Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på dere! He he... Stakkars dere som har hatt så mye sexDa har vi forhåpentligvis lagt inn siste aksjedel for en stund. For FYTTI F*** det gjør vondt å ha sex under el. Så vondt som jeg har hatt i dag har jeg faktisk ikke hatt de 16 mnd vi har prøvd.. Så håper virkelig dette er vår mnd.
Heier på dere! He he... Stakkars dere som har hatt så mye sexNå fortjener dere at det klaffer!
He he... Mannen min ler (måtte lese det høyt for ham). "Det gått heldigvis over i løpet av et par dager, da", mente hanHehe.. som mannen sa: Hvis vi får dette barnet, så er det INGENTING, jeg mener INGENTING på 6 mnd".![]()
He he... Mannen min ler (måtte lese det høyt for ham). "Det gått heldigvis over i løpet av et par dager, da", mente han
Off... En venninne av meg som ble gravid i september fortalte meg at de hadde hatt sex 25 ganger den syklusenMen kanskje verdt det om spiren sitter??? *grøss*
Skjønner ikke hvor min el blir av. CD11 idag og så lenge jeg har tatt eltester har jeg alltid hatt positv på CD11. Men gårdagens (bt til rett tid) var negativ og dagens (e-bay test på morgenurin) var så negativ som den kan bli. Kan såvidt skimte strek 2. Har bare 1 bt igjen så sparer den til i morgen tenker jeg.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013