IKM uke 50

Endelig positiv EL-test!! :) Over en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Men da hører jeg nok ikke til i denne ikm-gruppa allikevel.. lyst til å stryke meg fra lista?
ImageUploadedByBV Forum1386434379.730575.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig positiv EL-test!! :) Over en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Men da hører jeg nok ikke til i denne ikm-gruppa allikevel.. lyst til å stryke meg fra lista? Vis vedlegget 42787


Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan jeg gjøre! Happy humping:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
NEI!! :( Vi skulle jo få positiv samtidig og følle værandre.. kom tr veldig tidlig??
Dumme tr!!!

Jeg har ikke fått tr. Bare sagt dustetante til de som har fått besøk. Så jeg krysser fortsatt fingrene for oss. :-)

*Taster på app på mobilen*
 
Noen flere som har fått forandringer nedentil, tenker på utflod? Er litt forandret i forhold til det vanlige her, søkt litt på nettet og med de detaljene jeg kommer med dukker det stadig opp at det er tidlig tidlig tegn på graviditet :)
 
Negativ test i går... berre å vente på tanta då :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ønsker å henge meg på her inne helt forsiktig. I morgen er det to uker siden jeg stoppa på pilla. Ikke hatt noen form for blødning siden stopp, men fikk litt rosa utflod ca en uke etter stopp, håper jo på at det betydde el eller festeblødning, så er spent på om jeg kan få positiv test eller tr denne uka da.. Håper på positiv test. Det murrer veldig og kroppen oppfører seg litt gravid men jeg tørr ikke tro at det kan ha skjedd så raskt, så regner jo med tr kommer snart. Likevel lov å håpe på at man er heldig :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ønsker å henge meg på her inne helt forsiktig. I morgen er det to uker siden jeg stoppa på pilla. Ikke hatt noen form for blødning siden stopp, men fikk litt rosa utflod ca en uke etter stopp, håper jo på at det betydde el eller festeblødning, så er spent på om jeg kan få positiv test eller tr denne uka da.. Håper på positiv test. Det murrer veldig og kroppen oppfører seg litt gravid men jeg tørr ikke tro at det kan ha skjedd så raskt, så regner jo med tr kommer snart. Likevel lov å håpe på at man er heldig :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Velkommen så forsiktig her inne :) Krysser fingrene for positiv test og ikke tr!!
 
Jeg har fått svak strek innen tidsfristen, men den er så svak at jeg ikke regner det som gyldig resultat enda. Jeg kommer til å oppdatere om testingen min i en egen testetråd. "Testetøsas bekjennelser". :p For det blir fort litt mye når jeg setter i gang med testingen, jeg er en ekte testetøs. :p

Om jeg får sterkere test i morgen må jeg dra til legen og ta blodprøve, det er avtalen. Første svake positive test og jeg skal rett inn og ta blodprøve med to dagers mellomrom.
 
Jeg har fått svak strek innen tidsfristen, men den er så svak at jeg ikke regner det som gyldig resultat enda. Jeg kommer til å oppdatere om testingen min i en egen testetråd. "Testetøsas bekjennelser". :p For det blir fort litt mye når jeg setter i gang med testingen, jeg er en ekte testetøs. :p

Om jeg får sterkere test i morgen må jeg dra til legen og ta blodprøve, det er avtalen. Første svake positive test og jeg skal rett inn og ta blodprøve med to dagers mellomrom.

Så spennende, håper du får en mega rosa strek i morgen :)

Jeg tok en ny test i går, syns den var litt svak, tok også en i dag, og den var sterkere ;D Så nå skal jeg ut å kjøpe en digital i morgen og ta den tirsdag eller onsdag. Har funnetut at dersom det står gravid på den, så skal jeg sendte den på snapchat til samboeren min, men han får bare se den i 3 sek hehe :D
 
Kan noen skrive meg inn på IKM, 13 Desember? Jeg har ustabil syklus så nermeste jeg kunne si var den datoen. Skal ta GT på fredagen den 14 des :) det er PP1
 
Jeg har fått svak strek innen tidsfristen, men den er så svak at jeg ikke regner det som gyldig resultat enda. Jeg kommer til å oppdatere om testingen min i en egen testetråd. "Testetøsas bekjennelser". :p For det blir fort litt mye når jeg setter i gang med testingen, jeg er en ekte testetøs. :p

Om jeg får sterkere test i morgen må jeg dra til legen og ta blodprøve, det er avtalen. Første svake positive test og jeg skal rett inn og ta blodprøve med to dagers mellomrom.

Jeg GLEDER meg til å følge testetråden din :p
 
Ønsker å henge meg på her inne helt forsiktig. I morgen er det to uker siden jeg stoppa på pilla. Ikke hatt noen form for blødning siden stopp, men fikk litt rosa utflod ca en uke etter stopp, håper jo på at det betydde el eller festeblødning, så er spent på om jeg kan få positiv test eller tr denne uka da.. Håper på positiv test. Det murrer veldig og kroppen oppfører seg litt gravid men jeg tørr ikke tro at det kan ha skjedd så raskt, så regner jo med tr kommer snart. Likevel lov å håpe på at man er heldig :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er det noen spesiell dag du vil jeg skal føre deg opp på, eller skal du bare stå som "Usikker på IKM"?
 
Så spennende, håper du får en mega rosa strek i morgen :)

Jeg tok en ny test i går, syns den var litt svak, tok også en i dag, og den var sterkere ;D Så nå skal jeg ut å kjøpe en digital i morgen og ta den tirsdag eller onsdag. Har funnetut at dersom det står gravid på den, så skal jeg sendte den på snapchat til samboeren min, men han får bare se den i 3 sek hehe :D

Satser ikke på ordentlig sterk strek før om noen dager om det skulle gå bra denne gangen. Det er jo helt normalt at det tar litt tid og jeg er bare 9 dpo.

Så gøy at streken din er sterkere. Du må legge ut bilde av den digitale her og. :-)

*Taster på app på mobilen*
 
Back
Topp