Ønsker deg masse lykke til! Håper på 2 streker for deg snart [emoji4]TakkDet er flere som har sagt at de er imponert over den. Men kan jo ikke gi opp heller
Det er første barnet ja. Er jo ikke ung lenger heller så da tar det litt tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg masse lykke til! Håper på 2 streker for deg snart [emoji4]TakkDet er flere som har sagt at de er imponert over den. Men kan jo ikke gi opp heller
Det er første barnet ja. Er jo ikke ung lenger heller så da tar det litt tid.
Tusen takkØnsker deg masse lykke til! Håper på 2 streker for deg snart [emoji4]

Nei. Har ikke testet, men har begynt å blø en uke før mens. Blodet er rart og ser ut som når jeg hadde sa i September.
Oioi, spennende! Jeg var kvalm til morgenen idagAltså nå begynner jeg virkelig å lure her.... Ny kvalme i kveld, akkurat som i går på samme tidspunkt. Temp i morgen blir spennende.

Takk. Håper det jeg også.Så rart! Håper at det er noe helt annet[emoji5]
Håper med degTok ny test i dag 10 dpo. Men tror dette er skygge og var skygge i går. Har ikke fått positiv så tidlig før heller. Men gir ikke opp helt enda. Hvile pulsen min har også gått opp, noe som kan være tegn på at noe er på gang. Og kroppen er jo helt koko. Flere symptomer som jeg ikke hadde forie pp.![]()
Når testen har tørka litt:
![]()
Ser du noe på bildene mine? Vet ikke om de er litt røde eller grå. Ååå kunne ønske de var endten klart positive eller klart negative. Jeg hater å ikke vite.Håper med degTørr ikke sjekke hvilepulsen min for da ødelegger det det lille håpet jeg har. Men hadde da vært forberedt. Lite dilemma.
Syns jeg ser noe, men usikker på farge. Ja skulle ønske testene viste enten eller, ikke noe midt i mellom. Heier på oss begge!!Ser du noe på bildene mine? Vet ikke om de er litt røde eller grå. Ååå kunne ønske de var endten klart positive eller klart negative. Jeg hater å ikke vite.
Forstår hva du mener. Pga jeg hater å ikke vite, så syns jeg det er kjekt å følge pulsen [emoji4] håper på positiv test for deg! Heier på oss [emoji173]
Heyhey, hvordan skal deg klare å holde meg nå? [emoji85] Blir vel fort en test på meg i morgen, men så vet jeg jo at det er for tidlig for meg[emoji16]