Har dere skikkelig EL slim som strekker seg i tråder mellom fingrene? Jeg har ikke.. Tror ikke jeg pleier å ha det heller. Er bare vått, glatt liksom... Sorry for detaljene he he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror nok ikke jeg har sånn skikkelig el slim heller, mer vått ja... Haha utrolig hva vi får oss til å fortelle omHar dere skikkelig EL slim som strekker seg i tråder mellom fingrene? Jeg har ikke.. Tror ikke jeg pleier å ha det heller. Er bare vått, glatt liksom... Sorry for detaljene he he
Annen hver dag eller tre dager mellom. Skal taes opp denne uken for nå bynner nok el å nerme seg.Er dere flinke å hoppe i høyet da jenter? Er mennene villige? Ikke bare bare for de alltid når de skjønner de har en jobb å gjøre og at det ikke bare er kosDenne mnd går det veldig fint her. Hadde sex CD 8,10,12 og 13. Er CD 14 i dag. Satser på å hoppe litt i høyet nå straks
hi hi
Mann blir grinete om mannen ikke vil når man tenker selv at i kveld bare MÅ vi! De vet ikke hvor mye planlegging og styr som står bak. Alt vi styrer med i disse syklusene våre. He heHer murrer det enda. Tenker EL testen må bli positiv i mrg eller i overmorgen i hvert fall. Ellers skjønner jeg ingenting... :/
Skjønner ikke hvordan man skal klare å finne ut hvordan slim/utfloden er. Vi har sex stort sett hver dag fra jeg slutter blø og til el garantert er over, så er mye rester etter mannen der inne. Selv etter dusj renner det litt og litt. Når kjenner dere etter sekretet?
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Da er du satt oppKan jeg få plass på onsdag 29.1?16 PP..
Såklart kan du detKan jeg bli med her? IKM 27.01. PP10
Da er du satt opp på listenIKM 28 januar her!![]()