IKM uke 50 <3

Og der er mannen blitt syk :( nesten 39 i feber. Han har en kropp som reagerer med høy feber for selv den minste ting, og det går som regel over raskt. Men tar nok noen dager. Da håper jeg at EL var igår, slik at vi fikk lagt inn aksjer i dagene før. Er den idag eller imorgen er det ikke like lovende :(

Ja, det er så utrulig kjipt detta her :(:(:(
Kjent litt til murringar og stikkinger på høgre side + ELslim, så tenker at det er noko som er på gang, men tek tydligvis tid denne gangen :wtf:

El-testen kan brått bare bli positiv, så fortsett å test:D Høres jo absolutt ut som noe er på gang, frøken:joyful: Mhm, er dødskjipt å ha lange sykluser:shifty:

Var sånn til meg denne gangen også. Fikk el-slim og vsnnete utflod en uke før EL endelig kom, men vanskelig å si uten å teste? Men legg inn aksjer iallefall:)
Det er notert :D Får kjøpe meg noen tester i morgen for å være sikker :)

Jeg har tenkt tanken, bør jeg da begynne når kommende mens er ferdig? Er vel litt ugunstig å begynne midt i syklus?
Det aner jeg ikke :p tenker som så at begynner du nå kan du få rutine og se litt hvordan det fungerer for deg før det blir "alvor"

Søvnløs natt her i natt. Er ganske lei meg for at jeg ikke vil få se mine foreldre i jula :( og ikke minst lei meg for at de ikke får se mini.

Og der er mannen blitt syk :( nesten 39 i feber. Han har en kropp som reagerer med høy feber for selv den minste ting, og det går som regel over raskt. Men tar nok noen dager. Da håper jeg at EL var igår, slik at vi fikk lagt inn aksjer i dagene før. Er den idag eller imorgen er det ikke like lovende :(

Ånei, en riktig god bedring til mannen:Heartred Håper EL var igår som ønsket:happy119 Beste tiden for å legge inn aksjer er 1 til 2 dager før EL.
20201127_112955.jpg

Da er jeg kommet til CD 24 og er 2- 3 dpo. Tror egl 3 dpo, for hadde så sinnsyke vondter tirsdag ettermiddag/kveld:joyful: Tempen viser 2 dpo. Har en god følelse, men kan jo være lureri:hilarious:

20201127_101357.jpg

Ånei, en riktig god bedring til mannen:Heartred Håper EL var igår som ønsket:happy119 Beste tiden for å legge inn aksjer er 1 til 2 dager før EL.
Vis vedlegget 342052
Hadde ihvertfall ingen EL smerter igår, og heller ingen idag. Appen sier igår, men kroppen har gitt signaler på at det var dagen før. Får se. Dersom ingenting har skjedd til etter jul begynner jeg muligens å teste, men mannen (og jeg) er redd for at det blir ganske mye press som da kan virke mot sin hensikt med tanke på prøving.
Mannen er heldigvis bedre idag, kroppen hans griller ting raskt, men feberen forsvinner like fort som den kommer og.

Jeg har tenkt tanken, bør jeg da begynne når kommende mens er ferdig? Er vel litt ugunstig å begynne midt i syklus?
Jeg tror det er anbefalt å begynne på CD1, altså når mensen kommer :) Men det skader jo ikke å komme inn i rutine allerede nå!

Tempen min steg for andre dag på rad i dag, så regner med jeg hadde eggløsning samme dag som positiv EL-test (onsdag). I så fall er jeg 2dpo allerede :D

Hadde ihvertfall ingen EL smerter igår, og heller ingen idag. Appen sier igår, men kroppen har gitt signaler på at det var dagen før. Får se. Dersom ingenting har skjedd til etter jul begynner jeg muligens å teste, men mannen (og jeg) er redd for at det blir ganske mye press som da kan virke mot sin hensikt med tanke på prøving.
Mannen er heldigvis bedre idag, kroppen hans griller ting raskt, men feberen forsvinner like fort som den kommer og.

Håper da EL var i forgårs:happy: Sitter med akkurat samme følelse. Fikk første positive test tirsdag morgen, og kjente ordentlig vonde el-smerter samme ettermiddag og kveld. Temp sier EL onsdag, samme gjør premom, men jeg føler det var tirsdag:joyful:
Ønsker mannen en fortsatt god bedring:Heartred

Hva tror dere jenter? Har eggløsning vært? Skal teste igjen i kveld..

Vedlegg

• 0E50D65A-0C46-434D-A91E-566C25E73F3E.png
    0E50D65A-0C46-434D-A91E-566C25E73F3E.png
    70,6 KB · Visninger: 101
1dpo i dag - eller tror egentlig at eg er 2 dpo, for eg tror at EL var på kvelden etter positiv test på morgenen :D
Fikk ikkje lagt inn de ekstra aksjene me hadde tenkt, så det blir spennende å se om det holdt :p

CD 25 og er 3- 4 dpo. FF satte kryss idag:D Tester om 4 dager:happy:

20201128_111843.jpg

Ferdig med å sette sammen pepperkakehus:) Da er det unga sin tur til å pynte det:joyful:
20201128_140935.jpg

Back
Topp