IKM uke 50 <3

Ja, må nok sikkert kjøpe fleire skal eg teste 2 ganger for dagen i fleire dagar til :oops: blir jo testing fram til positiv test her og, har nokon digitale også, som eg sparar til testane blir sterkare ;)

Ja, tester må man ha vettu. Går fort med noen stykker når man har en lang syklus:shifty: Og fra 6 dpo blir det testing med G-tester på meg og:joyful:

Igår var det positiv EL test, nå er det negativ. Så d er jeg vel inne i DPO land igjen :nailbiting: spørs bare om det har vært nok å legge in aksjer i går kveld eller om jeg burde samle krefter å forføre gubben litt i kveld og? :confused004 :rolleyes:

Vedlegg

• 28536706-E01E-463D-ABD5-CB037115F0F2.jpeg
    28536706-E01E-463D-ABD5-CB037115F0F2.jpeg
    18 KB · Visninger: 70
Mine tester er ihvertfall innmari negative.. Så ser dessverre ikke ut til at jeg er tilbake i syklus etter jeg tok ut spiralen:shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20201125-210753135.jpg
    Screenshot_20201125-210753135.jpg
    12,1 KB · Visninger: 62
Igår var det positiv EL test, nå er det negativ. Så d er jeg vel inne i DPO land igjen :nailbiting: spørs bare om det har vært nok å legge in aksjer i går kveld eller om jeg burde samle krefter å forføre gubben litt i kveld og? :confused004 :rolleyes:

EL kommer gjerne alt fra 0-36 timer etter positiv test. De fleste regner seg som 1 dpo dagen etter negativ test. Dagen for negativ test er eggløsningsdagen. Eneste som kan angi om EL har vært er temping. Tempen stiger etter EL:)

Mine tester er ihvertfall innmari negative.. Så ser dessverre ikke ut til at jeg er tilbake i syklus etter jeg tok ut spiralen:shifty:

Håper EL ikke er så altfor langt unna:)

Håper det går raskt å komme i syklus! Tok 2 mnd her etter ppille slutt

Hadde ingenting før svangerskapet :p men dette er 3. gang jeg kjenner det

Ja, en graviditet og fødsel kan gjøre om på ting. Om man har sterk mensblødning eller svakere blødning. Og EL-smerter:happy119

Da var det positiv el-test her i hus :D Får nok ikke lagt inn aksjer i dag, men la inn i går og kanskje det blir en runde i morgen. Har ikke helt troen denne runden, og det gjør meg egentlig ganske avslappet!
47ADD0F4-D78D-4298-A367-34293772D590.jpeg

Oppdaga nettopp litt ELslim, woooop :D håpar noko er på gang no, såååå utålmodig ;)
La inn aksjer 23., så da får eg nok mannen med på meir moro no :p;)
Hurra! Tvi tvi :shy:

Da var det positiv el-test her i hus :D Får nok ikke lagt inn aksjer i dag, men la inn i går og kanskje det blir en runde i morgen. Har ikke helt troen denne runden, og det gjør meg egentlig ganske avslappet!
Vis vedlegget 341887
Yey! Kan jo hende du har lang LH-topp? Uansett, aksjer i går og i morgen burde gjøre jobben :D

Yey! Kan jo hende du har lang LH-topp? Uansett, aksjer i går og i morgen burde gjøre jobben :D
Vanligvis pleier de å være negative dagen etter. Men jeg temper jo denne pp, så da lærer jeg vel litt mer om når eggløsning kommer i forhold til positiv test :happy:

Vis vedlegget 341887

Jeeeij:happy093 Happy humpings:wav

Back
Topp