Her er den
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke santHe heJa, den var skikkelig negativ! Men veldig greit å begynne noen dager før den er forventet å være positiv. Man kan jo aldri vite hva kroppen kan finne på
![]()
Ja la inn de siste 3 pp-ene. Her spotter jeg og idag. 3 dager siden tr dro og ikke blødd noe de dagene. Lurer på om kroppen min er helt ute å kjører etter siste sa i oktober.Ja, FF jobber jo bare ut ifra hvordan det har vært før. Du la vel inn litt data før du startet å tempe, gjorde du ikke? Håper også du får lengre (kjempelang, pga en spire) lutealfase, og at du kan bli her
Jeg begynner å bli lei av spotting... Har spottet like lenge som jeg hadde mensen denne pp...
Stoppet med testing da jeg fikk tre dager på rad med hvite tester. Så siste testen tok jeg på tirsdag eller onsdag. Ja, føler det kan være greitHmmmm... Og ikke fått tilbake streken heller? Sikkert greit å få en sjekk vare for å se hvordan det står til med ting![]()