~IKM uke 5 2018~

5 dpo i dag og jada, klarte ikke styre unna jeg heller :shifty: til mitt forsvar så har jeg begynt å lure på om EL kan ha vært alleer torsdag. Så da er jeg evt 6 dpo :hilarious:

Høy temp men blenda test i dag, 10dpo.

61320dfb-9082-4fb6-883a-af6e865a77d6-jpeg.241529
Er nå ikke sikker på at den der er helt blenda.

Er nå ikke sikker på at den der er helt blenda.
Det samme sier de som har sett bildet i dagboka mi. I virkeligheten så er det ingenting der, og i dag kom det et lite tempdropp så tanta er nok på vei tenker jeg.

Jeg kan settes på tr.
Kanskje det er kjemisk, kanskje det bare er sykluskluss.
Lykke til til dere andre Håper det blir mange positive tester neste uke[emoji4]
Ikke noe kjekt. Lykke til i neste pp!

Eggløsningen min ser ut til å være i dag, 2-3 dager senere enn ventet, så da er egentlig IKM i begynnelsen av uke 6

Jeg kan settes på tr.
Kanskje det er kjemisk, kanskje det bare er sykluskluss.
Lykke til til dere andre Håper det blir mange positive tester neste uke[emoji4]
Det var skikkelig unødvendig av kroppen din da, håper det går fort over og at det bare er én liten spire som krangler litt i starten!

Bruker den å være litt ustabil? :p

Ja den har nok ikke stabilisert seg ennå. Men den gikk fra dag 23 første pp til 19 i andre pp, så da trodde jeg den ville komme senest dag 19 denne måneden også... Men dag 21 er bedre enn 23

Ja den har nok ikke stabilisert seg ennå. Men den gikk fra dag 23 første pp til 19 i andre pp, så da trodde jeg den ville komme senest dag 19 denne måneden også... Men dag 21 er bedre enn 23
Åja sånn :cat: et par dager fra eller til er jo ok, gjør lin også hele tiden!
Min varierer fra 13 til 18.

Jeg har vært borti at syklusen tar seg en helomvending og går for to mnd + :dead: det er ikke fult så flott!

Starter å miste trua på denne pp'n [emoji20] jeg som hadde skikkelig trua denne gangen. 11 dpo i dag.

22005e05d9acdfabcdf76fa38a366461.jpg

Eggløsningen min ser ut til å være i dag, 2-3 dager senere enn ventet, så da er egentlig IKM i begynnelsen av uke 6
Lykke til i uke 6 :)

Tanta kom her på litt for tidlig besøk, og i tillegg så hadde jeg litt tidligere EL..

9 dpo og klarte å la testene ligge idag :p
Tempen litt opp og samme med hvilepulsen :D Spennende!

Back
Topp