IKM uke 51

Så spennende å lese gjennom her nå. Både tydelige gravide, noen tester som absolutt ka være starten på noe og noen som vi fortsatt krysser fingrene for. Jeg har en slags følelse på at jeg er gravid som jeg ikke kan forklare, annet enn at den alltid har stemt de andre gangene jeg har vært gravid. Lurer på en test i kveld eller i morgen for å se. Spennende! Er 10 DPO i dag ca.

Så spennende å lese gjennom her nå. Både tydelige gravide, noen tester som absolutt ka være starten på noe og noen som vi fortsatt krysser fingrene for. Jeg har en slags følelse på at jeg er gravid som jeg ikke kan forklare, annet enn at den alltid har stemt de andre gangene jeg har vært gravid. Lurer på en test i kveld eller i morgen for å se. Spennende! Er 10 DPO i dag ca.
Spennende :love017 krysser fingrene for positiv test hos deg!

Måtte ta en til nå på ettermiddagen/kvelden!
Morgendagens testing blir spennende!

Vedlegg

• Screenshot_20251212_183141_Gallery.jpg
    Screenshot_20251212_183141_Gallery.jpg
    295,5 KB · Visninger: 47
  • Screenshot_20251212_183138_Gallery.jpg
    Screenshot_20251212_183138_Gallery.jpg
    267,9 KB · Visninger: 47
Ååh så bra med en god magefølelse :love2 Blir spennende å se på testen din!

Ikke en uvanlig oppdatering fra meg, men nå har influensaen truffet og selvfølgelig i dpo-land. Som alltid :hilarious: :wtf:

Det som er ekstra gøy er jo at vi skal på julegaveshopping, og vi må reise i bil… Og jeg har lovet å hente en kake for en venn! Så vi må bare dra. :hungover:

Men kanskje, bare kanskje får vi en bedre nyhet imorgen, 10 dpo. Håper :Heartred

Testetøsa er i gang, dette er 8dpo-testen, godt utenfor tidsfristen fordi guttungen begynte å hyle :p

Den er jo blenda, men jeg føler likevel jeg ser noe? Jeg har så streksyn for tiden det er skummelt, eller så gir disse metode-testene ultrasvake skyggestreker

IMG_3532.jpeg

Redigert bilde da jeg prøvde å få den bedre frem, den vises bedre i virkeligheten.

Testetøsa er i gang, dette er 8dpo-testen, godt utenfor tidsfristen fordi guttungen begynte å hyle :p

Den er jo blenda, men jeg føler likevel jeg ser noe? Jeg har så streksyn for tiden det er skummelt, eller så gir disse metode-testene ultrasvake skyggestreker

Vis vedlegget 475810

Redigert bilde da jeg prøvde å få den bedre frem, den vises bedre i virkeligheten.
Blir spennende å se på testen i morgen tidlig da :shy:

Vis vedlegget 475810

Jeg ser noe :love017 :D

Negative tester hittil, 8 dpo ifølge premom. Tenker at det tidligste jeg kan se noe er i morgen, men det er også tidlig. Er på CD27 og har egentlig ingen peiling på hva syklusen min kommer til å gjøre. Føler meg ikke gravid, ingen symptomer nå lenger eller murring heller. Det er heldigvis helt okei hvis det ikke går nå ❤️

IMG_6667.jpeg

Fikk tak i meg rfsu sin tidlig test med ukeindikator idag. Er det noen av dere som har erfaring med disse? er 7 dpo i morgen, så spørs om jeg klarer å holde meg fra å prøve en test igjen har også en tidlig test som er fra 10ml om jeg skrev det rett nå :angelic: :knegg:

Havnet plutselig en eske makesure strimler oppi handlevognen i dag. Så nå gjenstår det å se kor lenge eg klare vente :happy:

Men hvaaa? :confused004 :hilarious: ikke tatt flere graviditetstester idag men røyk på en til eggløsningstest! Kanskje egget ikke slapp forrige uke og prøver igjen nå?

Har kjent flere ganger i dag at det kjennes ut som jeg har sting i magen, spesielt nederst ut mot sidene.

Vedlegg

• Screenshot_20251212_225953_Gallery.jpg
    Screenshot_20251212_225953_Gallery.jpg
    189,1 KB · Visninger: 12
Ikke en uvanlig oppdatering fra meg, men nå har influensaen truffet og selvfølgelig i dpo-land. Som alltid :hilarious: :wtf:

Det som er ekstra gøy er jo at vi skal på julegaveshopping, og vi må reise i bil… Og jeg har lovet å hente en kake for en venn! Så vi må bare dra. :hungover:

Men kanskje, bare kanskje får vi en bedre nyhet imorgen, 10 dpo. Håper :Heartred
Masse god bedring :Heartblue Har hørt veldig mange ganger at å bli syk i dpo land skal hjelpe på implantasjonen. Aner ikke hvorfor.

Back
Topp