Bkno1157862
Andre møte med forumet
Driver ikke å tar ELtester, men første dag i siste mens var 3.jan, så regner med EL er rett rundt hjørnet
aksjer ble lagt inn søndag og tirsdag. Så blir det vel hver dag fremover ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he... Ja, er nok ikke mye vits i å begynne å teste enda2dpo i dag og jeg er allerede utålmodig etter å kjenne etter symptomer og ta gtest... Men så tidlig kunne vel like gjerne mannen tissa på pinnen for meg, omtrent like sannsynlig med positiv test![]()
Jeg har også litt blødninger for tiden:-/Er det mange som har vært borti å blø under eggløsningen? Skal ha EL 16.januar, men mener selv jeg hadde EL i går (jeg bruker ikke el-test), og i dag har det vært friskt rødt blod (sorry for detaljer) i små mengder..
Jeg skal også egentlig ha eggløsning 16. blødde bittelitt for noen dager siden med noe som mest sannsynlig var el smerterEr det mange som har vært borti å blø under eggløsningen? Skal ha EL 16.januar, men mener selv jeg hadde EL i går (jeg bruker ikke el-test), og i dag har det vært friskt rødt blod (sorry for detaljer) i små mengder..
Da høres det jo ut som ting er på gangJeg har enda ikke fått positiv el-test, cd15 i dag.Testene ble sterkere i noen dager, men så svake igjen, så jeg begynte å lure om el kanskje kunne ha vært. Men dagens el-test er sterk igjen, så nå håper jeg det er noe i gjære. Med masse el-slim og murringer/stikkinger i eggstokkene så kjennes det lovende ut for at jeg snart havner i dpo-land også!
![]()
Da høres det jo ut som ting er på gangHvordan er det med tempen? Er på tlf, så får ikke opp grafer...
I dag håper jeg EL-testen er positiv, for mannen har fått feber, sovet ikke om jeg får lurt ham med på noe mer![]()