørket.
Ser også noe på nederste:) du har så mange tester :happy7 blir spennende om du tar ny test i dag
 
Kan nok se ut som det bare var en skygge på testen jeg tok i går tidlig :/ Begynner å miste trua nå. Er tidligtester bra Babyplan, jeg er litt usikker på EL, men jeg tror jeg er et sted mellom 9 dpo og 11 dpo i dag, og når jeg legger godvilja til så ser jeg i grunnen skygger på alle testene. Håper jeg bare er på 9 dpo og at det fortsatt er for tidlig.

Hadde sånn håpet at jeg skulle ha en hyggelig gave å gi mannen på julaften :( Er bare PP3, så jeg burde såklart ikke bli så skuffet, men jeg har ventet på klarsignal fra mannen i hvertfall 3 år, så jeg føler jeg egentlig har vært en prøver i en evighet allerede.

1671696593012.png
 
Back
Topp