IKM uke 50

Lanterne, kan du sette IKM min på tirsdag 10.12 :)?


Sent from my iPhone using BV Forum

Skal fikse, må bare vente til jeg er på pc. Har hatt litt problemer med app'en, så får ikke redigert herfra:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal fikse, må bare vente til jeg er på pc. Har hatt litt problemer med app'en, så får ikke redigert herfra:(


Sent from my iPhone using BV Forum

Skal sette på påminner på mobilen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal fikse, må bare vente til jeg er på pc. Har hatt litt problemer med app'en, så får ikke redigert herfra:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Haster ikke;). De el testene holdt seg positive lenger enn forventet, så er vel 3. IKM datoen nå. Men denne gangen er den helt sikker:D..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er det snart ny dag og en dag nærmere IKM!!! Måtte ingen få besøk av tante, ferske boller er bedre :) her blåser der som bare rakkern og gubben er forvist til gjesterommet sammen med spysjuk mini! Good natt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er aksjene lagt inn, så nå er det bare å vente på IKM dagen!! Håper tiden i dpo land går foooort :)
 
Hei jenter!
Jeg har ikke vært flink på å finne el denne pp, meeeen jeg troooor min Ikm dag er 9. Desember. Så får vi se om det stemmer den mandagen ;)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Altså:

Ikm 9. Desember
Pp11

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm mandag 9. :)
PP 2 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da er IKM-listen oppdatert :)

Nå er jo mange av oss på vei inn i dpo-land. Er det noen som har fått noen symptomer?
 
Jeg merket i går og i dag at jeg får veldig fort tårer i øynene, blir så sentimental. Vi var på julemarked i går, så var det ei lita jente som gikk rundt å gråt etter moren sin. Så jeg sa jeg skulle hjelpe henne, og at vi skulle nok finne familien hennes. 10 sekunder etterpå stod broren hennes der. Så var ikke lenge hun var forsvunnet, men jeg kjente at jeg ble så glad eller noe, begynte nesten å grine. Off, vet ikke om det er et symptom eller bare jeg som blir skrullete.
 
prøver å ikke kjenne etter, så jeg ikke blir skuffa når tanta kommer! men begynner å bli litt usikker på om jeg kanskje har ikm dato i uke 49 i stedet...forrige lutealfase var ganske kort. Men kroppen er jo overhodet i ikke i rutine, så da beholder jeg ikm datoen min i uke 50, så burde den hvertfall være positiv da, om ikke tanta har kommi enda :)

ellers er jeg forkjøla, og innimellom litt småuggen, men guttungen har jo akkurat hatt spysjuken, og pappaen har vært dårlig, så tror bare det er noe sånt som ligger og ulmer litt i magen....hehe :)
 
Så spennende at dere begynner å merke noe som kan være symptomer alt:).

Her merker jeg ingenting. Da jeg var gravid før SA så merket jeg det på puppene, ble kvalm og reagerte på lukta på vaskemidler med engang. Så jeg har virkelig ikke troa på denne pp:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet jo ikke om det er noe symptom, tviler egentlig at det er det. Kjente ingenting sist før det hadde gått 2 månder, så vi får nå se om en ukes tid :)
 
Hvordan står det til her inne? Statusoppdateringer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har de siste dagene hatt vondt i magen på en litt rar måte. Tenkte først at jeg hadde spist noe jeg hadde fått litt mageknip av, men det minnet også veldig om mensmurringer. Ofte var det tydelige menskramper, men mellom disse var det svake smerter som jeg ikke klarte å finne ut om var menssmerter eller mageknip.

Har aldri opplevd å ha det sånn i flere dager på rad.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror kanskje jeg må flytte inn til dere. Så jeg sniker meg inn her allerede i dag. :p Jeg finner det ut i morgen regner jeg med, når jeg temper. Jeg hadde kjemisk graviditet (tidlig SA) forrige syklus, så det ser rett og slett litt ut som at EL har kommet en uke for tidlig hos meg, allerede på cd 10. I så fall hadde jeg EL på fredag og venter tr torsdag 12. desember. Jeg skal si ifra til dere i morgen, så ikke noe hastverk med å ta meg med på listen før jeg føler meg "sikker". Ville bare hilse på i tilfelle det er sånn at jeg er 2 dpo (og lese gjennom de 5 sidene som er her allerede). :)
 
Velkommen skal du være, hvis du finner ut at det er her du hører til:) Veldig kjekt hvis IKM flyttes, sånn at du slipper å vente så lenge!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen skal du være, hvis du finner ut at det er her du hører til:) Veldig kjekt hvis IKM flyttes, sånn at du slipper å vente så lenge!


Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for velkomsten! :) Jeg gir beskjed med en gang jeg har tempet. :)

Ja, altså, EL en uke for tidlig var jo skummelt for cd 10 var første dagen vi la inn aksjer etter tr (og nå er det kanskje selve EL-dagen!) Så. Jeg kunne jo rett og slett ha gått glipp av hele EL denne syklusen. :confused: Om EL var da. :p Men både tappen, EL-slim, pupper, EL-smerter og EL-kvalme indikerer at EL har vært. Tempen er også på vei opp, så om den fortsetter opp i morgen så har jeg hatt EL allerede. Veldig rart. Jeg som har hatt så "fine" sykluser. Men absolutt, mye heller EL 1 uke for tidlig enn 1 uke senere enn vanlig!!! :) :D
 
Back
Topp