Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, det var raskt?! Kan ikke være den berømte festeblødningen da?Jeg kan settes på tr.
Kanskje det er kjemisk, kanskje det bare er sykluskluss.
Lykke til til dere andre Håper det blir mange positive tester neste uke[emoji4]
Er nå ikke sikker på at den der er helt blenda.Høy temp men blenda test i dag, 10dpo.
![]()
Det samme sier de som har sett bildet i dagboka mi. I virkeligheten så er det ingenting der, og i dag kom det et lite tempdropp så tanta er nok på vei tenker jeg.Er nå ikke sikker på at den der er helt blenda.
Ikke noe kjekt. Lykke til i neste pp!Jeg kan settes på tr.
Det var skikkelig unødvendig av kroppen din da, håper det går fort over og at det bare er én liten spire som krangler litt i starten!Jeg kan settes på tr.
Bruker den å være litt ustabil?Eggløsningen min ser ut til å være i dag, 2-3 dager senere enn ventet, så da er egentlig IKM i begynnelsen av uke 6
Bruker den å være litt ustabil?![]()
Åja sånnJa den har nok ikke stabilisert seg ennå. Men den gikk fra dag 23 første pp til 19 i andre pp, så da trodde jeg den ville komme senest dag 19 denne måneden også... Men dag 21 er bedre enn 23
et par dager fra eller til er jo ok, gjør lin også hele tiden!
det er ikke fult så flott!Se det på den lyse siden, du kan trolig drikke vin om noen dagerStarter å miste trua på denne pp'n [emoji20] jeg som hadde skikkelig trua denne gangen. 11 dpo i dag.
![]()
Ja har IKM 29 januar. Så kan se sånn ut!Se det på den lyse siden, du kan trolig drikke vin om noen dager![]()
Vi kan sitte og skåle da, legge ut bilder av spekematen og drikken vår når de andre legger ut tester!Ja har IKM 29 januar. Så kan se sånn ut!

Med på den! [emoji23]Vi kan sitte og skåle da, legge ut bilder av spekematen og drikken vår når de andre legger ut tester! [emoji813]bigred
Lykke til i uke 6Eggløsningen min ser ut til å være i dag, 2-3 dager senere enn ventet, så da er egentlig IKM i begynnelsen av uke 6
Æsj, det var kjiptTanta kom her på litt for tidlig besøk, og i tillegg så hadde jeg litt tidligere EL..
Masse lykke til i neste pp!Var ikke helt plana at det skulle gå den veien. Tusen takkÆsj, det var kjiptMasse lykke til i neste pp!