IKM uke 50

Så fint å høre at fastlegen ordner opp for deg Lykkeliten_86:D! Blir spennende å følge deg videre:)! Håper det går denne gangen.

Jeg kan si jeg tok en test i dag 8dpo( klarte ikke vente til 10dpo:p). Jeg har aldri sett så hvit test før, så tror det bare bekrefter følelsen min av at det ikke skjedde noe denne måneden:). Har jo null symptomer:). Krysser fingrene for dere andre;).

Eg og tok ein test i dag, 10 dpo, blendakvit! har ingen symptom eg heller så eg trur ikkje de har skjedd noke her heller dinne månaden :/
 
Spennende dager altså :-) Jeg er 7 dpo og har i dag hatt en del mensmurring!! Det gir jo et lite håp da, men redd jeg blir skuffet! Rart hvor sakte disse dagene går..hehe..
 
Ja hadde såååå lyst til å teste i dag, så gikk og fant frem konvolutten som bt ligger i.. Da oppdaget jeg at den var tom (!) ER det mulig å ta den siste testen uten å merke det...arg.. så nå får jeg bestille nye! Håper å holde meg til 10 dpo før jeg tester ;-)
 
Og da var jeg begynt å spotte :/

Er veldig spent på om tempen fortsetter å synke i morgen, for da er det vel over for denne pp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja hadde såååå lyst til å teste i dag, så gikk og fant frem konvolutten som bt ligger i.. Da oppdaget jeg at den var tom (!) ER det mulig å ta den siste testen uten å merke det...arg.. så nå får jeg bestille nye! Håper å holde meg til 10 dpo før jeg tester ;-)

Haha, det er jo et kjempelurt triks å ta faktisk! Nå slipper du å begynne å teste tidlig og kaste vekk mange tester på disse tidlige DPO-dagene der man ikke har nok hcg til å få utslag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Utrooooolig slitsomt å gå og vente på at tr skal komme, eventuelt og øverst på ønskelista til jul at tr ikke kommer!! :-)
Har så utrolig mye murringer og menssmerter, ømme pupper og så kvalm at jeg måtte gå hjem fra jobb i dag... Fornuften sier at dette mest sannsynlig bare er tr som melder sin ankomst, men håpet og ønsket om en spire er så stort! :-)
 
Utrooooolig slitsomt å gå og vente på at tr skal komme, eventuelt og øverst på ønskelista til jul at tr ikke kommer!! :-)
Har så utrolig mye murringer og menssmerter, ømme pupper og så kvalm at jeg måtte gå hjem fra jobb i dag... Fornuften sier at dette mest sannsynlig bare er tr som melder sin ankomst, men håpet og ønsket om en spire er så stort! :-)

Jeg håper virkelig ikke det er tantebesøk som varsles! Når har du tenkt å teste?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10 dpo i dag jeg også. Neg test, og nå sitter jeg og venter på timen min. Spent!!!
Har printa ut alle de siste 12pp tempe-grafene mine for å vise legen.
Håper de kan hjelpe meg...
 
10 dpo i dag jeg også. Neg test, og nå sitter jeg og venter på timen min. Spent!!!
Har printa ut alle de siste 12pp tempe-grafene mine for å vise legen.
Håper de kan hjelpe meg...

Lykke til! :)
 
10 dpo i dag jeg også. Neg test, og nå sitter jeg og venter på timen min. Spent!!!
Har printa ut alle de siste 12pp tempe-grafene mine for å vise legen.
Håper de kan hjelpe meg...


Lykke til :D

Jeg kjenner meg igjen. Dette er pp 1000 :p vi klarte det ikke på egen hånd, det gikk endelig med første forsøk med ivf/icsi . Gleden er enorm ❤️
 
Takk kjære dere alle sammen ❤️❤️ Håper å se mange flere positive tester. Etter skuffelse på skuffelse, tåre på tåre, tante på tante har vi etter 2 år som prøvere endelig blitt gravide. Bare det i seg selv er enormt. Har aldri opplevd positiv graviditetstest noen gang - og jeg har svidd av et par, det kan jeg love dere! ICSI var løsningen for oss. Mannen har rett og slett for få og for dårlige svømmere.
 
Last edited:
Back
Topp