~~IKM UKE 5~~

Hei;). Jeg opplever det også avogtil. Støtsmerter kommer spesielt under eggløsning, eller hvis han "tar litt av" og treffer feil:P men ømhet på enesiden er der mest ved eggløsning, selvom det hender jeg er litt øm på ene siden innimellom, men da varer som regel det kun en liten stun (maks en dag el to) mens under el er det der som regel av og på i en liten uke;)

Vet ikke om jeg var mye til hjelp, er jo veldig forskjellig fra person til person sikkert;);)
Jo det hjalp mye å vite at det ikke bare er meg hehe!;) støtsmertene er ganske vonde egentlig, og de har jeg ikke merka før sikkert siden jeg kun har hatt en eggløsning etter jeg tok it spiralen før jeg ble gravid og mista...:) Har hatt en liten blødning tidligere idag også, etter sex kanskje ikke uvanlig det heller hvis det er pga eggløsning er på vei?:P

Kjenner en til som har veldig onde støtsmerter under el så er ikke bare oss;) ja kan jo godt være derfor, slimhinnene er jo sikkert litt annerledes under el, plus så har men jo mer sex så da blir jo man litt sår osv;)

Zniri: Jeg har det helt likt som deg under el. Litt ømt og vondt i dagene før el, men på selve el-dagen, og noen ganger dagen før el, gjør det skikkelig vondt når vi "legger aksjer". :p Litt merkelig at kroppen skal fungere sånn under el, det er jo den perioden i syklusen at sex absolutt ikke burde gjøre vondt. :p
Litt blodspor i el-slimet skal forresten bare være positivt, det påståes til og med at man er ekstra fruktbar hvis man får spor av blod under el. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er dere flinke å hoppe i høyet da jenter? Er mennene villige? Ikke bare bare for de alltid når de skjønner de har en jobb å gjøre og at det ikke bare er kos ;) Denne mnd går det veldig fint her. Hadde sex CD 8,10,12 og 13. Er CD 14 i dag. Satser på å hoppe litt i høyet nå straks ;) hi hi

Her går det heller tregt med sengevalsen om dagen. Ingen ting siden torsdag. Jeg har nemlig ny taktikk om å ikke legge så mye opp til det denne runden i håp om å ham skikkelig på når det først skjer... Så får vi se...

Er på cd 10 i dag, og skal komme igang med el-testene. Så får vi se hvor lenge jeg greier å være tålmodig kone, om ikke mannen for ut fingern;)

Jeg kan nok strykes fra denne uken. Fikk EL mye tidligere enn forventet, så IKM blir i midten av uke 4.

Lite sengevals her også gitt ;/ en uke siden en skikkelig runde også to dager siden en runde som ikke ble skikkelig fullført, håper en dråpe eller to med svømmere kom seg av sted likevel da EL skulle være ca i går..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Zniri: Jeg har det helt likt som deg under el. Litt ømt og vondt i dagene før el, men på selve el-dagen, og noen ganger dagen før el, gjør det skikkelig vondt når vi "legger aksjer". :p Litt merkelig at kroppen skal fungere sånn under el, det er jo den perioden i syklusen at sex absolutt ikke burde gjøre vondt. :p
Litt blodspor i el-slimet skal forresten bare være positivt, det påståes til og med at man er ekstra fruktbar hvis man får spor av blod under el. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jaggu godt å høre! Hehe:P Ja merkelig at det skal være sånn! Begynne sengevalsen med "vær forsiktig" er ikke helt det store;) Men men, her legge vi nå inn aksjer uten å tenke på akkurat det vi vil skal skje og gjør det for kosen:)

Er dere flinke å hoppe i høyet da jenter? Er mennene villige? Ikke bare bare for de alltid når de skjønner de har en jobb å gjøre og at det ikke bare er kos ;) Denne mnd går det veldig fint her. Hadde sex CD 8,10,12 og 13. Er CD 14 i dag. Satser på å hoppe litt i høyet nå straks ;) hi hi

Vi har begynt "annenhver dag-regimet". :p Er på cd12 i dag, og vi har hatt sex på cd9 og cd11 foreløpig. Må innrømme at verken jeg eller mannen synes det er det helt store med "pliktsex". Vi prøver å ikke tenke på det, men det blir automatisk til at sex utenom el-tider blir mye mer spontant og lekent. ;)

Sengevalsen er det ingenting å si på het hvertfall. Er på cd9 nå og har hatt sengekos hver dag siden cd5 (tanta var visst på en kort visitt denne gang). Men er nok enda noen dager til el så bare å stå på :D Mannen er helt med hvertfall :) Syns synd i han når/om jeg blir gravid for da er ikke akkurat sex det jeg ønsker mest, så blir en stor omveltning på han :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Heldigvis negativ el-test her i dag, så ingen krise mtp lite sex enda. I kveld skal jeg på trening, noe han liker at jeg gjør. Hvis jeg i tillegg tar på meg noen klær han liker etterpå, er det kanskje håp om at det blir noe på meg?:)Skal til gyn i morgen formiddag, så er ikke så keen på morgensex da...

Pleier dere å ha stikninger og murringer ved EL? Hadde det o går og i dag, men ingen pos EL test enda... Høy på CBFM siden CD13... CD 15 i dag...

IKM 28 januar her! :)

Fikk positiv EL test i dag så her har vi allerede svingt oss :p og i går, hadde en liten følelse på at EL var på vei :)

Pleier dere å ha stikninger og murringer ved EL? Hadde det o går og i dag, men ingen pos EL test enda... Høy på CBFM siden CD13... CD 15 i dag...

Kjenner jeg har litt murringer nå, men det er fryktelig lite. Har bare veldig mye utflod.

Pleide før ha veldig tydelige elsmerter. Hadde liksom aldri behov for eltester f.eks. Men etter den siste SA-en har jeg lite/ingen elsmerter. Om jeg kjenner veeeeldig gidt etter kan jeg kjenne det iler litt nedober låret, men ellers ingenting.
Har jo fått pisitive eltester etter sa-en til riktig tid. Hadde det ikke vært for det hadde jeg trudd at jeg ikke hadde el. Syklusen min har og blitt forkortet med 1 uke etter SA-en. TR kommer på cd 21/22.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har tidvis hatt en vedvarende stikkende i siden ved EL. Har det ikke hver syklus, men iblant:)

Hei! Kan jeg komme inn hit? Ser ut til at jeg har ikm onsdag 29.1. Pp 16... :)

Back
Topp