~IKM uke 5 2018~

Nok en gang skjønner jeg ingen ting av syklusen min. Tanta dro for to dager siden og i dag (beklager, TMI på vei:) elslim med rosa i o_O

Vet ikke om jeg orker å holde meg våken til mannen kommer hjem rett før midnatt :sorry: får ta et glass vin. Trenger ikke dra på jobb før kl 8.30 i morgen (luksus!)

Håper så veldig på klaff denne mnd, baby er velkommen når som helst men foretrekker oktober fremfor november og desember :eek:

Nok en gang skjønner jeg ingen ting av syklusen min. Tanta dro for to dager siden og i dag (beklager, TMI på vei:) elslim med rosa i o_O

Vet ikke om jeg orker å holde meg våken til mannen kommer hjem rett før midnatt :sorry: får ta et glass vin. Trenger ikke dra på jobb før kl 8.30 i morgen (luksus!)

Håper så veldig på klaff denne mnd, baby er velkommen når som helst men foretrekker oktober fremfor november og desember :eek:
Det hørtes tidlig ut med EL-slim allerede :wideyed: Hvor i syklusen er du nå? :)

Hei, joiner dere jeg:) Har hatt litt pause herfra nå, men kjente jeg fikk lyst til å prøve meg i ei gruppe igjen. Ser vi er flere som har holdt på en stund, måtte det være vår tur nå! EL forventet i starten av neste uke, kjennes ut som den har lyst til å komme litt før, men. Satser hvertfall på ei aktiv helg:p

Sitrus. - pp13 (pp7 etter MA) - B1 - el ca 15/1 - IKM 29/1

Masse lykke til alle sammen!

Hei, joiner dere jeg:) Har hatt litt pause herfra nå, men kjente jeg fikk lyst til å prøve meg i ei gruppe igjen. Ser vi er flere som har holdt på en stund, måtte det være vår tur nå! EL forventet i starten av neste uke, kjennes ut som den har lyst til å komme litt før, men. Satser hvertfall på ei aktiv helg:p

Sitrus. - pp13 (pp7 etter MA) - B1 - el ca 15/1 - IKM 29/1

Masse lykke til alle sammen!
Ja nå må det bli vår tur snart :)
Her er også EL ventet i starten av neste uke, men ser ut til at den kommer i helga.
Lykke til!

Det hørtes tidlig ut med EL-slim allerede :wideyed: Hvor i syklusen er du nå? :)

Cd7 (8 siden det er over midnatt).

Ja jeg vet. Har vært mye siden uttak av spiral 27.11. Fikk tr etter en uke, så igjen etter to uker før jeg plutselig testa positivt på gtest etter noen dager, hvorpå jeg noen dager senere fikk cyste på eggstokken og ble innlagt, påvist SA 27.12 (hcg ca 50) positiv EL test 30.12 og så tr nå 5.1.18

Høres helt usannsynlig ut og er nok noe jeg har mistolka et sted på veien men nå HÅPER JEG at ting kommer i gjenge

Edit: har ingen andre tegn til EL så jeg har ikke tro på at det er tilfellet

Floken- PP 7 - EL 17/1 - B4- IKM 30/1

Cd7 (8 siden det er over midnatt).

Ja jeg vet. Har vært mye siden uttak av spiral 27.11. Fikk tr etter en uke, så igjen etter to uker før jeg plutselig testa positivt på gtest etter noen dager, hvorpå jeg noen dager senere fikk cyste på eggstokken og ble innlagt, påvist SA 27.12 (hcg ca 50) positiv EL test 30.12 og så tr nå 5.1.18

Høres helt usannsynlig ut og er nok noe jeg har mistolka et sted på veien men nå HÅPER JEG at ting kommer i gjenge

Edit: har ingen andre tegn til EL så jeg har ikke tro på at det er tilfellet
Så kjedelig med så mye surr :( Krysser fingrene for at ting stabiliserer seg hos deg snart! :)

Var hos legen i dag.[emoji4] Jeg er nå i 2pp etter SA, og spurte om jeg kunne ta EL tester på legekontoret siden jeg har PCOS. Han var helt enig, så drar tilbake på mandag for blodprøve. Er veldig spent!

Lykkesol - PP6- B2 - EL 18.01 - IKM 31.01

6. PP med aktiv prøving med EL test etc., men har prøvd til og fra 1 1/2-2 år. Dette er siste pp før vi skal til utredning og trolig IVF (for vet allerede at jeg har endometriose og en tett eggleder - har time på Fertilitetsklinikken). Lykke til alle sammen <3

Last edited:
Når burde jeg begynne å teste etter eggløsning ? Ifølge kalenderen skal eggløsning være 19.01
Appen min sier også ca 19.01, men jeg har hatt så varierende sykluser. Så jeg har starta med EL-testingen nå på CD 10.

Her kom eggløsningslim i går (12 januar). Har også hatt litt smerter i magen og ryggen. Mest på høyre side. Så da regner jeg med at eggløsningen nærmer seg [emoji4]

Den brune utfloden har gitt seg. Nå ser det ut som om EL kanskje er rett rundt hjørnet. Masse slim da jeg var på do. Håper mannen er med på litt sex i løpet av helga [emoji85][emoji56] Nå kan i alle fall prøvingen starte opp igjen. Håper det klaffer raskere denne gangen

Back
Topp