IKM uke 50

Æsj! Så kjedelig at dere begge har fått besøk av tanta. :( Dustetante.

Masse lykke til i ny pp!

*Taster på app på mobilen*
 
Måtte jo ta en test på morgenurin i dag, og det er virkelig ikke tvil!! Hurra!!!!
ImageUploadedByBV Forum1386313061.902328.jpg

Hadde heller ikke noen tegn til spotting i gårkveld eller i dag, så det tar jeg som et godt tegn! :)
Ha en fin dag jenter!
 
Måtte jo ta en test på morgenurin i dag, og det er virkelig ikke tvil!! Hurra!!!! Vis vedlegget 42644
Hadde heller ikke noen tegn til spotting i gårkveld eller i dag, så det tar jeg som et godt tegn! :)
Ha en fin dag jenter!

Så gøy. :)
 
Har du testet da? Spennende om stikningene og murringene er noe :) du må oppdatere


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok en test i går som var negativ, men kom en skygge strek etter tidsfristen. Hadde tenkt å vente til lørdag, men det klarte jeg ikke, tok en i dag, og den er søren meg positiv, trur jeg. legger ut bilde, så kan dere hjelpe meg å tyde den :D
 
Jeg tok en test i går som var negativ, men kom en skygge strek etter tidsfristen. Hadde tenkt å vente til lørdag, men det klarte jeg ikke, tok en i dag, og den er søren meg positiv, trur jeg. legger ut bilde, så kan dere hjelpe meg å tyde den :D

:) :D Gratulerer!!!
 
Ikke gratuler enda, er bare 10 dpo, og kan vær testen som tuller :( Legger ved bilder

Det er en rosa strek på alle bildene, og disse testene "tuller ikke med deg". Du har hcg i urin, så du er gravid. Jeg gratulerer jeg! Og håper spiren sitter ordentlig fast. :) :D
 
Jeg ser strek på alle, best på den siste!! Krysser fingra for at du blir med over til augustforumet ;)
 
Å nå ble jeg glad, de er jo mye tydligere i virkeligheten. Da skal jeg teste hver dag i en uke :D
Da blir det ikke noe vin drikking på meg neste helg, søsteren min får drikke alene :D
 
Må nesten ute å kjøpe meg en digital, men tar den ikke før neste onsdag trur jeg, da er jeg over ikm :D
 
Jeg slenger meg med her og håper på positiv test neste uke. IKM dato er 13 eller 14 desember, og jeg er rundt 7 dpo i dag.Har så lyst å teste....!!!

Jeg var gravid i september en gang, men det var desverre bare en tom fostersekk å finne, så jeg håper på full klaff nå og en liten frisk spire :D
 
Back
Topp