Hurra!Da er jeg kommet til CD 22 og EL er idag
Monitor gikk endelig fra høy i 11 dager til peak idag
Tempen gikk ned idag, så da er det EL. Herlig å vite at imorgen er jeg i dpoland
Vis vedlegget 341810
Vis vedlegget 341811
Vis vedlegget 341812

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Da er jeg kommet til CD 22 og EL er idag
Monitor gikk endelig fra høy i 11 dager til peak idag
Tempen gikk ned idag, så da er det EL. Herlig å vite at imorgen er jeg i dpoland
Vis vedlegget 341810
Vis vedlegget 341811
Vis vedlegget 341812

Så lurt å tempe! Det virker som en ekstra sikkerhetVanligvis pleier de å være negative dagen etter. Men jeg temper jo denne pp, så da lærer jeg vel litt mer om når eggløsning kommer i forhold til positiv test![]()

La oss håpe mensen aldri kommerSå lurt å tempe! Det virker som en ekstra sikkerhetSkulle ønske jeg gjorde det og, men ikke fått mensen enda etter pille slutt. Dersom jeg skulle få mensen, kommer jeg til å begynne tempe også
![]()
Du har ikke vurdert temping? Det funker ikke her siden mini våkner på ulikt tidspunkt, men funker kanskje for deg?Jeg skjønner ingenting av EL som ifg appen skulle vært mandag... Men uansett har ikke mannen vært helt med. Misforstå meg rett, han står godt, hardt og lenge, men kommer ikke i «mål». Det gjorde han dog nylig (30 min siden)
Så jeg hiver meg inn på nettet og bestiller tester i morgen. Tålmodighet er ikke min sterke side, og det har nå gått 1mnd siden pilleslutt, så nå skal jeg prøve å få oversikt.
Lykke til alle sammen!![]()
Ja, har og plutselig menssmerterJa, en graviditet og fødsel kan gjøre om på ting. Om man har sterk mensblødning eller svakere blødning. Og EL-smerter![]()

Er ikke alle som kjenner EL, da de ikke har smerter eller murringer, men vi som har det, er jo heldige slikt sett![]()

Deilig med litt lave skuldre, så blir man heller positivt overrasket ved en eventuell positiv testNegativ EL-test igjen i morges, så da setter eg 1 dpo i morgen
Blir ein meget avslappa pp, og fokus vil være mest på to ting:
- hvor lang lutealfase
- når begynner spottingen denne gang (tydeligvis ein ny normal for meg)
Uten tro på at det faktisk blir baby vil skuldrene være veldig lave
Nå blir det ut å kjøpe ananas, som skal inntas de neste dageneDet hjalp ikkje sist gang... men det er godt, så hvorfor ikkje
![]()
Ja, har og plutselig menssmerterdet har jeg ikke hatt siden jeg måtte bytte ppille merke for 15 år siden
![]()

Ja, det er i grunn veldig greit når man kjenner det såpass godtKjenner eg er mest spent på lutealfasen denne runden
![]()

Pleier du å ha litt kort lutealfase?![]()

Om ikkje så blir det ikkje et lillesøsken til Da regner jeg meg som 1dpo. Tempen steg idag
Fortsatt svakt positiv EL-test, regner med den blir negativ utover dagen. Igår kjente jeg nada, men idag har jeg enndel murringer
Vis vedlegget 341938
Vis vedlegget 341939

Deilig med litt lave skuldre, så blir man heller positivt overrasket ved en eventuell positiv test![]()
Nja, eg har alltid har syklus som en klokke på stort sett 28 dager.
I midlertid er mye endret etter SA i juni - smerter i rygg/nede i mage over mange mnd, så har eg hatt to sykluser nå med spotting fra 4dpo/10dpo... så sjekket litt forrige pp, da var det lutealfase på 12 dager vil eg tro... (Har hatt to sykluser med positiv test før tr likevel kom på IKM.)
Så kroppen ER ute av lage - eg vet bare ikkje hva det er som skjerMulig det er hormonforstyrrelse? Men hvorfor akkurat nå, når det aldri har vært et problem før?
Har tatt ett sett med blodprøver mtp habituell abort, som eg får svar på neste uke.
Ellers skal eg til lege i dag, for å få sjekket litt rundt smertene. (Var på UL i september, da såg alt fint ut.. smerter i mage kom etter det, mens i rygg har de vært siden rett etter SAen i juni.)
Så denne runden har eg sjekka slavisk for EL, for eg vil ha full kontroll på om lutealfasen min er blitt kortere enn den vanlige 14 dager den har pleid å være
Veldig interessant denne kroppen
Har slått meg til ro med at det kanskje ikkje blir baby! Me er litt "oppi årene", så me skal ikkje fortsette prøving så veldig lenge
Men slik er det av og til - så muligens finner me noe me kan prøve som kan bidra til endring og babyresultatOm ikkje så blir det ikkje et lillesøsken til
![]()

Håper det blir spire for oss alle denne mnd

Og er endelig i dpoland
Kjenner meg ganske rolig denne gangen, så det kjennes fint
Tester om 6- 7 dager