IKM uke 50

Noen som vet hvor lenge el smerter varer, nå har jeg hatt de i minst 3 dager :(
 
Sinnsyke el smerter, men det kan vel ha med cysten jeg har på den eggstokken. Tror nok el er over egentlig men ikke sikker. Har egentlig ikke lagt inn masse aksjer denne mnd. Vi reiser til nigeria den 27.12 og det beste hadde jo värt og ventet til vi kom hjem igjen, men etter så mange pp'er föler jeg at vi ikke har tid til og hoppe over he he. Ja ja tiden vil vise.

♥ fra min elskede duppedings ♥
 
Er det noen som kan komme og slå meg i hodet :D!? Jeg blir så oppgitt av meg selv. Hvem i all verden tar en g-test før el i det hele tatt er ferdig. Haha.. Blir så oppgitt:).

Igår så var jeg små oppgitt over el testene som ikke ble svakere. Såklart måtte det være en defekt test som ga en veldig svak skygge, og det må jo såklart studeres:).
ImageUploadedByBV Forum1385485047.923358.jpg

Heldigvis har jeg ikke fler tester, så da må jeg fint vente til rundt den 9 desember for å teste igjen☺️. Er det nå en kan si testegalskapen har tatt overhånd?:) Hihi. El testene begynner å gå nedover nå, så da er det bare å krysse fingrene:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heldigvis har jeg ikke fler tester, så da må jeg fint vente til rundt den 9 desember for å teste igjen☺️. Er det nå en kan si testegalskapen har tatt overhånd?:) Hihi. El testene begynner å gå nedover nå, så da er det bare å krysse fingrene:)

Hahaha, kjenner meg godt igjen! Kanskje det er like greit å være tom for tester, så kan du heller teste på IKM-dagen. Jeg har rundt 20 g-tester liggende, så begynner nok medd litt forsiktig testing til helgen;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hahaha, kjenner meg godt igjen! Kanskje det er like greit å være tom for tester, så kan du heller teste på IKM-dagen. Jeg har rundt 20 g-tester liggende, så begynner nok medd litt forsiktig testing til helgen;)



Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, ja, jeg klarer jo ikke ha de liggende her hjemme uten å bruke de. Så jeg burde kanskje la kjæresten legge de på et lurt sted til 8dpo hvertfall:). Hehe. Nå er det Heldigvis tomt her hjemme et par dager til:). Er du rundt 8dpo til helgen?:) IKM mandag 9.desember?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, ja, jeg klarer jo ikke ha de liggende her hjemme uten å bruke de. Så jeg burde kanskje la kjæresten legge de på et lurt sted til 8dpo hvertfall:). Hehe. Nå er det Heldigvis tomt her hjemme et par dager til:). Er du rundt 8dpo til helgen?:) IKM mandag 9.desember?:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet egentlig ikke hvor mange DPO jeg er. I følge grafen på FF er jeg 4 DPO, men med positiv EL-test på lørdag, har jeg kanskje hatt EL på søndag eller mandag. Er derfor mellom 42 og 4 DPO nå. IKM er på tirsdagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet egentlig ikke hvor mange DPO jeg er. I følge grafen på FF er jeg 4 DPO, men med positiv EL-test på lørdag, har jeg kanskje hatt EL på søndag eller mandag. Er derfor mellom 42 og 4 DPO nå. IKM er på tirsdagen.


Sent from my iPhone using BV Forum

Mellom 2 og 4 DPO der altså, ikke 42 som jeg skrev først. Da hadde jeg nok svidd av ganske mange tester ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mellom 2 og 4 DPO der altså, ikke 42 som jeg skrev først. Da hadde jeg nok svidd av ganske mange tester ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, ja, 42 dpo var litt mye;). Håper du får en positiv test når du tester til helgen:). Du må holde oss oppdatert;).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tviler sterkt på positiv test, på lørdag er jeg nemlig bare mellom 6 og 8 DPO. Men, det er alltids lov til å håpe ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du testet nå rundt el, jeg ble så desperat at jeg testet før helgen, før el haha. Testgalskap her også. Leser om så mange som har trudd de hadde tr så viser det seg flere uker etter at de er 2-3 månder på vei.
 
jeg testet mitt i tr, for jeg tenkte også tanken på at det KUNNE være en blødning tidlig i svangerskapet....haha :p Meeeen, nå skal jeg ikke teste før jeg er over ikm, selv om det er litt vanskelig å fastsette! Forrige gang ser det ut til at lutealfasen var 8/9dager, i såfall, venter jeg jo mens tidligere enn det jeg først antok! Men vi la bare inn aksjer dagen før jeg fikk det jeg ser på som positiv el-test, så regner igrunnen ikke med at det skulle skje noe denne måneden! menmen...
 
Jeg skal prøve å vær flink å ikke teste før minst 10 dpo, men vi får nå se :)
 
sist jeg var gravid, så testa jeg KUN den dagen jeg forventa tr, og fikk knallpositiv! Nå som vi prøver på nr 2 er aaalt anderledes. haha :p
 
Jeg drømte forresten på morningen i dag, at jeg fikk positive tester! Skulle gjerne vært på ekte!! hehe :) drømte det for noen mnd siden også, at jeg stod med en positiv test i hånda, men har enda til gode å oppleve det igjen...var litt nedtur å våkna!
 
Hehe forstår deg godt, drømmer her også :) men kan ikke vær så lenge til det er vår tur nå :D
 
Hehe, godt å høre at det er fler:). Jeg tester også pga at jeg hadde positiv el test for et par uker siden, men satser på det bare var SA som hang i, og at el var nå. Nå i dpoland skal jeg prøve å vente til 14 dpo eller TR kommer før jeg tester. Men om ikke det går å holde meg så lenge, så skal jeg klare å holde meg til 10 dpo denne gangen.:). Siste positive el-test tok jeg på mandag. Noen her som vet om jeg er 1 dpo eller 2 dpo da?:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde også positiv test på mandag, tirsdag var den svakere, men allikevell sterk. I dag glemte jeg å teste med morgenurin, så testet senere på dagen, da var den mye svakere, men det var vel sikkert pga utvannet.
 
Hehe, godt å høre at det er fler:). Jeg tester også pga at jeg hadde positiv el test for et par uker siden, men satser på det bare var SA som hang i, og at el var nå. Nå i dpoland skal jeg prøve å vente til 14 dpo eller TR kommer før jeg tester. Men om ikke det går å holde meg så lenge, så skal jeg klare å holde meg til 10 dpo denne gangen.:). Siste positive el-test tok jeg på mandag. Noen her som vet om jeg er 1 dpo eller 2 dpo da?:)..


Sent from my iPhone using BV Forum

Det lurer jeg litt på også! Hadde kun positiv på lørdag! De sier jo at eggløsning da skjer innen 48t, men man vet jo aldri NÅR det har skjedd tenker jeg da...om man ikke temper. Min var negativ igjen på søndag, så jeg tenker da at jeg er fire dpo. Men aaaaner ikke om det er riktig...hehe :)
 
Back
Topp