~~IKM UKE 5~~

Fortsatt negativ EL-test her. Har fått positiv på CD 13 de to siste gangene, og det er i så fall på torsdag... Får vel legge inn litt mer aksjer i mellomtiden ;)

Da har vi forhåpentligvis lagt inn siste aksjedel for en stund. For FYTTI F*** det gjør vondt å ha sex under el. Så vondt som jeg har hatt i dag har jeg faktisk ikke hatt de 16 mnd vi har prøvd.. Så håper virkelig dette er vår mnd.

Da har vi forhåpentligvis lagt inn siste aksjedel for en stund. For FYTTI F*** det gjør vondt å ha sex under el. Så vondt som jeg har hatt i dag har jeg faktisk ikke hatt de 16 mnd vi har prøvd.. Så håper virkelig dette er vår mnd.
Heier på dere! He he... Stakkars dere som har hatt så mye sex:D Nå fortjener dere at det klaffer!

Hehe.. som mannen sa: Hvis vi får dette barnet, så er det INGENTING, jeg mener INGENTING på 6 mnd". :p
He he... Mannen min ler (måtte lese det høyt for ham). "Det gått heldigvis over i løpet av et par dager, da", mente han :p

Off... En venninne av meg som ble gravid i september fortalte meg at de hadde hatt sex 25 ganger den syklusen:confused: Men kanskje verdt det om spiren sitter??? *grøss*

He he... Mannen min ler (måtte lese det høyt for ham). "Det gått heldigvis over i løpet av et par dager, da", mente han :p

Off... En venninne av meg som ble gravid i september fortalte meg at de hadde hatt sex 25 ganger den syklusen:confused: Men kanskje verdt det om spiren sitter??? *grøss*

25 ganger, ja.. Da vi fikk snuppa hadde vi oss vel 14 ganger. Syns det var nok ;) 25 ganger.. Da hadde jeg daua.. :P Ja, vi får se om det går over. Han er visst "øm", så det er vel litt friskt i minne dette her.. Haha.. Stakkars.. ;)

Kan se ut som om el kommer litt senere denne pp. Har pleid å ha positiv eltest på cd 10, 11 og 12, men dagens test 10dpo er langt fra positiv.
1389737597295.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her er EL i dag og vi er full gang selv om mannen sliter med å ta hintet :P Spiren må jo bare sitte denne pp :) Blir så frustrert når lege og alt sier jeg er perfekt for å føde barn og ville tro jeg ble gravid fort men her sitter vi da, PP5 :P

Masse murringer og stikninger her. Negativ EL test i dag, men var ikke langt unna positiv. Var 4.dagen i dag med høy på CBFM. Akkurat lagt inn aksjer her nå, så håper EL er i morgen, eller at jeg får pos EL test i morgen og Max på CBFM. Spennende tider dette! :) satser på at jeg i hvert fall er i dpo land på fredag! ;)

Skjønner ikke hvor min el blir av. CD11 idag og så lenge jeg har tatt eltester har jeg alltid hatt positv på CD11. Men gårdagens (bt til rett tid) var negativ og dagens (e-bay test på morgenurin) var så negativ som den kan bli. Kan såvidt skimte strek 2. Har bare 1 bt igjen så sparer den til i morgen tenker jeg.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Skjønner ikke hvor min el blir av. CD11 idag og så lenge jeg har tatt eltester har jeg alltid hatt positv på CD11. Men gårdagens (bt til rett tid) var negativ og dagens (e-bay test på morgenurin) var så negativ som den kan bli. Kan såvidt skimte strek 2. Har bare 1 bt igjen så sparer den til i morgen tenker jeg.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Og FF mener tydeligvis det er lenge til el

1389777424426.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

I dag er jeg offisielt 1 dpo :D

Positiv CB digital EL test i dag også! :) Skal jeg regne med at EL er i morgen da eller? Blir humping i kveld og i morgen i hvert fall. Mannen må bare stå til tjeneste! :) hehe

Her skjer det jo litt:) Mange din er aktive på aksjefronten.

Her var det neeeeeesten positiv el-test i dag. Håper på positiv i morgen, og er i så fall helt i følge mitt eget skjema. Vi får se!

Happy humping, alle sammen!

CD 14 og enda ingen positiv EL-test. I følge FF er det EL på lørdag. Satser på at det stemmer. Må vel legge inn litt aksjer i dagene fremover. Må bare bli kvitt feberen først. :-)

Da er du satt opp S25:)

Det er ikke meningen å være så lite deltakende her, men det er litt mye som skjer med begravelse, tømming av hus, møte med bank og andre møter osv, så har såvidt tid tid i løpet av dagen til å ta turen innom og bare oppdatere forside listen:).
Men det er veldig koselig å se dere er i full gang med testing og el;)! Håper det klaffer for dere alle:).
Jeg endte da opp med en ca. 8 dagers lutealfase igjen, for 3. gang. Tenker jeg er ferdig med en del av det som opptar dagene fortiden i mars, så da får jeg vente til mars med time hos legen. Så blir kos for kosens skyld fremover. Det er vel ingen som blir gravide med en så kort fase:)..
Gleder meg til å følge videre med på dere når Eggløsningstestene er byttet ut med graviditetstester:D

Jeg fikk ikke positiv EL test før CD 20! Men da var dem virkelig positiv og jeg har testet hver eneste dag :)

2dpo i dag og jeg er allerede utålmodig etter å kjenne etter symptomer og ta gtest... Men så tidlig kunne vel like gjerne mannen tissa på pinnen for meg, omtrent like sannsynlig med positiv test ;)

Back
Topp