IKM uke 50 <3

Er absolutt oppe i årene jeg også blitt:rolleyes: Blir 36 år i mars, så ikke ei ungfole lenger:hilarious:

Blir gjerne krøll etter SA, dessverre. Håper kroppen blir litt mer i vater denne mnd:Heartred Håper det blir spire for oss alle denne mnd:love7:smiley-angelic001

Det blir kanskje det :rolleyes: Eg har ikkje så god peiling på det, men men... Må jo bare fortsette å prøve så får me se om det blir baby til slutt :rolleyes::D

Me krysser fingre :Heartpink:Heartpink

Da er testen negativ igjen:joyful: Og er endelig i dpoland:smiley-bounce012 Kjenner meg ganske rolig denne gangen, så det kjennes fint:angel5 Tester om 6- 7 dager:)

Hipp hipp :happy093
Da er det å roe ned og slappe av før testemanien tar til for fullt :happy093.:happy093.

Da er testen negativ igjen:joyful: Og er endelig i dpoland:smiley-bounce012 Kjenner meg ganske rolig denne gangen, så det kjennes fint:angel5 Tester om 6- 7 dager:)

Spennende! Tror vi var termingruppe sammen i mai2020? Så kjekt for oss at vi er i dpo-land begge to! Jeg er usikker da jeg ikke temper, om jeg er 1 eller 2 dpo. Ikke at det er så viktig men får et lite oppheng i det likevel :)

Jeg hadde positiv el test på morgenurin den 24 november og negativ på morgenen den 25 november. Natt til 25 nov. hadde jeg helt syke el-smerter så fikk nesten ikke sove.. har hørt flere som har sterke elsmerter etter abort!

så da er jeg usikker på om jeg er 1 eller 2 dpo.. haha :) Lurer rett og slett på om el var på natt til 25!

Det blir kanskje det :rolleyes: Eg har ikkje så god peiling på det, men men... Må jo bare fortsette å prøve så får me se om det blir baby til slutt :rolleyes::D

Me krysser fingre :Heartpink:Heartpink

Hipp hipp :happy093
Da er det å roe ned og slappe av før testemanien tar til for fullt :happy093.:happy093.

Ja, blir gjerne litt krøll etter man har mista:oops: Tar gjerne litt tid før alt er som før igjeno_O Jaah, kan ikke gi opp vettu:Heartred Baby blir det:joyful: Hahah, jeg er en testetøs deluxe, så gleder meg til om 6 dager, da begynner det for min del:D

Ja, blir gjerne litt krøll etter man har mista:oops: Tar gjerne litt tid før alt er som før igjeno_O Jaah, kan ikke gi opp vettu:Heartred Baby blir det:joyful: Hahah, jeg er en testetøs deluxe, så gleder meg til om 6 dager, da begynner det for min del:D

Så gøy - eg har det veldig kjekt med å følge dere som tester så mye :p Blir veldig spennende!

Selv pleide eg teste 10dpo, men nå når eg har fått spotting så tidlig har eg egentlig visst at det ikkje ble noe av - så har ikkje testet noe særlig de siste pp:rolleyes:
Så føler meg litt snytt for den spenningen - hehe :woot::wtf:

Så gøy - eg har det veldig kjekt med å følge dere som tester så mye :p Blir veldig spennende!

Selv pleide eg teste 10dpo, men nå når eg har fått spotting så tidlig har eg egentlig visst at det ikkje ble noe av - så har ikkje testet noe særlig de siste pp:rolleyes:
Så føler meg litt snytt for den spenningen - hehe :woot::wtf:

Jeg og elsker å se andre sine tester, er så spennende:excited001 Håper det ikke blir noe spotting på deg denne PP og at det blir en liten spire i magen:love7:smiley-angelic001

Jeg skjønner ingenting av EL som ifg appen skulle vært mandag... Men uansett har ikke mannen vært helt med. Misforstå meg rett, han står godt, hardt og lenge, men kommer ikke i «mål». Det gjorde han dog nylig (30 min siden) xsmile6

Så jeg hiver meg inn på nettet og bestiller tester i morgen. Tålmodighet er ikke min sterke side, og det har nå gått 1mnd siden pilleslutt, så nå skal jeg prøve å få oversikt. :happy:

:binkybaby

Lykke til alle sammen!:thumright
Vi har samme utfordring. Utrolig frustrerende!

Spennende! Tror vi var termingruppe sammen i mai2020? Så kjekt for oss at vi er i dpo-land begge to! Jeg er usikker da jeg ikke temper, om jeg er 1 eller 2 dpo. Ikke at det er så viktig men får et lite oppheng i det likevel :)

Jeg hadde positiv el test på morgenurin den 24 november og negativ på morgenen den 25 november. Natt til 25 nov. hadde jeg helt syke el-smerter så fikk nesten ikke sove.. har hørt flere som har sterke elsmerter etter abort!

så da er jeg usikker på om jeg er 1 eller 2 dpo.. haha :) Lurer rett og slett på om el var på natt til 25!

Ja, vi var i samme termingruppe:Heartred Leit du også mista den lille:(

Hehe, man er jo litt sånn at man vil vite hvor man er i dpoland, men er jo i grunn ikke store forskjellen på 1 eller 2 dpo, men er sånn selv også:hilarious:

Jeg hadde helt ille EL- smerter selv på tirsdagen den 24, var vondt i flere timer den ettermiddagen, men tempen steg først idag. Så skjønner ikke helt det jeg heller, men. For kjente absolutt ingenting igår. Tempen sier 1 dpo, men:confused004 Gøy vi ligger helt likt:D Håper for deg:Heartred

Det må bare klaffe. Juleferien er avlyst, så nå trenger vi noen gode nyheter!

Jepp. Alle hoteller er stengt, så vi klarer ikke å komme oss hjem til jul :( ikke uten å sette oss i større smittefare enn ønskelig :(

Veldig kjedelig:( Om det er noen trøst, så blirndet ikke den samme jula her i huset heller. Min mormor kommer ikke til Norge i år, og vi har feiret sammen i 12 år, og hun har ingen andre enn meg:( Hun bor i dk.

Veldig kjedelig:( Om det er noen trøst, så blirndet ikke den samme jula her i huset heller. Min mormor kommer ikke til Norge i år, og vi har feiret sammen i 12 år, og hun har ingen andre enn meg:( Hun bor i dk.
Vi bor i Tyskland til vanlig, og har leilighet også i Norge siden jeg er fra Norge. Mini har dobbelt statsborgerskap, både norsk og tysk. Mannen er tysk.

Dessverre blir det slik denne jula, så får vi håpe det blir en bedre jul neste år! Vi har planlagt ny reise i februar, så håper den går gjennom

Dagens testar, CD19 :wtf:
Må visst ha bøttevis med tålmodighet denne syklusen :inpain:

Vedlegg

• FD8BDBAF-54C8-4376-B16C-193E16D5620C.jpeg
    FD8BDBAF-54C8-4376-B16C-193E16D5620C.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 86
Vi bor i Tyskland til vanlig, og har leilighet også i Norge siden jeg er fra Norge. Mini har dobbelt statsborgerskap, både norsk og tysk. Mannen er tysk.

Dessverre blir det slik denne jula, så får vi håpe det blir en bedre jul neste år! Vi har planlagt ny reise i februar, så håper den går gjennom

Ååånei, det er så kjipt å ikke få feiret jul med familien:( Håper reisen går gjennom i februar:happy: Dessverre så blir det en spesiell jul for mange i år:oops:

Hmm, hatt vannete CM siden mandag, men i dag føk sexlysten i taket og det var plutselig EL-slim igjen :wideyed: Nå lurer jeg på om egget kanskje ikke slapp like vel og at kroppen prøver igjen allerede. Noen tanker? :wacky: Regner egentlig at jeg er 2 DPO i dag. Har så klart ingen fler EL-tester heller :hilarious:

Dagens testar, CD19 :wtf:
Må visst ha bøttevis med tålmodighet denne syklusen :inpain:

Nei, nei, nei!!!:arghh: Er så kjedelig å vente på EL som føles ut som den aldri kommer:shifty: Vet det ikke er noen trøst overhodet, men den kommer til slutt, frøken:Heartred

Hmm, hatt vannete CM siden mandag, men i dag føk sexlysten i taket og det var plutselig EL-slim igjen :wideyed: Nå lurer jeg på om egget kanskje ikke slapp like vel og at kroppen prøver igjen allerede. Noen tanker? :wacky: Regner egentlig at jeg er 2 DPO i dag. Har så klart ingen fler EL-tester heller :hilarious:

Var sånn til meg denne gangen også. Fikk el-slim og vsnnete utflod en uke før EL endelig kom, men vanskelig å si uten å teste? Men legg inn aksjer iallefall:)

Back
Topp