IKM uke 50

Takk kjære dere alle sammen ❤️❤️ Håper å se mange flere positive tester. Etter skuffelse på skuffelse, tåre på tåre, tante på tante har vi etter 2 år som prøvere endelig blitt gravide. Bare det i seg selv er enormt. Har aldri opplevd positiv graviditetstest noen gang - og jeg har svidd av et par, det kan jeg love dere! ICSI var løsningen for oss. Mannen har rett og slett for få og for dårlige svømmere.

Gratulerer så masse! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
[quo te="ønsker lite mirakel<3, post: 16812637, member: 83736"]Jippii! Gratulerer! :) den var jo egentlig ganske tydelig og ;) herremin... nå går dagene sakte hær før jeg tørr å teste. Er 6 dpo bare i dag enda jeg.[/quote]

Hihi det forstår jeg. Ville teste allerede på dag 5. Tok meg sammen og skjønte at det bare var tullete av meg. Ville teste fra dag 8-9 og i dag klarte jeg ikke å holde meg :) Kanskje den hadde slått ut positiv tidligere.

Masse lykke til om 4 dager :):) Håper din test blir like positiv ❤️
 
Å herregud som jeg håper på positiv test neste uke, selv om jeg ikke har troa. Var på utredning i dag og det var ingenting galt med meg, hun ville at mannen skal teste seg, men vet ikke om jeg klarer å overtale han til det :( Hadde vært så enkelt om jeg testet positivt nå etter prøving helt siden sept 2012...
 
Wow, gratulerer :) ble så inspirert at jeg og måtte teste. Blendahvit, men bare en uke fra el enda.
 
Jeg testet i dag igjen, fikk en skyggestrek, men trur denne kom etter tidsfristen, jeg sjekker som regel testene mine en gang til etter noen timer i håp om at jeg har sett feil tihi ;)
 
Åh helledussen!!!!!! Jeg tok en test, og det kommer en strek til!!!!! Hjeeeelp!!! Men jeg spotter og blør litt innimellom, så frykter jo det værste! Men akkurat nå er jeg faktisk gravid!! :D
 
Hurra! Gratulerer til dere :) hvor mye dpo er dere som har fått positiv test nå?? :)
Jeg er bare 7 dpo og synes dagene er utrolig lange nå :p
Kjenner murringer, men har og spottet litt siden EL.. men vet vi traff på EL ca.. men har ikke de store forvenyningene :/ bare håper!
 
Jeg skal være 12dpo i dag. Har ikke testa tidligere, vi humor dagen før el, etter det har vi vært syke, så vet akkurat hvilken dag vi traff hvertfall, hehe :)
 
Har forresten ingen symptomer heller, kanskje litt mer trøtt enn vanlig, men er forkjøla og tett i nesa, så tror det er det som gjør det...
 
Åh helledussen!!!!!! Jeg tok en test, og det kommer en strek til!!!!! Hjeeeelp!!! Men jeg spotter og blør litt innimellom, så frykter jo det værste! Men akkurat nå er jeg faktisk gravid!! :D

Du må jo legge ut bilde av testen da! :) Gratulerer!

Edit: ser at du har gjort det i en egen tråd.
 
Jeg testet i dag igjen, fikk en skyggestrek, men trur denne kom etter tidsfristen, jeg sjekker som regel testene mine en gang til etter noen timer i håp om at jeg har sett feil tihi ;)

Spennende! Krysser fingrene for at den utvikler seg til sterkere strek (og at den kommer innen tidsfristen etter hvert). Ganske mange som starter med svak strek etter tidsfristen når de tester tidlig, så selv om det er ugyldig resultat, så er det jo veldig spennende da! :)
 
Åh helledussen!!!!!! Jeg tok en test, og det kommer en strek til!!!!! Hjeeeelp!!! Men jeg spotter og blør litt innimellom, så frykter jo det værste! Men akkurat nå er jeg faktisk gravid!! :D


Så kjekt! Gratulerer så masse!

Håper dere to gravide er begynnelsen på et babyboom!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh helledussen!!!!!! Jeg tok en test, og det kommer en strek til!!!!! Hjeeeelp!!! Men jeg spotter og blør litt innimellom, så frykter jo det værste! Men akkurat nå er jeg faktisk gravid!! :D


Så kjekt! Gratulerer så masse!

Håper dere to gravide er begynnelsen på et babyboom!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan er status hos dere andre da?

Her stoppet sporttingen etter noen timer i morges, men det kjennes hele tiden ut "der nede" som om TR kommer straks...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp