~IKM uke 5 2018~

Har hatt veldig forskjellig lengde på syklusene mine de siste månedene (37-49 dager), men velger å være optimistisk og legger inn det tidligste jeg tror er realistisk (37 dager syklus)

Lille nille - PP3 - B1 - EL 15.01 - IKM 30.01

Trodde aldri jeg kom til å si det, men har begynt å bli vant med å drikke grapefruktjuice nå :happy7 Har noen her begynt å drikke grapefruktjuice?

Trodde aldri jeg kom til å si det, men har begynt å bli vant med å drikke grapefruktjuice nå :happy7 Har noen her begynt å drikke grapefruktjuice?
Jeg har drukket det hver pp :) Så er ganske vant med det jeg også. Syntes ikke det hjalp så mye første pp, men neste hjalp det masse. Så håper det blir bra denne gangen også :happy:

Jeg har drukket det hver pp :) Så er ganske vant med det jeg også. Syntes ikke det hjalp så mye første pp, men neste hjalp det masse. Så håper det blir bra denne gangen også :happy:
Det er første gangen jeg drikker det nå, har drukket det noen dager. Så langt har jeg ikke merket noe, får se om jeg merker noen forskjell rundt EL :)

:greet025
Har plutselig begynt å få litt korte sykluser ser det ut til, så da hører jeg visst akkurat til her inne :shy:
Får bare prøve meg litt frem med denne nye sykluslengden..

Lykkeliten7 - PP5 - B3 - EL 20.01 - IKM 03.02

Kom på at ettersom syklusen min plutselig er kortere enn antatt, har sikkert EL vært før enn antatt også..! Så nå har jeg bestilt noen tester fra tostreker.no :D Skal nok finne ut av dette rotet med litt detektivtesting, tenker jeg ;) Flere om skal teste etter EL her etterhvert?

Kom på at ettersom syklusen min plutselig er kortere enn antatt, har sikkert EL vært før enn antatt også..! Så nå har jeg bestilt noen tester fra tostreker.no :D Skal nok finne ut av dette rotet med litt detektivtesting, tenker jeg ;) Flere om skal teste etter EL her etterhvert?
Lykke til med testinga :) Jeg har allerede begynt så vidt med testinga. Er på cd10, og forventer EL mellom cd14-17.

Starter nok testingen etter EL på CD10 om et par dager :) Har hatt varierende sykluser på 26-37, så ikke godt å vite når EL kommer denne gangen :p

Hva er dette med grapefruktjuice?

Back
Topp