~IKM uke 5 2018~

Har El 21.01 ikke 16.01[emoji4]
Samme IKM?

Kjøpte cb digital El test idag, men det skjedde ingenting i visningsskjermen, men på testpinnen er det to streker, noen som vet om jeg har eggløsning eller om det alltid er to streker?[emoji39]
Jeg bruker CB monitor og det er vel like tester man bruker på det og digital test. Jeg får alltid to streker på min, men i varierende styrke. Legg gjerne ut bilde :)

Samme IKM?

Jeg bruker CB monitor og det er vel like tester man bruker på det og digital test. Jeg får alltid to streker på min, men i varierende styrke. Legg gjerne ut bilde :)
47361689b7e56e05c1aeae4cf42a56f7.jpg

Ja, samme IKM, var bare skrevet feil dato [emoji4]

47361689b7e56e05c1aeae4cf42a56f7.jpg

Ja, samme IKM, var bare skrevet feil dato [emoji4]
Den svakeste streken skal bli sterkere når EL nærmer seg. Jeg får max når de er ca like sterke /sterkere teststrek

Dette er mine tester på monitor:

F1ED981C-7BF0-46C7-AFB0-6539AF03B565.jpeg

Okei, da er El noen dager unna enda[emoji4]
Er sikker det. Men det kan jo hende du plutselig får et hopp også :) Lykke til videre med testinga :)

Jaa! Da blir det tidligere forsøk! Bare en dag eller to er uvurderlig for meg :Heartred
Dere går en spennende tid i møte kan jeg tenke meg. Håper det klaffer snart for dere med litt hjelp ❤️

Har de siste dagene vært helt utslått med feber og vond i halsen. Tror dere dette kan klusse til EL?
Kan hende. Men hvor stor sjanse det er for det vet jeg ikke.
God bedring!

Back
Topp