IKM uke 50

Jeg testet i går, men da var testen helt blendahvit!

Tenkte å vente til torsdag, da er jeg 13 DPO i følge FF, og kanskje litt kortere i følge EL-testene. Håper virkelig at jeg får to streker!

Disse mageknip-mensmurringene som jeg fortalte om, har fortsatt som kun murringer/stikkinger i livmoren, dog veldig svake. Men, det er ingen tvil i at det er i livmoren stikkingn sitter, så håper det er et godt tegn :):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner eg er litt ømm i puppene, mest i de høgre :p ikm om ei veke :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner eg er litt ømm i puppene, mest i de høgre :p ikm om ei veke :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Satser på at det er et godt tegn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg testet i går, men da var testen helt blendahvit!

Tenkte å vente til torsdag, da er jeg 13 DPO i følge FF, og kanskje litt kortere i følge EL-testene. Håper virkelig at jeg får to streker!

Disse mageknip-mensmurringene som jeg fortalte om, har fortsatt som kun murringer/stikkinger i livmoren, dog veldig svake. Men, det er ingen tvil i at det er i livmoren stikkingn sitter, så håper det er et godt tegn :):)


Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for at det er et veldig godt tegn! :) Flink du er som klarer å holde deg i flere dager, med en gang jeg har røket på å begynne med tester så går det 1 test hver dag. :p :rolleyes: o_O
 
Så spennende at det er ting som skjer :)
Hvor tidlig etter EL begynte dere å kjenne på noe?
 
Så spennende at det er ting som skjer :)
Hvor tidlig etter EL begynte dere å kjenne på noe?

Jeg begynte å få murringer da jeg var 6 DPO. Måtte bare teste i dag da jeg kom hjem, da jeg fikk skikkelige murringer av å løpe til bussen.

Uansett hvor mye jeg vridde og vendte på den, var det kun en strek. Men, kan vel ikke forvente annet på kveldsurin 10dpo;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg begynte å få murringer da jeg var 6 DPO. Måtte bare teste i dag da jeg kom hjem, da jeg fikk skikkelige murringer av å løpe til bussen.

Uansett hvor mye jeg vridde og vendte på den, var det kun en strek. Men, kan vel ikke forvente annet på kveldsurin 10dpo;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du får teste på morgenurin i morgen tidlig om du har tester :) Synes alltid det er så spennende å høre hvordan det går med testingen her :)
Selv er jeg litt usikker når jeg egentlig hadde EL, men det er enten 29nov, 30nov eller 01des.. Da vi la inn aksjer ca annenhver dag får vi bare håpe at vi har gjort en god jobb og vente på svar :) hihi
 
Vel. Da ser det ut som jeg er 3 dpo. Så da har jeg IKM torsdag 12. desember, pp 6.

Så får jeg vel slutte å ta ansvar for IKM-uke-tråder etter kjemisk graviditeter, for nå har jeg jo fått EL både 4 dager for sent og 7 dager for tidlig etter en syklus med en kjemisk... o_O Så her er det helt tydelig at hcg påvirker neste EL gitt. :p

Jeg skal til privat gynekolog i morgen, siden vi har hatt tre kjemiske, så da håper jeg på at jeg får Crinone (progesteron) og at det holder at jeg begynner med det 4 dpo. Så håper jeg det kan hjelpe en spire å holde seg på plass, dersom vi har klart å befrukte et egg denne syklusen også. :)

Det var fastlegen min som anbefalte meg denne privat gynekologen. Hun sa at hun kunne henvise meg til offentlig gynekolog, men at det var lengre ventetid på timen OG ikke sikkert jeg fikk noe hjelp som helst, siden vi bare har prøvd 1/2 år. Hun synes jo at jeg burde få hjelp nå siden jeg har hatt tre kjemiske graviditeter (som hun heldigvis teller med). Så derfor sa hun: "Du har ikke vurdert å gå privat da? Da kan det hende de kan begynne å prøve ut ting med en gang, og du kan få time nesten på dagen." :) <3 Jeg er veldig glad i fastlegen min.

Siden jeg er dpo allerede (hadde jo ikke regnet med EL før på fredag) så er jeg nesten fristet til å ringe gynekologen i dag og høre om de har ledig time i dag... Haha.. UTÅLMODIG!

Så, da henger jeg meg på her. Håper vi er mange som får tidenes beste julegave i år! :D <3
Så koselig, da ble det IKM 50 gruppa på deg da :)
 
Så koselig, da ble det IKM 50 gruppa på deg da :)

Ja, jeg ble brått nytt til å flytte. IKM ble jo nøyaktig en uke tidligere enn normalt. :p

Jeg får det vel sannsynligvis bekreftet i morgen av temp og gynekolog. :)
 
Æsj, her kommer tr nå! Så jeg skulle vel egentlig vært i uke 49, men jeg gidder jo ikke å bytte gruppe nå...
Helt utrlig at man plutselig får sååååå vondt i magen, med en gang man ser no rødt på papiret! :P
 
Æsj, her kommer tr nå! Så jeg skulle vel egentlig vært i uke 49, men jeg gidder jo ikke å bytte gruppe nå...
Helt utrlig at man plutselig får sååååå vondt i magen, med en gang man ser no rødt på papiret! :p

Æsj! Så kjedelig! Dustetanta. :( Lykke til i ny pp!
 
Æsj, her kommer tr nå! Så jeg skulle vel egentlig vært i uke 49, men jeg gidder jo ikke å bytte gruppe nå...
Helt utrlig at man plutselig får sååååå vondt i magen, med en gang man ser no rødt på papiret! :P

Fysj, hun er jo ikke velkommen hos oss i denne gruppen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj, her kommer tr nå! Så jeg skulle vel egentlig vært i uke 49, men jeg gidder jo ikke å bytte gruppe nå...
Helt utrlig at man plutselig får sååååå vondt i magen, med en gang man ser no rødt på papiret! :p
Dårlig gjort av tr må jeg si.. Lykke til i neste pp :)
 
Takk jenter! Ser ut som jeg spotter, selv om jeg egentlig aldri har tenkt over at jeg har gjort det. Men fikk jo litt vondt i magen etterpå, så regner med det kommer mer i natt eller morgen! Jeg som hadde trua asså...selv om det ble lite action! Blir like overraska hver gang, for jeg får liksom ikke no forvarsel på at tanta kommer. Menmen...kan jo håpe noen timer til at det kanskje var en festeblødning (hvis det kan forekomme maaaaange dager etterpå?) selv om jeg innerst inne vet at det ikke er det, hehe :P
 
Oj, her har det vært mye oppdateringer siden jeg var innom sist:). Spennende å følge dere:).

Eneste nytt fra sist er at jeg sliter så ille med fett hår. Da mener jeg virkelig ille.Kan dusje og det er like fett når det har tørket. Aldri vært borti før. Noen som har tips mot dette?:).
Etter jeg sluttet på ppiller i mai så har jeg bare blitt mer og mer kvisete for hver måned,så regner med det henger sammen med det:P. Jeg har jo aldri hatt særlig med det før, så overrasket over hvor mye jeg har fått av det nå:)..
 
Oj, her har det vært mye oppdateringer siden jeg var innom sist:). Spennende å følge dere:).

Eneste nytt fra sist er at jeg sliter så ille med fett hår. Da mener jeg virkelig ille.Kan dusje og det er like fett når det har tørket. Aldri vært borti før. Noen som har tips mot dette?:).
Etter jeg sluttet på ppiller i mai så har jeg bare blitt mer og mer kvisete for hver måned,så regner med det henger sammen med det:p. Jeg har jo aldri hatt særlig med det før, så overrasket over hvor mye jeg har fått av det nå:)..

Jeg fikk fettete hår og veldig urenhud sist svangerskap, så kan jo hende du er gravid. Jeg måtte vske håret minst en gang til dagen, og det hjalp litt å tuppere håret litt og bruke litt hårspray, da føltes det ikke så fett :)

Den urene huden var det ingenting å gjør noe med, prøvde med dyreprodukter, men det funket lite :(
 
Takk jenter! Ser ut som jeg spotter, selv om jeg egentlig aldri har tenkt over at jeg har gjort det. Men fikk jo litt vondt i magen etterpå, så regner med det kommer mer i natt eller morgen! Jeg som hadde trua asså...selv om det ble lite action! Blir like overraska hver gang, for jeg får liksom ikke no forvarsel på at tanta kommer. Menmen...kan jo håpe noen timer til at det kanskje var en festeblødning (hvis det kan forekomme maaaaange dager etterpå?) selv om jeg innerst inne vet at det ikke er det, hehe :p

Kan jo vær en festeblødning, fester ikke egget seg mellom 6-10 dpo? Håper på det til det motsatte er bevist, så krysser vi alt vi eier og har :)
 
Ja, jeg ble brått nytt til å flytte. IKM ble jo nøyaktig en uke tidligere enn normalt. :p

Jeg får det vel sannsynligvis bekreftet i morgen av temp og gynekolog. :)

Når skulle du til gyn. i dag? er så spent på dine vegne, håper du får det som du vil :D
 
Back
Topp