IKM uke 50

Jeg må forresten flyttes fram til IKM mandag 9. desember:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, jeg ble lagt inn på lista tidligere, med IKM 10., men nå kunne jeg ikke se at jeg stod der lenger? Har jeg falt ut?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og nå stod jeg der...tror appen tuller med meg! Sikkert fordi det er på tide å lukke øya ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok, om du ikke blir gravid innen da så håper jeg gyn finner ut av det. Men krysser for at uke 50 er din uke :D
ja det håper virkelig jeg også. Prøver å ikke stresse så med det nå, ,en når mannen begynner å si han ikke vil prøve lenger for han begynner å bli så gammel, da blir jeg stressa ja.
 
I kveld kommer samboeren hjem :) Håper såå det går og at vi treffer rett på EL nå.. *kriblerieggstokken*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I kveld kommer samboeren hjem :) Håper såå det går og at vi treffer rett på EL nå.. *kriblerieggstokken*


Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt! Passer flott at han kommer hjem nå i disse el-tider ;)
 
DA fikk jeg en super positiv El test i dag ;) wee.. Da er vel el i morgen eller noe sånn. Men i går hadde jeg litt sånne før mensen "smerter", sånn jeg av og til har rett før tr kommer på besøk, der du går å venter at nå er det rett før detkommer. Er dette EL "smerter"? De er jo ikke vonde, men ubehaglige. Har aldri kjent noe sånn rundt el før.
 
DA fikk jeg en super positiv El test i dag ;) wee.. Da er vel el i morgen eller noe sånn. Men i går hadde jeg litt sånne før mensen "smerter", sånn jeg av og til har rett før tr kommer på besøk, der du går å venter at nå er det rett før detkommer. Er dette EL "smerter"? De er jo ikke vonde, men ubehaglige. Har aldri kjent noe sånn rundt el før.

Hurra, da kommer EL innen 24-48 timer. Jeg hadde skikkelig EL-smerter på fredag, kjennes ut som menssmerter hos meg ihvertfall. Kanskje dette er måneden det skal klaffe siden vi begge har fått EL-smerter?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har FF satt kryss hos meg om at mulig EL var på fredag. Fikk (nesten) positiv EL-test på lørdag, så det kan hende FF bommer litt. Men, jeg kan vel regne meg som i DPO-land nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra, da kommer EL innen 24-48 timer. Jeg hadde skikkelig EL-smerter på fredag, kjennes ut som menssmerter hos meg ihvertfall. Kanskje dette er måneden det skal klaffe siden vi begge har fått EL-smerter?;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja håper det, har litt mens smerter i dag også, og merker det på utflod (unnskyld detaljer) at det er noe på gang. Krysser fingrer for oss begge (alle her inne). Å håper de neste to ukene går fort :D
 
Går inn i en spennende uke her inne nå! Lykke til og god humping til dere alle :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan ikke akkurat si at lysten er på topp når men har menssmerter :(
Men får vel prøve å tvinge frem litt lyst ;)
 
Kan ikke akkurat si at lysten er på topp når men har menssmerter :(
Men får vel prøve å tvinge frem litt lyst ;)
Det hørtes ikke godt ut! Sender deg litt lyststøv og håper på det beste :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk, har heldigvis en mann som er lysten, og lysten på en ny baby er veldig stor hehe.
 
Åh, dag tre med positive el tester! Noen som vet hvor lenge en kan ha positive el tester?:). (Unnskyld detaljer) Jeg har tykk hvit kremet utflod i dag, og det skal vel ikke være sånn når jeg har el?. Jeg blir smågal av den kroppen her:) Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Innbiller meg det skal være litt seigt gjennomsiktig slim ved EL jeg.. Skal ikke si det for sikkert altså, for alt jeg vet kan det være forskjell fra person til person.. Dårlig på det der :p Det sies vel at når det seige gjennomsiktige slimet er borte har du hatt eggløsning?

Vi får hjelpe hverandre, hehe ;)
 
Innbiller meg det skal være litt seigt gjennomsiktig slim ved EL jeg.. Skal ikke si det for sikkert altså, for alt jeg vet kan det være forskjell fra person til person.. Dårlig på det der :p Det sies vel at når det seige gjennomsiktige slimet er borte har du hatt eggløsning?

Vi får hjelpe hverandre, hehe ;)
Ja, det var det jeg trodde også, og det er det ikke her nå hvertfall:).. Æsj, kanskje det er et tegn på at egget ikke slipper denne gangen;P. Husker ikke hva det har vært de andre dagene nå heller:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Innbiller meg det skal være litt seigt gjennomsiktig slim ved EL jeg.. Skal ikke si det for sikkert altså, for alt jeg vet kan det være forskjell fra person til person.. Dårlig på det der :p Det sies vel at når det seige gjennomsiktige slimet er borte har du hatt eggløsning?

Vi får hjelpe hverandre, hehe ;)

Jeg har hørt det samme som deg.

El-slim er som eggehvite, men det kan være greit å huske på at det er ikke alle som får så mye av dette.
 
Back
Topp