~~IKM UKE 5~~

Her er den

1389311491656.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da begynnet jakten på el :D cd6 idag og veldig negativ el test (selvsagt). Pleier bli positiv på cd10, men tar ingen sjanser og begynner tidlig.
1389352536762.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

He he:) Ja, den var skikkelig negativ! Men veldig greit å begynne noen dager før den er forventet å være positiv. Man kan jo aldri vite hva kroppen kan finne på:)

He he:) Ja, den var skikkelig negativ! Men veldig greit å begynne noen dager før den er forventet å være positiv. Man kan jo aldri vite hva kroppen kan finne på:)
Nei ikke sant :) Ikke at det egentlig spiller noen rolle. Vi har sex stort sett hver dag så eltestingen er mest for å vite nøyaktid i forhold til dpo dagene. Men begynte jo å tempe denne pp så får vel vite el uansett, men har så mange el tester at jeg tester bare likevel :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Sterkere test idag. På god vei mot el
1389440485439.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

CD 13 i dag og endelig høy på CBFM! Jippi!! Så glad for at EL ser ut til å være på vei! Skal ta en EL test også nå etterpå :)

Så gøy at det nærmer seg EL for flere her inne ! Håper dpo-dagene går raskt for alle og at alle få positive tester !! :D

Ser at FF mener IKM er søndag 26 i uke 4 på CD22. De to siste pp-ene har tr kommet på cd21 og 22. Men jeg holder meg her om det er greit og håper på en lengre syklus denne gang så et evnt egg rekker å feste seg. Spent på når FF finner el :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, FF jobber jo bare ut ifra hvordan det har vært før. Du la vel inn litt data før du startet å tempe, gjorde du ikke? Håper også du får lengre (kjempelang, pga en spire) lutealfase, og at du kan bli her:)

Jeg begynner å bli lei av spotting... Har spottet like lenge som jeg hadde mensen denne pp...

Ja, FF jobber jo bare ut ifra hvordan det har vært før. Du la vel inn litt data før du startet å tempe, gjorde du ikke? Håper også du får lengre (kjempelang, pga en spire) lutealfase, og at du kan bli her:)

Jeg begynner å bli lei av spotting... Har spottet like lenge som jeg hadde mensen denne pp...
Ja la inn de siste 3 pp-ene. Her spotter jeg og idag. 3 dager siden tr dro og ikke blødd noe de dagene. Lurer på om kroppen min er helt ute å kjører etter siste sa i oktober.
Har aldri hatt så korte sykluser før. Har alltid hatt 26/28 dager.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hei alle sammen har vært litt opptatt de siste dagene men nå er det helg;) jeg har ikke noe fast tidspunkt for testing. Jobber skift og har vi har ikke toaletter på jobben så er umulig for meg å teste der. Men sist måned gikk det bra selvon så satser på at det går bra uansett:):) tok første el test ca kl 17 i dag. Den var ganske negativ, men er jo litt tidlig enda;):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, da:) Så lenge man har sex ofte nok, er det jo egentlig det samme når EL egentlig er;) Men det er jo gøy å ha litt tidsfordriv mens man venter:p

Jepp det er det absolutt. Jeg har litt uregelmessig syklus også så er greit å vite når ikm mest sannsynlig blir, slik at jeg har en god ide om når jeg kan teste;)

Så spennende å se at flere holder på med el testing:). Her kan jeg oppdatere med at jeg fortsatt ikke har fått besøk av TR etter streken jeg så som forsvant. I dag har jeg oppdaget hvitt strekkbart slim. Så skjønner egentlig ingenting:). 3.gang siden TR var her sist at jeg tror jeg har el.. Ringer legen til tirsdag og bestiller legetime:). Jeg må vel ha noe ubalanse av et slag;P..

Hmmmm... Og ikke fått tilbake streken heller? Sikkert greit å få en sjekk vare for å se hvordan det står til med ting:)

Hmmmm... Og ikke fått tilbake streken heller? Sikkert greit å få en sjekk vare for å se hvordan det står til med ting:)
Stoppet med testing da jeg fikk tre dager på rad med hvite tester. Så siste testen tok jeg på tirsdag eller onsdag. Ja, føler det kan være greit:). Blir litt surrete i hodet av å aldri vite hvor i syklusen jeg er:).

Back
Topp