~~IKM UKE 5~~

Driver ikke å tar ELtester, men første dag i siste mens var 3.jan, så regner med EL er rett rundt hjørnet :) aksjer ble lagt inn søndag og tirsdag. Så blir det vel hver dag fremover ;-)

Her ventes ikke EL før tirsdag. Men lutealfasen min er på 11-12 dager, så heldigvis tidlig IKM. Og sist testet jeg positivt 8 dpo (etter eltest), så jeg tenker å ta en test onsdag 29.januar. Teller dager nå gitt.

Håper vi alle kommer inn i oktober 2014. :D

Er det mange som har vært borti å blø under eggløsningen? Skal ha EL 16.januar, men mener selv jeg hadde EL i går (jeg bruker ikke el-test), og i dag har det vært friskt rødt blod (sorry for detaljer) i små mengder..

2dpo i dag og jeg er allerede utålmodig etter å kjenne etter symptomer og ta gtest... Men så tidlig kunne vel like gjerne mannen tissa på pinnen for meg, omtrent like sannsynlig med positiv test ;)
He he... Ja, er nok ikke mye vits i å begynne å teste enda;) Hvor lenge tenkte du å holde deg denne gangen?

Er det mange som har vært borti å blø under eggløsningen? Skal ha EL 16.januar, men mener selv jeg hadde EL i går (jeg bruker ikke el-test), og i dag har det vært friskt rødt blod (sorry for detaljer) i små mengder..
Jeg har også litt blødninger for tiden:-/

Jeg skal også egentlig ha eggløsning 16. blødde bittelitt for noen dager siden med noe som mest sannsynlig var el smerter:)

Godt å høre at det er flere! :)
Lykke til med prøvingen dere!

Sent from my iPhone using Tapatalk

I dag håper jeg EL-testen er positiv, for mannen har fått feber, sovet ikke om jeg får lurt ham med på noe mer:confused:

Jeg har enda ikke fått positiv el-test, cd15 i dag. :rolleyes: Testene ble sterkere i noen dager, men så svake igjen, så jeg begynte å lure om el kanskje kunne ha vært. Men dagens el-test er sterk igjen, så nå håper jeg det er noe i gjære. Med masse el-slim og murringer/stikkinger i eggstokkene så kjennes det lovende ut for at jeg snart havner i dpo-land også! ;)

Ikke fått testa enda. Forsiv meg i morgest så tissa kl9, så skal teste kl13. Håper den er positiv. Kjennes egentlig slik ut på kroppen.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har enda ikke fått positiv el-test, cd15 i dag. :rolleyes: Testene ble sterkere i noen dager, men så svake igjen, så jeg begynte å lure om el kanskje kunne ha vært. Men dagens el-test er sterk igjen, så nå håper jeg det er noe i gjære. Med masse el-slim og murringer/stikkinger i eggstokkene så kjennes det lovende ut for at jeg snart havner i dpo-land også! ;)
Da høres det jo ut som ting er på gang:) Hvordan er det med tempen? Er på tlf, så får ikke opp grafer...

ImageUploadedByBV Forum1389872493.862865.jpg

Hva tror dere? Ikke helt positiv enda kanskje? CD 15 i dag. :-)

Her er det 2.dagen med MAX på CBFM og negativ EL test etter positiv i går. Så jeg har nok eggløsning i dag ja og går inn i dpo land i morgen ;) Vi hadde sex fredag, lørdag, søndag, tirsdag og i går onsdag. Så håper vi har en god sjanse denne gangen. Blir sex i kveld også selvfølgelig, og i morgen. SÅ blir det hviletid :D he he

Da høres det jo ut som ting er på gang:) Hvordan er det med tempen? Er på tlf, så får ikke opp grafer...

Tempen er tilbake til før el-nivå, så den ene høye tempen kom nok av at jeg sov med ullsokker og ble kjempevarm den natta. :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag håper jeg EL-testen er positiv, for mannen har fått feber, sovet ikke om jeg får lurt ham med på noe mer:confused:

Feber er vel ikke helt bra for svømmerne, så du får putte i han paracet. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp