~~IKM UKE 5~~

Har dere skikkelig EL slim som strekker seg i tråder mellom fingrene? Jeg har ikke.. Tror ikke jeg pleier å ha det heller. Er bare vått, glatt liksom... Sorry for detaljene he he

Har dere skikkelig EL slim som strekker seg i tråder mellom fingrene? Jeg har ikke.. Tror ikke jeg pleier å ha det heller. Er bare vått, glatt liksom... Sorry for detaljene he he
Jeg tror nok ikke jeg har sånn skikkelig el slim heller, mer vått ja... Haha utrolig hva vi får oss til å fortelle om:P

Er dere flinke å hoppe i høyet da jenter? Er mennene villige? Ikke bare bare for de alltid når de skjønner de har en jobb å gjøre og at det ikke bare er kos ;) Denne mnd går det veldig fint her. Hadde sex CD 8,10,12 og 13. Er CD 14 i dag. Satser på å hoppe litt i høyet nå straks ;) hi hi
Annen hver dag eller tre dager mellom. Skal taes opp denne uken for nå bynner nok el å nerme seg.
Skal bynne el testing 16 januar :)

Forje mnd hadde jeg mye el slim, en dag kom det faktisk en slim ned på innsia av låre mitt da jeg skulle i dusjen :O
Mensen var 2 uker forsinket forje mnd så mistenekr en tidlig SA.

Ellers varierer det fra mnd til mnd med utflod, konsistens osv.

Forje mnd hadde jeg mye el slim, en dag kom det faktisk en slim ned på innsia av låre mitt da jeg skulle i dusjen :O
Mensen var 2 uker forsinket forje mnd så mistenekr en tidlig SA.

Ellers varierer det fra mnd til mnd med utflod, konsistens osv.

Jeg hadde også endel stikninger og murringer i dagene rundt der jeg håpet EL skulle befinne seg nå. Men har ikke kjent noe i dag. Her er det også endel slim, men ikke veldig mye. Hadde mye slim forrige mnd, men det var første EL etter ppilleslutt, så kan være noe med det. Er i alle fall veldig spent på om syklusen er litt normal, og de få sengevalsene har gjort noen ting som helst her. Får bare krysse fingrene, og håpe mannen er i humør senere i kveld i tilfelle EL var i går og svømmerne manglet ;p Stresser ikke altså, men vært litt nedenfor når mannen ikke ville og jeg ville for å treffe EL, haha, huff :p

Har stort sett bare masse våt, klar utflod. Hadde en dag med slimete greier (sorry), men det er igjen vannete.. I tillegg har vi daglig sex. Men så har vi "tatt det som det kommer" i 14 pp, forrige pp gikk til H... pga omgangssyken, mens denne pp her har vi hver fordømte dag. Men jeg er lei! Men nå er jeg lei av sex og av å prøve i det uendelige. Vet ikke hva som er verst.. :p

Å.. Nå kom jeg på.. pp 13 hadde vi hver dag i 10 dager. Det som var "fint" den pp var at eggløsningen forskjøv seg grovt, så alle aksjeinnleggene var totalt bortkastet. Max uflaks!

Mann blir grinete om mannen ikke vil når man tenker selv at i kveld bare MÅ vi! De vet ikke hvor mye planlegging og styr som står bak. Alt vi styrer med i disse syklusene våre. He he :) Her murrer det enda. Tenker EL testen må bli positiv i mrg eller i overmorgen i hvert fall. Ellers skjønner jeg ingenting... :/

Mann blir grinete om mannen ikke vil når man tenker selv at i kveld bare MÅ vi! De vet ikke hvor mye planlegging og styr som står bak. Alt vi styrer med i disse syklusene våre. He he :) Her murrer det enda. Tenker EL testen må bli positiv i mrg eller i overmorgen i hvert fall. Ellers skjønner jeg ingenting... :/

Så sant ! Samboeren spurte meg en gang for ikke så lenge siden om dette med hvordan alt fungerte. Jeg forklarte det meste for ham, og svaret var "dette er jo værre enn avansert matte jo" Haha !!! :p Han har ikke engasjert seg mer for utregning og det å holde styr på både det ene og det andre. Han legger bare inn aksjer og venter spent på test, selv om han ikke helt vet når det er på tide med test ;)

Min mann holder seg ikke oppdatert heller, men hopper som oftest mer enn frivillig i høyet når jeg ber om det. :) he he

Skjønner ikke hvordan man skal klare å finne ut hvordan slim/utfloden er. Vi har sex stort sett hver dag fra jeg slutter blø og til el garantert er over, så er mye rester etter mannen der inne. Selv etter dusj renner det litt og litt. Når kjenner dere etter sekretet?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Skjønner ikke hvordan man skal klare å finne ut hvordan slim/utfloden er. Vi har sex stort sett hver dag fra jeg slutter blø og til el garantert er over, så er mye rester etter mannen der inne. Selv etter dusj renner det litt og litt. Når kjenner dere etter sekretet?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har tenkt det samme, men jeg syns det er veldig forskjell. Mens mannens rester er litt slimete, så er mitt eget mer vannete. Også er det helt klart på farge. Mitt, altså. Så sånn ser jeg forskjell :) Men så har jeg ganske mye av mitt eget, så mulig det dominerer der nede ;)

CD 16 i dag. 4.dagen med høy på CBFM. Lei av å vente på EL. Hatt murringer og stikninger siden lørdag CD 13. Bør få Max på CBFM snart. Vil inn i dpo land nå!! EL test taes her hvert øyeblikk. VIL klare det denne mnd! Har så lyst på termin i oktober <3

Nå ser det ut til at jeg havner her isteden for i uke 4 der jeg har vært til nå. Har hatt varierende sykluser (den forrige var 28 dager), men får jeg el i morgen er jeg tilbake der jeg var tidligere på 31 dager. Så antar vel nå at ikm blir 28.01 isteden for 25 (som jeg trodde og håpte).

Hei alle sammen. Fikk nesten positiv test på søndag, men i går kveld og i dag var den negativ. Så her tror jeg el var i går.(kjentes sånn ut på kroppen) vi har lagt hauger med aksjer, fra cd5 til og medi natt har vi lagt aksjer hver dag. Med unntak av cd 6 og cd9. Så i kveld tar vi oss nok en vel fortjent pause;) hvis ikke blir det i hvertfall spontant:P tror ny ikm settes 27 el 28;)

Masse stikninger og en øm følelse nede i magen idag. Fikk heldigvis lagt inn aksjer igår, og håper nå at EL har vært ca den 12, slik at jeg er kommet til dpo-dagene nå. Men syns det er rart jeg kjenner så mye idag, så spørs om EL er nå ? Jaja, aksjene er vel ganske fint plassert om det skulle være. Nå skal jeg bare slappe av så godt jeg kan og håpe det går bra :) Nå blir vel dagene lange for flere av oss ganske snart ;p

Back
Topp