IKM uke 50

Positiv er den i hvertfall :D Satser på at det kun er en uskyldig liten blødning. Når har du termin i følge kalkulatoren? 18 august her :)

Er faktisk litt usikker, siden jeg har hatt en del ustabile sykluser, men rundt 21/22 august tror jeg :)
 
Hurra! Gratulerer til dere :) hvor mye dpo er dere som har fått positiv test nå?? :)
Jeg er bare 7 dpo og synes dagene er utrolig lange nå :p
Kjenner murringer, men har og spottet litt siden EL.. men vet vi traff på EL ca.. men har ikke de store forvenyningene :/ bare håper!

Litt sånn som her da, vi humpa dagen før, men etter flere perioder med negativ, så tenkte jeg at da blir den hvertfall det nå, hvor vi bare la inn aksjer EN dag, samtidig så har man jo alltid et liiiite håp. Blir spennende når du kan begynne å teste om noen dager da :)
 
Jeg har så mye murringer for tiden, så vet ikke hva det skal bety. Er liksom ikke sånn jeg pleier å ha det rundt tr, da er det litt anerledes. Håper det er positivt, å ikke noe som er galt :confused:
 
Jeg har så mye murringer for tiden, så vet ikke hva det skal bety. Er liksom ikke sånn jeg pleier å ha det rundt tr, da er det litt anerledes. Håper det er positivt, å ikke noe som er galt :confused:
Håper det er positivt! :) Hvor mange dpo er du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trur jeg er 9 dpo. Er så redd for å bli skuffet, at det jeg kjenner ikke er noe. Men har ikke kjent sånne stikkinger og murringer før.
 
Trur jeg er 9 dpo. Er så redd for å bli skuffet, at det jeg kjenner ikke er noe. Men har ikke kjent sånne stikkinger og murringer før.
Har du testet da? Spennende om stikningene og murringene er noe :) du må oppdatere


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer til dere som er blitt gravide!! :D

Sykehuset jeg var hos i dag hadde blanda, så jeg havnet hos feil type lege og fikk ikke starta utredning :( Såååå... Ny time i januar.

Men men! Er heldigvis ikke såååå lenge å vente da :) Bare 1 pp til :)
 
Ja jeg er sååå spent! Tenk for en fin og koselig jul det skulle blitt om man fikk en positiv test :) men jeg tror jeg skal vente til 12-15 dpo før jeg tester.. med erfaring tar det sin tid før mitt hcg nivå stiger. I ALLE graviditetene jeg har hatt har jeg testa negativt for så å ha måttet ta nye tester noen dager senere. Vil vente å se om tr kommer. Venter liksom på skuffelsen. Men håper på noe annet, men jeg tørr ikke håpe for mye..
 
Jeg fant nye tester i posten da jeg kom hjem fra jobb i dag. Selvom jeg bare hadde vært på do en time før så måtte jeg ta en test. Såklart må jeg jo analysere testen med å redigere fargen for å sjekke(oppgitt over meg selv).
Har spottet en del brunt/oransj siden el, men nå for et par timer siden var det rødt blod når jeg var på do. Så da var TR veldig tidlig ute her. Brått en syklus på 26 dager. Pleier å ligge på ca32. Det kan vel kanskje være SA'n jeg hadde før el som har hatt påvirkning:).
Dere får ha lykke til alle sammen:D! Håper dere er heldigere enn meg;)
 
Jeg fant nye tester i posten da jeg kom hjem fra jobb i dag. Selvom jeg bare hadde vært på do en time før så måtte jeg ta en test. Såklart må jeg jo analysere testen med å redigere fargen for å sjekke(oppgitt over meg selv).
Har spottet en del brunt/oransj siden el, men nå for et par timer siden var det rødt blod når jeg var på do. Så da var TR veldig tidlig ute her. Brått en syklus på 26 dager. Pleier å ligge på ca32. Det kan vel kanskje være SA'n jeg hadde før el som har hatt påvirkning:).
Dere får ha lykke til alle sammen:D! Håper dere er heldigere enn meg;)


Osjda :/ jeg har også hatt slik spotting siden EL. men i dag (6 dpo) var det normal utflod.. osj. Her er ikke tr velkommen. Ikke tidlig heller..
 
Og da var TR på besøk her også :(

Utrolig kjedelig med ustabile sykluser, vet jo aldri helt sikkert når hun dukker opp.
 
Jeg fant nye tester i posten da jeg kom hjem fra jobb i dag. Selvom jeg bare hadde vært på do en time før så måtte jeg ta en test. Såklart må jeg jo analysere testen med å redigere fargen for å sjekke(oppgitt over meg selv).
Har spottet en del brunt/oransj siden el, men nå for et par timer siden var det rødt blod når jeg var på do. Så da var TR veldig tidlig ute her. Brått en syklus på 26 dager. Pleier å ligge på ca32. Det kan vel kanskje være SA'n jeg hadde før el som har hatt påvirkning:).
Dere får ha lykke til alle sammen:D! Håper dere er heldigere enn meg;)

Så kjedelig!
Ser ut som om vi er to i samme båt i dag :(
 
Æsj, var jo bare meg hun skulle dukke opp hos i denne gruppen:).. Blir det IKM uke 1 på deg også?

Har ikke peiling! Blir enten uke 1 eller 2, men vet ikke hvor lang denne syklusen blir.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes det var mye tantebesøk her nå... Leste tidligere her at hun ikke var velkommen her inne og det er hun fortsatt ikke...
Men lykke til i neste pp jenter :) krysser fingrer og tær!
 
Back
Topp