IKM uke 50

Er det noen som skal begynne å teste snart da? Er vel en del som er 8-9-10-11 dpo her inne? :-)

Jeg er bare 5 dpo og planen er å vente til 10 dpo, men det har jeg aldri klart da. Å vente "så lenge". :p

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg ringte fastlegekontoret mitt da det åpnet i dag, og ble satt over til fastlegen, hun hadde heldigvis ikke pasienter enda. Så jeg fikk snakke med henne. Siden egget mitt løsnet veldig tidlig denne syklusen, og jeg da får EL-termin 26.8 og sjanse på å rekke bhg-opptaket denne syklusen (om jeg ikke går 6 dager over termin) så synes fastlegen vi skal gjøre ett forsøk med Crinone akkurat denne syklusen. Så får vi helle lage en videre ordentlig plan i januar om det ikke funker med Crinone (eller om egget ikke ble befruktet denne gangen). Så da ringer hun inn resept til apoteket når det åpner, og så har vi avtalt time i januar.

JEG HAR FÅTT CRINONE! <3
Nå er jeg så glad. Så da drar jeg til apoteket nå snart. Jippi! Da begynner jeg med Crinone 5 dpo, og håper det holder, og så håper jeg egget er befruktet og på vei ned til livmoren. Oj oj oj. For en god start på denne dagen! :D

Beklager all sytingen min i går, nå er jeg jo på toppen av berg-og-dalbanen igjen (den følelsesmessige jeg har sittet på siden jeg sluttet med p-piller). Håper dere er mange andre som har en fin dag i dag også! Og så håper jeg vi får masse positive tester her inne ganske snart. <3
 
JEG HAR FÅTT CRINONE! <3

[\quote]



HURRA! Dette var gode nyheter!

Pga tempefall i morges tok jeg en test, men den var hvit som bare det!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HURRA! Dette var gode nyheter!

Pga tempefall i morges tok jeg en test, men den var hvit som bare det!


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg er så utrolig glad nå. Og jeg kommer aldri til å bytte fastlege hvert fall, det er helt sikker. <3

Æsj, du har skikkelig kjedelig temp i dag ja. Jeg synes alle skulle ha en bra dag i dag jeg, siden jeg er så fornøyd nå. :(

Jeg krysser fingrene for at du har en spire og at tempen er på tur og at hcg bruker tid på å bygge seg opp. Du sa det jo selv, tr er ikke velkommen i denne tråden!
 
29.11 var jeg til gyn. for å sjekke hvordan det lå an der nede/inne før vi skulle igang med selve prøving. Jeg har PCOS og endometriose så greit å se.. med tanke på cyster og om jeg evnt. I det heletatt har EL. Har tidligere før jeg brukte p-piller hatt veldig uregelmessig mens. Stabiliserte seg med pilla..

Etter p-pille slutt for over en mnd. Kom det jeg trodde var mensen en uke for sent først.
Men så kjente jeg det presse nedentil og at noe kom ut. Gikk på di og så en slimette, men hudaktig klump med blo og noe som lignet årer i bindet.. (sorry detaljer) tenkte med en gang om det kunne være et foster.. så tok bilde av det..
Gyn. Bekrefet da desverre min mistanke og sa at det var en fostersekk med foster. Så den 03.10 hadde jeg en SA. Jeg hadde da utrolig nokk blitt gravid like etter p-pille slutt og før jeg fikk ordinær mens.
Fikk så normal mens igjen 16.11.
Gyn. Tok UL og heldigvis var det ingen rester igjen.
Så kom hun med en glanyhet mens hun tok UL så hun da at jeg hadde EL
Ble da kosing den kvelden! Dagen etter så jeg for første gang det magiske EL slimet. Ble da kosing nå også. Men så litt senere begynte jeg å spotte! Er dette normalt!? :/ spotter enda og litt mer i dag også (03.12) har og hatt litt mensaktige murringer til tider.
Er jo alt for tidlig til at det kan være en festeblødninf!!? Og mensen på gang nå igjen allerede kan det vel ikke være? Andre som har opplevd dette? Et dårlig tegn? :/
 
Er det noen som skal begynne å teste snart da? Er vel en del som er 8-9-10-11 dpo her inne? :-)

Jeg er bare 5 dpo og planen er å vente til 10 dpo, men det har jeg aldri klart da. Å vente "så lenge". :p

*Taster på app på mobilen*
Lurer jeg også på :) spent på svarene her!
Skal ikke teste selv før etter helga :) Selv om jeg har en følelse på at det ikke er noe vits da de kommer til å være negative
 
Så fint å høre at fastlegen ordner opp for deg Lykkeliten_86:D! Blir spennende å følge deg videre:)! Håper det går denne gangen.

Jeg kan si jeg tok en test i dag 8dpo( klarte ikke vente til 10dpo:P). Jeg har aldri sett så hvit test før, så tror det bare bekrefter følelsen min av at det ikke skjedde noe denne måneden:). Har jo null symptomer:). Krysser fingrene for dere andre;).
 
Så spennende Lykkeliten-86! Kjekt med sånne fastleger!

Når kan man forvente skyggestreker da? Er ikke 8 dpo litt tidlig? Bare lurer :)

Selv er jeg kanskje 5-6 dpo og kjente et merkelig stikk/krampeaktig drag nede til venstre i magen. Varte kanskje 2 sekunder. Rart
 
Så spennende Lykkeliten-86! Kjekt med sånne fastleger!

Når kan man forvente skyggestreker da? Er ikke 8 dpo litt tidlig? Bare lurer :)

Selv er jeg kanskje 5-6 dpo og kjente et merkelig stikk/krampeaktig drag nede til venstre i magen. Varte kanskje 2 sekunder. Rart
Jeg så en strek da jeg var 8dpo sist:). Men da hadde jeg masse symptomer også:).
Håper stikkene er tegn på at det er en spire hos deg:)!
 
Jeg har også murring/stikning nederst i magen av og til, veldig kjappe stikninger som plutselig er over.. Var et par dager hvor jeg var utrooolig svimmel også.. Men jeg vil ikke tro det er noen grunn til det :p PRØVER å tenke minst mulig over det.. :)
 
Så spennende Lykkeliten-86! Kjekt med sånne fastleger!

Når kan man forvente skyggestreker da? Er ikke 8 dpo litt tidlig? Bare lurer :)

Selv er jeg kanskje 5-6 dpo og kjente et merkelig stikk/krampeaktig drag nede til venstre i magen. Varte kanskje 2 sekunder. Rart

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. :)

8 dpo er vel det tidligste man regner at noen kan begynne å se skyggestreker. Jeg pleier å klare å holde meg til 8 dpo, men da pleier jeg å ryke på en test. :p

Håper murringene er ett godt tegn. :)
 
Så fint å høre at fastlegen ordner opp for deg Lykkeliten_86:D! Blir spennende å følge deg videre:)! Håper det går denne gangen.

Jeg kan si jeg tok en test i dag 8dpo( klarte ikke vente til 10dpo:P). Jeg har aldri sett så hvit test før, så tror det bare bekrefter følelsen min av at det ikke skjedde noe denne måneden:). Har jo null symptomer:). Krysser fingrene for dere andre;).

Kjedelig med den testen da, men 8 dpo er tidlig.

Ja, jeg håper vi har fått klaff med befruktet egg og at Crinone kan hjelpe egget å feste seg ordentlig denne gangen. Veldig god fastlege jeg har, tar meg på alvor. :)
 
10 dpo i morgen. Pleier ikke teste før 13-14 dpo, men tester nok i morgen tidlig siden jeg skal starte utredning i morgen også.
 
Jeg er på dpo 9 i dag, eller rugedag 9 som det egentlig er. Fikk satt inn et vakkert 8-delt egg den 25. nov :) Vil veldig gjerne teste, men er så redd for å få en hvit test og miste håpet helt :( :(
Har fått testdag 10 des..... Alt for lenge til, men vil ikke teste før. Vil heller gå å håpe på at lille frøet har det bra og at det har klort seg til veggene der inne enn å tro at mensen snart melder sin ankomst dersom testene hviser hvitt.
 
Jeg hadde EL 29.11 ble da kosing den kvelden! Dagen etter så jeg for første gang det magiske EL slimet. Ble da kosing nå også. Men så litt senere begynte jeg å spotte! Er dette normalt!? :/ spotter enda og litt mer i dag også (03.12) har og hatt litt mensaktige murringer til tider.
Er jo alt for tidlig til at det kan være en festeblødninf!!? Og mensen på gang nå igjen allerede kan det vel ikke være? Andre som har opplevd dette? Et dårlig tegn? :/
Forventet IKM 14.12...
 
Så bra lykkeloten86 at du har snill lege, håper det er en spire og at den klamrer seg fast.

Jeg testet i dag 8 dpo, den var selvfølgelig negativ. Men har litt murringer i underliver jeg også, og i går kjente jeg stikkinger, eller var det i dag? kanskje begge dager, husker ikke.
Skal test igjen i morgen om jeg får tid :D
 
Så bra lykkeloten86 at du har snill lege, håper det er en spire og at den klamrer seg fast.

Jeg testet i dag 8 dpo, den var selvfølgelig negativ. Men har litt murringer i underliver jeg også, og i går kjente jeg stikkinger, eller var det i dag? kanskje begge dager, husker ikke.
Skal test igjen i morgen om jeg får tid :D

Håper det bare er for tidlig med 8 dpo for deg, det er jo veldig tidlig. :)
 
Jeg håper det. Kjenner så mange murringer nå, at denne pp trur jeg kanskje det er noe. Men dersom jeg ikke er gravid denne månden får jeg heller glede meg over at jeg kan drikke vin når jeg skal på tur med søsteren min neste helg :D

Men vil helst sleppe å drikke da ;)
 
Jeg er faktisk 11dpo i dag, begynte å spotte bittelitt på mandag kveld, liiiiite i går, noen dråper i dagtidlig, forså å forsvinne igjen! Veldig usikker på hva jeg skal tro...men tørr ikke teste, for jeg da er jeg helt sikker på at tanta kommer rett etterpå! Så planen er å vente til helga hvertfall, hvis ikke det kommer noe mer!
Men hvis det skulle være en festeblødning...da vil det vel ikke være noe hcg i kroppen enda?? Så da burde jeg vel hvertfall vente noen dager til før jeg tester??
 
Back
Topp