~IKM uke 5 2018~

Takk :shy: Det er flere som har sagt at de er imponert over den. Men kan jo ikke gi opp heller :) Det er første barnet ja. Er jo ikke ung lenger heller så da tar det litt tid.
Ønsker deg masse lykke til! Håper på 2 streker for deg snart [emoji4]

Vi har hatt ned i 20minusgrader i natt :p så jeg fryser ihvertfall! Igår så gikk jeg ut i bare superundertøy og joggebukse (mellom hjemme og bilen og bilen og butikken, men likevel) jeg holdt på å svette ihjel etter å ha vært så mange timer i aktivitet i barnehagen!

Altså nå begynner jeg virkelig å lure her.... Ny kvalme i kveld, akkurat som i går på samme tidspunkt. Temp i morgen blir spennende.

Altså nå begynner jeg virkelig å lure her.... Ny kvalme i kveld, akkurat som i går på samme tidspunkt. Temp i morgen blir spennende.
Oioi, spennende! Jeg var kvalm til morgenen idag :wideyed::wtf:

Så rart! Håper at det er noe helt annet[emoji5]
Takk. Håper det jeg også.
Det har bare vært blod på papiret når jeg hsr vært på do, og nå mot kvelden har det blitt brunt..
Håper jo kanskje det var en festeblødning.
Drar til legen i morgen for å ta blodprøver og g.test. Håper det ikke er en SA!!! [emoji45]
Jeg orker ikke gjennom det igjen

Tempen sank ytterligere i dag [emoji17] 3 dager med jevnt tempdropp, så nå er alt håpet borte [emoji17] IKM 30.01, men kan vel egentlig tolke ut i fra tempen at IKM kommer innpå meg som en snikende ond heks! [emoji52]

Høy temp men blenda test i dag, 10dpo.

61320dfb-9082-4fb6-883a-af6e865a77d6-jpeg.241529

Tok ny test i dag 10 dpo. Men tror dette er skygge og var skygge i går. Har ikke fått positiv så tidlig før heller. Men gir ikke opp helt enda. Hvile pulsen min har også gått opp, noe som kan være tegn på at noe er på gang. Og kroppen er jo helt koko. Flere symptomer som jeg ikke hadde forie pp.
5552c9d3df82e552d4eb2089c1395bff.jpg

Når testen har tørka litt:
a8bfd83d6c3dc6cee55591477f0fe7ad.jpg

Tok ny test i dag 10 dpo. Men tror dette er skygge og var skygge i går. Har ikke fått positiv så tidlig før heller. Men gir ikke opp helt enda. Hvile pulsen min har også gått opp, noe som kan være tegn på at noe er på gang. Og kroppen er jo helt koko. Flere symptomer som jeg ikke hadde forie pp.
5552c9d3df82e552d4eb2089c1395bff.jpg

Når testen har tørka litt:
a8bfd83d6c3dc6cee55591477f0fe7ad.jpg
Håper med deg :) Tørr ikke sjekke hvilepulsen min for da ødelegger det det lille håpet jeg har. Men hadde da vært forberedt. Lite dilemma.

Håper med deg :) Tørr ikke sjekke hvilepulsen min for da ødelegger det det lille håpet jeg har. Men hadde da vært forberedt. Lite dilemma.
Ser du noe på bildene mine? Vet ikke om de er litt røde eller grå. Ååå kunne ønske de var endten klart positive eller klart negative. Jeg hater å ikke vite.

Forstår hva du mener. Pga jeg hater å ikke vite, så syns jeg det er kjekt å følge pulsen [emoji4] håper på positiv test for deg! Heier på oss [emoji173]

Æsj, klarte ikke å holde meg til 10 dpo :wtf:
Blenda på 8 dpo.

49104575-495C-4137-AA41-50262206B16D.jpeg

Ser du noe på bildene mine? Vet ikke om de er litt røde eller grå. Ååå kunne ønske de var endten klart positive eller klart negative. Jeg hater å ikke vite.

Forstår hva du mener. Pga jeg hater å ikke vite, så syns jeg det er kjekt å følge pulsen [emoji4] håper på positiv test for deg! Heier på oss [emoji173]
Syns jeg ser noe, men usikker på farge. Ja skulle ønske testene viste enten eller, ikke noe midt i mellom. Heier på oss begge!!

Jeg tør ikke teste :p har lovet meg selv å ikke teste før 14dpo, fordi da vet jeg at jeg kan begynne på sprøyter neste syklus.
Testetrangen klør i fingrene :hilarious:

Heyhey, hvordan skal deg klare å holde meg nå? [emoji85] Blir vel fort en test på meg i morgen, men så vet jeg jo at det er for tidlig for meg[emoji16]
:angelic:

Skal prøve å ikke teste imorgen :D

[emoji17][emoji17][emoji17][emoji30]

31844d2789f4f3904ebb1c8af76b1e3a.png

Jeg kan settes på tr.
Kanskje det er kjemisk, kanskje det bare er sykluskluss.
Lykke til til dere andre Håper det blir mange positive tester neste uke[emoji4]

Back
Topp